Πέρα απ’ τις ανούσιες φραστικές αντιπαραθέσεις των πολιτικάντηδων

Για «στημένους διαγωνισμούς» στις λεγόμενες «άγονες γραμμές» κάνει λόγω ο εφοπλιστής Αγούδημος που κάποια δημοσιεύματα τον φέρουν να βρίσκετε στα πρόθυρα της χρεωκοπίας και να προβαίνει σε απεγνωσμένες ενέργειες.

Είναι τόσο αδυσώπητος ο ενδοκαπιταλιστικός πόλεμος που τέτοιες καταστάσεις δεν πρέπει να μας εντυπωσιάζουν.

Ο Αγούδημος μίλησε ότι κάποιοι «έχουν καταστρώσει ένα μεγάλο παιχνίδι εξόντωσής» του και στις ίδιες δηλώσεις του κατονομάζει σαν συντονιστή τον πολιτικάντη Παπαληγούρα.

Αν τα συνδυάσει κανείς αυτά με τα όσα γίνονται σε υπόθεση Παυλίδη – Μανούση βγαίνει μια αφόρητη μπόχα απ’ το μπουρδέλο του καπιταλισμού.

Δυστυχώς όμως και σ’ αυτές τις περιπτώσεις ισχύει η ρήση ότι «όταν τσακώνονται οι ιπποπόταμοι την πληρώνουν τα βατράχια»…

Εννοούμε ότι τα λεφτά που τσεπώνουν οι εφοπλιστές μαζί με τους «αρμόδιους» πολιτικάντηδες προέρχονται απ’ τον ιδρώτα του άγρια φορολογούμενου λαού. Και αυτό δεν το λέμε μόνο εμείς, αλλά είναι γνωστό στους πάντες, σε βαθμό που να τους έχουν πάρει στην πλάκα και οι αστοί δημοσιοκάφροι.

«Στέλεχος του ΠΑΣΟΚ διηγούνταν με χιούμορ πως τον πρώτο μήνα διακυβέρνησης της ΝΔ “ένας δικός του” δέχθηκε τηλεφώνημα “συμβούλου” νέου υπουργού, ο οποίος τον ρώτησε με θράσος “ρε συ, εκείνη την κομπίνα με τις επιδοτήσεις πώς τη στήνουνε;”», έγραψε χτες ο Α. Παπαχελάς στην «Καθημερινή».

Είναι τρελά τα ποσά που παίζονται σ’ αυτές τις περιπτώσεις και τα «χτυπήματα κάτω απ’ την ζώνη» είναι κάτι το συνηθισμένο.

Πιο συγκεκριμένα, από τα τέλη του 2008 ως σήμερα που η ανεργία έχει χτυπήσει δραματικά ποσοστά, οι Ελληνες εφοπλιστές εν μέσω κρίσης, αποδεικνύοντας την τρελή κερδοφορία τους, συνεχίζουν «ακάθεκτοι» το ναυπηγικό τους πρόγραμμα.

Σύμφωνα με επίσημα στοιχεία, τον περασμένο Νοέμβρη κατασκευάζονταν για λογαριασμό τους 951 πλοία χωρητικότητας 80.244.266 τόνων. Το 2008 συνολικά πλήρωσαν 17,2 δισ. δολάρια για νέες ναυπηγήσεις που αφορούσαν 278 πλοία.
Οι ακτοπλόοι εφοπλιστές, μια και σ’ αυτούς αναφερθήκαμε αρχικά συνεχίζουν ανενόχλητοι να «αρμέγουν» κέρδη σε βάρος των ακτοπλοϊκών συγκοινωνιών, να παίρνουν εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ – 100 εκατ. πήραν μόνο το 2008 – ως επιδοτήσεις για τις λεγόμενες «άγονες» γραμμές.

Φυσικά υπάρχουν χοντρές αντιπαραθέσεις ανάμεσα στις κλίκες που κάνουν αυτό το νταλαβέρι.
Οπότε σ’ αυτόν τον πόλεμο μεταξύ ατόμων που έχουν θεό τους το κέρδος υπάρχουν και «θύματα».

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Current ye@r *