Πίσω μόνο απ’ τον καπνό του Τσιγάρου

Ο Περικλης Κοροβέσης δεν κρύφτηκε ποτέ πίσω από κανέναν κι από τίποτα.
Στις αφηγήσεις του μόνο έμπαινε πίσω απ’τον καπνό του τσιγάρου του.
Ούτε μισόλογα, ούτε μισή ζωή.

Δεν χρειάζεται να πει κανένας τίποτα γι αυτόν. Από το θίασο του Μανδραγόρα, στην Επιτροπή του Πάσχα και στη Μπουμπουλίνας, ό,τι έπρεπε να ειπωθεί, το είπε μόνος του.

“Στη φυλακή είχε μόνο σκοτάδι. Δεν ήξερες αν ήταν μέρα ή νύχτα. Καταλάβαινες τη μέρα απ’ τις φωνές στο προαύλιο. Άνοιξα μια χαραμάδα κι έβλεπα έξω. Μεγάλη παρηγοριά, Σα να βλέπεις κινηματογράφο τρισδιάστατο”.

“Ο στόχος τους ήταν να σου αδειάσουν την προσωπικότητα. Να γίνεις άγραφο χαρτί και πάνω του να γράψουν ό,τι ήθελαν”

“Η Ιστορία έδειξε πως η κατοχή της χώρας και από Ελληνες στην υπηρεσία των κατακτητών ήταν έξυπνη επιλογή.Σχεδόν κανείς δεν τιμωρήθηκε. Αντίθετα ξεπλυθήκαν στα γαλανά νερά της εθνικοφροσύνης, βγήκαν πάλλευκοι και βολεύτηκαν μια χαρά, στην κρατική μηχανή, σε διάφορα επίπεδα και αξιώματα. Αυτοί που τιμωρήθηκαν και κυνηγήθηκαν αμείλικτα ήταν οι αντιστασιακοί”

” Τι είναι στην ουσία της η μετανάστευση; Είναι ο αγώνας της ανθρωπότητας για επιβίωση. Και αν δεν υπήρχε η μετανάστευση, σήμερα Ευρώπη, Ασία, Αμερική, Αυστραλία κ.λπ. θα ήταν ακατοίκητες. Γεννηθήκαμε όλοι μαύροι στην Αφρική”

“Είμαι φτωχός σε υλικά αγαθά, πλούσιος όμως πολύ σε εμπειρίες. Έζησα ανοιχτά, ελεύθερα, σύμφωνα με τις επιθυμίες μου, δίχως εξαναγκασμούς και συμβιβασμούς. Ήμουν πάντα με την Εύα, που δεν δέχτηκε το μισό Παράδεισο που της δόθηκε αλλά τον διεκδίκησε ολόκληρο.”

“Το να ακολουθεί κάποιος την κάβλα, τη φουσκοδεντριά , τη λίμπιντό του, να αναζητά να γονιμοποιήσει το φως στον πλησίον του, ανεξάρτητα από σεξουαλικότητες, φύλα και κοινωνικά πρότυπα, είναι μια διαδικασία εξανθρωπισμού, μια επιθυμία ζωής χωρίς κριτήριο”

“Μπορώ να πω, λοιπόν, ότι ναι, την ευχαριστήθηκα τη ζωή μου.
Και ότι, τουλάχιστον, δεν θα πεθάνω ηλίθιος”

Φεύγοντας, πήρε μαζί του μια ολοζώντανη ζωή.
Εμείς μένουμε πίσω, ως “Γυναίκες ευσεβείς του πάθους” και ως “Ανεπίδοτοι Έρωτες”.
Μένουμε πίσω, χωρίς καλά-καλά να ξέρουμε αν είναι μέρα ή νύχτα.
Καιρός για χαραμάδες, για να μην ξεχάσουμε τουλάχιστον πώς είναι η τρισδιάσταατη ζωή.

Πηγή: Νίνα Γεωργιάδου – f/b

Η ΜΕΘΟΔΟΣ – THE METHOD: CAPTURED from Giorgos Chrisafakis on Vimeo.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Current ye@r *