Απαράδεκτο! Πού ζούμε;

Γράφει ο Νίκος από Βόλο

Διαβάσαμε κατάπληκτοι στο Βαθύ Κόκκινο ένα απόσπασμα από συνέντευξη της μουσικού -τραγουδίστριας Μαρίνας Σάττι, όπου περιγράφεται η δραματική πρόσφατη εμπειρία της, όταν η ίδια και η οικογένειά της αναγκάστηκε να κηδέψει τον πατέρα της όχι σε νεκροταφείο της Αθήνας, αλλά στην Κομοτηνή, γιατί… μόνο εκεί υπάρχει νεκροταφείο για μουσουλμάνους!!

Είναι αδιανόητο πραγματικά, αυτό που συμβαίνει στην Ελλάδα, αγαπητοί φίλοι και σύντροφοι. Είναι απαράδεκτο και εξοργιστικό στα 2024 της νέας χρονολογίας να μην υπάρχουν σε κάθε πόλη της χώρας μας απολύτως κοινά νεκροταφεία για όλους τους ανθρώπους, ανεξαρτήτως τής φυλής, της εθνικότητας ή του θρησκεύματος!

Πού ακούστηκε να παίρνουν ένα νεκρό από την Αθήνα και να πηγαίνουν να τον κηδεύουν σε νεκροταφείο της… Κομοτηνής, επειδή τα νεκροταφεία της Αθήνας είναι… μόνον διά “χριστιανούς” και δη δι’ “ελληνοχριστιανούς”; Πού ζούμε; Ακόμα και στα νεκροταφεία του 21ου αιώνα να έχει τον πρώτο λόγο το σκυλολόι με τα ράσα, τα κατάμαυρα αυτά κοράκια αυτά που τρώνε με δέκα μασέλες από ζωντανούς κι από πεθαμένους; Μα είναι δυνατόν;

Και καλά, επί τόσα χρόνια μετά το 1981, πέρασαν από τους δήμους της Αττικής κι όλης της Ελλάδας τόσοι και τόσοι δήμαρχοι, προερχόμενοι από αριστερά και προοδευτικά υποτίθεται κόμματα. Κανένας τους δεν βρέθηκε σε όλη την Ελλάδα που να ανεξαρτητοποιήσει μια για πάντα το νεκροταφείο της πόλης του από την εξουσία του οιουδήποτε παπαδαριού και να το καταστήσει κοινό τόπο ανάπαυσης όλων των ανθρώπων χωρίς διάκριση; Καλά ούτε στην Καισαριανή, ούτε στην Πετρούπολη Αττικής ούτε στο Χαϊδάρι ούτε στην Πάτρα που έχουν κομμουνιστές δημάρχους δεν βρέθηκε ένας τάφος για τον πατέρα της Μαρίνας και για τους άλλους συνανθρώπους τους προερχόμενους από μουσουλμανικές χώρες, κι έπρεπε να τραβολογάνε τον νεκρό στη Θράκη;

Κανένας δήμος δεν τολμάει να πετάξει έξω από τις διοικήσεις των νεκροταφείων τους -κυριολεκτικά αντίχριστους – αυτούς στόκους με τα ράσα, τους στυγνούς χριστέμπορους που νομίζουν (σαν άλλοι… ισραηλινοί σιωνιστές του κερατά) ότι οι ίδιοι αποτελούν τον …περιούσιο λαό του “υψίστου” και συνεπώς …δεν δέχονται ούτε καν να ανακατευτεί η σαπίλα των πτωμάτων τους με τα λείψανα “αλλοθρήσκων” ανθρώπων; !!

Υπάρχει χειρότερος φασισμός και ρατσισμός από αυτό το πράγμα; Υπάρχει μεγαλύτερη ηλιθιότητα; Με ποιο ηθικό ανάστημα έπειτα θα βγουν οι προοδευτικοί και αριστεροί πολιτικοί ταγοί της αυτοδιοίκησης να ξεμπροστιάσουν το φασιστικό σκουπιδαριό που γαβγίζει ότι οι κοινωνικές παροχές πρέπει τάχα να είναι “μόνο για τους Έλληνες”; Απαιτούμε άμεσα από όποιον δήμαρχο ή δημοτικό σύμβουλο σε όλη την Ελλάδα, που θέλει στα σοβαρά να λέγεται αριστερός, προοδευτικός, δημοκράτης -ή πολύ περισσότερο κομμουνιστής, από αύριο το πρωί να δώσει εντολή ή να απαιτήσει με κάθε μέσο την κοινή χρήση του τοπικού νεκροταφείου της περιοχής του από όλους τους ανθρώπους ανεξαιρέτως.

Απαιτούμε από το κράτος να αποθρησκειοποιήσει όλα τα νεκροταφεία της χώρας και να απομακρύνει από τη διοίκηση – διαχείρισή τους τούς ρασοφόρους! Κι αν κάνει το παπαδαριό ότι τσινάει, να το πετάξουν αμέσως (και με τις κλωτσιές , αν χρειαστεί) έξω από τους χώρους ταφής των νεκρών, τουλάχιστον στους λεγόμενους προοδευτικούς κι αριστερούς δήμους.

Εννοείται ότι το αντίστοιχο ισχύει και για τις τυχόν αντιρρήσεις του αντίστοιχου μουσουλμανικού παπαδαριού, αν κι αυτό αρνηθεί να επιτρέψει την ταφή νεκρών μουσουλμάνων σε… “χριστιανικά” νεκροταφεία. Τα νεκροταφεία, ωρέ αγύρτες, είτε σεις με το ράσο και το καλημαύκι είτε σεις με το καφτάνι και με το σαρίκι κ.λπ., δεν μπορεί να είναι ούτε χριστιανικά ούτε μουσουλμανικά, ούτε εβραίικα ούτε βουδιστικά! Οι άνθρωποι είναι όλοι άνθρωποι, απολύτως ίσοι απέναντι στα γεράματα, στην αρρώστια και προπαντός απέναντι στο θάνατο. Κάτω ο θρησκευτικός σκοταδισμός και ο ρατσισμός – φασισμός κάθε θρησκευτικής μάρκας κι ετικέτας. Για να βρουν ανάπαψη οι νεκροί, για να μπορέσει κάποτε να βρει το δρόμο της κι η ζώσα ανθρωπότητα.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Current ye@r *