Μητροπολίτης, Μιλιταριστές και Ακροδεξιοί ενάντια σε ένα Τζαμί!

Πραγματική πρόκληση αποτελεί η προσφυγή στο Συμβούλιο της Επικρατείας (ΣτΕ) από το μητροπολίτης Πειραιώς Σεραφείμ, τον εξωραϊστικό Φυσιολατρικό Πολιτιστικό Σύλλογο «Η Αθήνα», τον καθηγητή της Φιλοσοφικής Κωνσταντίνο Νιάρχο, το πλωτάρχη Ζώη Μπεχλή και Γεώργιο Κούβελα,  ζητώντας να ακυρωθεί η υπουργική απόφαση (7.11.2011) για την κατασκευή του ισλαμικού τεμένους στον Ελαιώνα Αττικής.

Είναι πρόκληση και τα πρόσωπα που φέρουν συγκεκριμένες ιδιότητες, αλλά και οι συγκεκριμένες ιδέες που βουτηγμένες στην υποκρισία, το φονταμενταλισμό, την συντήρηση, την εθνικιστική και ρατσιστική μισαλλοδοξία αποτελούν ένα πραγματικά επικίνδυνο θεσμικό και κοινωνικό μείγμα απαραίτητο συμπλήρωμα του σύγχρονου Κοινοβουλευτικού Ολοκληρωτισμού. Είναι ψηφίδες του αντιδραστικού περιεχομένου της αστικής πολιτικής, που διαδίδεται στο σχολείο διαφθείροντας την νεά γενιά και από κάθε επίσημο αστικό θεσμό, αποτελώντας επίσης το κυρίαρχο προπαγανδιστικό μήνυμα των ΜΜΕ. Που συμπληρώνει τη βίαιη ταξική λεηλασία των εργασιακών δικαιωμάτων και των κοινωνικών ελευθεριών, απαιτώντας «εθνική ενότητα», υποταγή δηλαδή του κόσμου της εργασίας στον επιχειρηματικό κόσμο. Διχάζοντας  και σπέρνοντας ψεύτικους εμφυλίους μεταξύ των εργαζομένων, των ανέργων, των περιθωριοποιημένων, Ελλήνων και αλλοεθνών. Είναι εικόνα της σύγχρονης Ευρώπης που ορθώνει Τείχη του Αίσχους στους δυστυχισμένους, τονίζει το χριστιανικό της προφίλ, απαγορεύει πολιτικές ιδέες και θρησκευτικές εκφράσεις, εξαπολύοντας ιμπεριαλιστικές σταυροφορίες για το ξαναμοίρασμα του κόσμου.

Να θυμίσουμε ότι με το νόμο 3512/2006 και υπό τον τίτλο «Ισλαμικό Τέμενος Αθηνών, Δαπάνες Ινστιτούτων Δια Βίου Εκπαίδευσης» προβλέπεται η ίδρυση του πρώτου μουσουλμανικού τεμένους στην περιοχή Αττικής και ειδικότερα στην περιοχή Βοτανικού, σε έκταση που παραχωρεί το Πολεμικό Ναυτικό. Με πρόφαση την αναγνώριση του αυτονόητου δικαιώματος της ύπαρξης επιτέλους κάποιου χώρου έκφρασης των θρησκευτικών συναισθημάτων των χιλιάδων μεταναστών, ουσιαστικά το αστικό σύστημα εξουσίας επιδιώκει το μεγαλύτερο έλεγχο των μουσουλμάνων πιστών. Ήδη, οι τελευταίοι λογίζονται ως «ασύμμετρες απειλές» από τα κατασταλτικά-πολεμικά δόγματα των ΝΑΤΟ-Ε.Ε-Ελληνικής κυβέρνησης, που συνδέουν τους απελπισμένους μετανάστες με τα μουσουλμανικά τρομοκρατικά δίκτυα, παρακολουθούνται και καταγράφονται από την ΕΥΠ-ΕΛ.ΑΣ.

Στην απόφαση όμως κατασκευής τεμένους με ανακατασκευή του κεντρικού συνεργείου αυτοκινήτων του Ναυτικού στον Ελαιώνα αντέδρασαν η Εκκλησία, η ΝΔ, η ακροδεξιά του ΛΑΟΣ και οι δολοφονικές ορδές των νεοναζιστών. Τα επιχειρήματα τους σαθρά, απάνθρωπα, βάρβαρα και γεμάτα υποκρισία, λες και βγήκαν από τις σελίδες του έργου του Καζαντζάκη «Ο Χριστός ξανασταυρώνεται»! Με την προσφυγή τους υποστηρίζουν ότι «η κυβερνητική απόφαση να κατασκευαστεί με δαπάνες του Δημοσίου, ισλαμικό τέμενος, τη στιγμή μάλιστα που η χώρα δοκιμάζεται οικονομικά, παραβιάζει πλέγμα συνταγματικών διατάξεων». Την ίδια περίοδο που οι μοναχοί απατεώνες πρωταγωνιστές του Βατοπεδίου φυλακίζονται στα κελιά του Κορυδαλλού, που ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος δίνει «τον υπέρ πάντων αγώνα» για να διαφυλάξει το Αφορολόγητο της μυθικής εκκλησιαστικής περιουσίας και κλείνει δουλειές στο Ντουμπάι με τους μουσουλμάνους επενδυτές, θέτουν ζήτημα κόστους του τζαμιού!

