Σαπίλα, αίσχος, εξαχρείωση, αποχαύνωση!!!

Δεν αντέξαμε να παρακολουθήσουμε πάνω από 10 λεπτά την χθεσινή τηλεοπτική εκπομπή του Μ. Τριανταφυλλόπουλου που είχε θέμα την «σύγχρονη τέχνη» με αφορμή αυτά που διαδραματίστηκαν στην έκθεση Art Athina.
(Την είχε εγκαινιάσει μάλιστα ο υπουργός Πολιτισμού Αντώνης Σαμαράς).

Τι ξεφτίλα κι αυτή που μάλιστα εισέβαλε απρόσκλητα και στα σπίτια μας! (Το ΕΡΣ είναι απασχολημένο να βάζει πρόστιμα στον γραφικό Λιακόπουλο για τις γελοιότητες που πουλάει τηλεοπτικά).

Παρουσίαζε, λέει, την «δημιουργία» ενός «καλλιτέχνη» που συνέλαβε την «καταπληκτική ιδέα» να κριτικάρει τον βασανισμό από τα αρχαία χρόνια ως το Γκουντάναμο.
«Εκθέτει», λοιπόν» ένα γυμνό μοντέλο στην μέση ενός χώρου όπου ο κάθε επισκέπτης μπορεί να τον μαστιγώσει αλύπητα!!!

Κι αυτό το αποκρουστικό θέαμα το παρουσιάζουν σαν «τέχνη»!!!!

Σαπίλα, αίσχος, εξαχρείωση, αποχαύνωση!!!

Πραγματικά δυσκολευόμαστε να βρούμε λέξεις να χαρακτηρίσουμε αυτό το γεγονός που μάλιστα ο Τριανταφυλλόπουλος μας το παρουσίασε σαν «καλλιτεχνική δημιουργία» που όμως συναντά αντιδράσεις.

Μια εισαγόμενη φρικαλεότητα, (τέτοιες «μορφές τέχνης» παρουσιάζονται εδώ και χρόνια στο εξωτερικό με πιο ακραία την περίπτωση ενός Αργεντινού που έκανε «παράσταση προς έκθεση» το γεγονός ότι άφησε ένα δύστυχο σκύλο να πεθάνει από την ασιτία και την δίψα), βρήκε θέση και στα «πολιτιστικά δρώμενα» της χώρας μας με τις ευλογίες μάλιστα του υπουργού Πολιτισμού.
Κατάντια.

2 απαντήσεις στο “Σαπίλα, αίσχος, εξαχρείωση, αποχαύνωση!!!”

  1. Δεν έχεις δίκιο φίλε στην γενικότερη τοποθέτηση σου.
    Όπως και δεν ισχύει η διαπίστωση σου «τα όρια της τέχνης δεν υπάρχουν», αν δεν προσδιορίσεις πρώτα τον ορισμό της λέξης «τέχνη».

    (Δεν μπορεί να υπάρξει παγιωμένος ορισμός αφού διαμορφώνετε πάντα ανάλογα στον τόπο και χρόνο όπως και τις κοινωνικές συνθήκες στις οποίες παρουσιάζεται, συζητάμε όμως για σήμερα ).

    Όπως και νάνε όμως διαφωνούμε με τον πυρήνα της σκέψης σου που παρουσιάζεις στο συγκεκριμένο ανοσιούργημα σαν «μορφή τέχνης»

    Η παρέμβαση σου μας έδωσες το ερέθισμα και με την πρώτη ευκαιρία θα κάνουμε μια ανάρτηση «περί τέχνης» και τότε το συζητάμε πιο αναλυτικά αν θες.

  2. Oυτε εγω μπορουσα να αρακολουθησω την εκπομπη παραπανω απο 10 λεπτα, γιατι ηταν απο τις χειροτερες που εχω δει.
    Η αληθεια ομως ειναι, πως ο Τριαταφυλλοπουλος προσπαθουσε να κανει αυτο ακριβως που κανεις και συ. Να παρουσιασει την performance ως ενα μη-καλλιτεχνικο γεγονος.
    Τα ορια της τεχνης δεν υπαρχουν. Μας πειραξε ολους τοσο πολυ που μαστιγωνεται ενας ανθρωπος μπροστα μας, αλλα δεν μας ενοχλει και πολυ οταν ειναι στο Αμπου Γκραιμπ ή το Γκουανταναμο, και ακομη λιγοτερο οταν βλεπουμε τη διαδικασια σε ενα πινακα. Ειναι ακριβως το ιδιο πραγμα. Το γεγονος οτι ηταν ‘live’ το μαστιγωμα, ειναι πολυ λιγο πιο απανθρωπο, δεδομενου και οτι ο ανθρωπος που μαστιγωνεται ειναι εθελοντης, ουτε καν πληρωνεται.
    Αυτες οι μορφες τεχνης, ειναι προιον του μοντερνισμου και της καπιταλιστικου κοσμου, αυτο ομως δεν σημαινει οτι πρεπει να τηις καταδικαζουμε με μικροαστικα κριτηρια…

    ΥΓ. Το συμβαν με το σκυλο φυσικα και ειναι απαραδεκτο, αυτο δεν το υποστηριζω. Αν και εχω ακουσει οτι δεν ηταν ακριβως ετσι οπως ξερουμε η κατασταση

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Current ye@r *