Λεφτόδεντρα για την προεκλογική εκστρατεία της Ν.Δ

Τον παραπάνω πίνακα τον αλιεύσαμε από την πλατφόρμα “Χ”. Ο χρήστης που τον ανάρτησε τον συνοδεύει με το εξής κειμενάκι: “Η Νέα Δημοκρατία ξόδεψε 234.000 για διαφήμιση, μόνο στη Google, τις τελευταίες 30 ημέρες.

Επίσης, η ΝΔ είναι 2ο κόμμα στην ΕΕ σε αυτή τη διαφήμιση για τις Ευρωεκλογές.

Το πιο χρεωμένο κόμμα της ΕΕ βάζει τα γυαλιά στα γερμανικά κόμματα που απευθύνονται σε 80 εκατ. πολίτες“.

Και σ’ αυτά τα λεφτά που διαθέτει η Ν.Δ για τον προεκλογικό της αγώνα εν όψει των ευρωεκλογών πρέπει να προσθέσουμε “συν πόσα στο tiktok, το facebook, το ινστα, το τουίτερ, το youtube. Συν τους επικοινωνιολόγους, συν τις εταιρείες παραγωγής, συν τους γραφίστες. Συν τις mailing list. Σύν τα μποτ στα σόσιαλ, συν τα 0.60/ποστ στα τρολ του μηχανισμού συν τι χώσανε σε influencer. Συν τα site. Συν…”, όπως συμπληρώνει άλλος χρήστης του ίδιου μέσου.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Current ye@r *