Το δήθεν χριστιανικό μήνυμα της αγάπης γίνεται μίσος, απαξίωση, προσβολή, ειρωνεία για τον συνάνθρωπο, αποκαλύπτεται ως άγριος ανταγωνισμός του εμπόρου ψυχών που αγχώνεται για την πελατεία του! Αναφέρει ο Μητροπολίτης Σεραφείμ: «ως πρεσβεύων το δόγμα της Χριστιανικής Ορθόδοξης Εκκλησίας, έχω πρόδηλο έννομο συμφέρον στην άσκηση της παρούσας, καθότι η ιδιότητα μου, μου επιτρέπει αλλά κυρίως μου επιβάλλει να πράττω οτιδήποτε κρίνεται απαραίτητο για την προάσπιση των Ελλήνων  Χριστιανών, οι οποίοι και αποτελούν το ποίμνιο μου και τη φωνή των οποίων αναντίρρητα λαλώ». Και συνεχίζει:  «Η ίδρυση ενός τεμένους μέσα στο κέντρο της πόλης των Αθηνών όχι μόνο θα πλήξει τη δημόσια τάξη και τα χρηστά ήθη της ελληνικής κοινωνίας αλλά θα αποτελέσει και το εναρκτήριο λάκτισμα μίας σειράς γεγονότων που με μαθηματική ακρίβεια θα οδηγήσουν στην αποδόμηση της συνοχής του ελληνικού έθνους, ως λαού χριστιανών ορθοδόξων. Προς επίρρωση του ισχυρισμού αυτού, αρκεί να αναλογιστεί κανείς το πλήγμα που θα δέχεται καθημερινά το χριστιανικό συναίσθημα των περιοίκων αλλά και των διερχομένων Ελλήνων, όταν 5 φορές την ημέρα, ευρισκόμενοι στην περιοχή του Βοτανικού θα είναι υποχρεωμένοι να ακούν το ‘κάλεσμα’ του ιμάμη προς τους μουσουλμάνους για προσευχή. Διότι τότε ευλόγως θα αναρωτηθούν εάν διαβιούν στην Ελλάδα ή σε κάποια άλλη μουσουλμανική πόλη και εάν είναι εν τέλει ξένοι μέσα στην ίδια τους την πατρίδα» προσθέτει ο μητροπολίτης».

Περίεργη ομολογουμένως ανθρωπολογική και κοινωνιολογική προσέγγιση: από τη μια μεριά τα «λευκά αμνοερίφια» του Μητροπολίτη Πειραιά, ο Σημίτης, ο Καρατζαφέρης, ο Μιχαλολιάκος, οι εφοπλιστές και οι βιομήχανοι, οι Αγγελόπουλοι, ο πρώην βασιλιάς Γκλύξμπουργκ, οι χουντικοί και νεοναζιστές, για να θυμηθούμε μερικούς. Από την άλλη μεριά, τα μαύρα πρόβατα, που επειδή είναι αλλοεθνή και αλλόθρησκα, αποτελούν αυτόματα και απειλή! Ας μας επιτρέψει ο Μητροπολίτης να θεωρήσουμε εχθρούς μας τους ομοτράπεζους του. Αν δεν είναι αυτό, ο ορισμός του Ρατσισμού και της Μισαλλοδοξίας, τότε τι είναι;

Οι ανησυχούντες ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΛΙΤΕΣ και ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ που προσέφυγαν στο ΣτΕ ισχυρίζονται ακόμη ότι το τέμενος κατασκευάζεται γιατί «οι παρούσες συνθήκες, ήτοι η πλήττουσα τη χώρα μας κρίση θεσμών και ήθος που βιώνουμε είναι προφανώς πρόσφορες.». Τι ωραία και ηθικά όμως ήταν τα πράγματα στο χουντικό παρελθόν όταν ο πρώην Αρχιεπίσκοπος Χριστόδουλος διάβαζε ενώ χιλιάδες «κομμουνιστικά μιάσματα» βρίσκονταν φυλακή ή εξορία και οι Συνταγματάρχες έβαζαν με το αζημίωτο πλάτη στα κερδοφόρα πλάνα των Ωνάση, Νιάρχου, Πάπας κλπ. Ποιος να ξεχάσει τις ανώτερες πνευματικές στιγμές των σεξουαλικών και οικονομικών σκανδάλων του πρώην Αρχιεπισκόπου Χριστόδουλου, του Μητροπολίτη Αττικής ή την κοινωνία αγγέλων του παραδικαστικού κυκλώματος όταν και πάλι ο συνεργάτης του Αρχιεπισκόπου Χριστόδουλου, ο Γιοσάκης έμπαινε στον Κορυδαλλό εξαιτίας του ενάρετου βίου του…Να θυμίσουμε στους προσφεύγοντες στο ΣτΕ ότι έχουμε καπιταλιστική κρίση και μια πραξικοπηματική κυβέρνηση από ΠΑΣΟΚ-ΝΔ-ΛΑΟΣ που δημιουργεί εργασιακό και κοινωνικό μεσαίωνα. Είναι θρησκευτικός φονταμενταλισμός και κοινωνικός εκφασισμός να θεωρείς την αυτονόητη αναγνώριση των ανθρωπίνων δικαιωμάτων και του συνταγματικά κατοχυρωμένου δικαιώματος της Ανεξιθρησκίας ως κρίση αξιών!

Μας λέει ο καθηγητής Κωνσταντίνος Νιάρχος ότι «αντιδρώ σε οποιανδήποτε ενέργεια ανέγερσης επισήμου μουσουλμανικού θρησκευτικού καθιδρύματος, το οποίο προσβάλλει την ίδια την υπόσταση της πόλης των Αθηνών, ως λίκνου του αρχαιοελληνικού και κλασσικού πολιτισμού». Αλήθεια, αυτός ο άνθρωπος είναι καθηγητής στη Φιλοσοφική Σχολή Αθηνών; Δεν γνωρίζει, όπως όφειλε, ότι ο μεγαλύτερος εχθρός, πολέμιος και καταστροφέας του αρχαίου ελληνικού πολιτισμού ήταν ο χριστιανισμός; Αντιδρά για το τέμενος που θα πηγαίνουν φτωχοί και εργαζόμενοι μετανάστες, αλλά για το γεγονός ότι οι πλούσιοι χτίζουν βιλάρες και στη γωνίτσα φτιάχνουν ένα εκκλησάκι για να γλυτώνουν τους φόρους, δε βγάζει κουβέντα!

Τέλος, θιγμένοι είναι και οι δύο πλωτάρχες του Πολεμικού Ναυτικού «που ως μέλη του επαγρυπνούν για την τήρηση των παραδόσεων». Ναι, όμως οι μισθοφόροι του Πολεμικού Ναυτικού πήγαν δύο φορές να επέμβουν μαζί με τις ΗΠΑ και το ΝΑΤΟ εις βάρος  του Ιρακινού λαού, συμμετέχουν στην κατοχή του Αφγανιστάν, πήραν μέρος στην νέα νατοϊκή επίθεση στη Λιβύη, διασφαλίζοντας εκτός των άλλων ότι τα κύματα της προσφυγιάς που προκάλεσαν και οι επεμβάσεις τους δε θα περάσουν στην «Πολιτισμένη Ευρώπη»!

Γυρνάμε την πλάτη σε όσους καλλιεργούν το μίσος και σπέρνουν τη διχόνοια μεταξύ των εργαζόμενων. Για τον εργαζόμενο κόσμο «όπου γης και πατρίς». Είμαστε δίπλα στους μετανάστες, στους ανθρώπους της δικής μας τάξης, της εργατικής. Ιδιαίτερα σήμερα, που δεκάδες χιλιάδες εργαζόμενοι και νέοι φεύγουν αναζητώντας την ελπίδα στο εξωτερικό, έχει ιδιαίτερη σημασία το εργατικό κίνημα να απαιτήσει την πλέρια ικανοποίηση όλων των δικαιωμάτων για όλους, ανεξάρτητα το χρώμα, τη φυλή, την εθνικότητα, το θρήσκευμα. Μόνο μέσα από την πλέρια ελευθερία της έκφρασης και τη διαπάλη των ιδεών μπορεί να επέλθει η βαθύτερη ταξική συνειδητοποίηση.

Αλήθεια, οι ελληνικές κοινότητες σε μουσουλμανικές χώρες της Αφρικής και της Μ.Ανατολής, οι Έλληνες μετανάστες που εργάζονται σε εταιρείες χωρών όπως το Κατάρ κλπ. δεν εκφράζουν ελεύθερα τα θρησκευτικά τους καθήκοντα; Στην Ελλάδα η Εκκλησία, οι Μιλιταριστές, οι Ακροδεξιοί, η συντήρηση, οι μεγαλοδημοσιογράφοι γιατί το εμποδίζουν;

ΑΝΤΙΠΟΛΕΜΙΚΗ ΔΙΕΘΝΙΣΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ

ΤΗΛ. ΕΠΙΚ. 6932955437 diktiospartakos.blogspot.com

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Current ye@r *