ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΜΝΗΜΟΝΙΑ ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΟΥΝ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ

Ο Φραγκούλης Φράγκος και Χρυσοχοΐδης πρέπει να πάνε για πάντα σπίτι τους. Καίνε οι ακραίες αντιλήψεις τους.

Η πύρινη λαίλαπα αποκαλύπτει τις συνέπειες του ωχαδερφισμού σε όλα τα επίπεδα, της εμπορευματοποίησης και καταπάτησης της φύσης, της άναρχης καπιταλιστικής ανάπτυξης που γέμισε τα δάση με χωματερές και βίλες, που μπάζωσε τα ρέματα. Σε συνέχεια αυτών ο νεοφιλελεύθερος καπιταλισμός  γκρέμισε το κράτος πρόνοιας, αδιαφόρησε για τις αρχές Πολιτικής Προστασίας, διέλυσε τη Δασοφυλακή και Δασοπυρόσβεση, κακοποίησε εργασιακά τους πυροσβέστες, φόρτωσε στις πλάτες των εθελοντών και των στρατιωτών τις ευθύνες του κράτους.

Όμως, ο υπουργός ΠΡΟΠΟ και ο υπηρεσιακός Φραγκούλης Φράγκος, όχι απλώς αποδεικνύονται άξιοι συνεχιστές της καταστροφής που έφεραν ο Σημίτης, ο Καραμανλής, ο Γ.Παπανδρέου, ο Ευ.Βενιζέλος, ο Σαμαράς και ο Καρατζαφέρης, αλλά  αποκαλύπτουν ποιες είναι οι συνέπειες της πολιτικής που επιλέγει να προτάξει τα μνημόνια και τους τοκογλύφους-τράπεζες εις βάρος του κοινωνικού συνόλου. Μας δείχνει ξεκάθαρα ποια είναι τα προτάγματα του αστικού κατεστημένου: η Αττική καίγεται χωρίς ελικόπτερα και με ελάχιστα κακοσυντήρητα πυροσβεστικά αεροσκάφη, τα μέσα των εθελοντών μένουν ακινητοποιημένα γιατί το κράτος δεν τους παρέχει ούτε καύσιμα, αλλά η επιχειρησιακή κυβέρνηση προχωρά σε ΚΥΣΕΑ που αποφασίζει την προμήθεια  4.500 βλημάτων DM53A1 και 2.000 Εξάσκησης Στόχου Τροχιοδεικτικών (TPCSDS-T) M865 για τα άρματα μάχης Leopard-2 του Ελληνικού Στρατού από την Ολλανδία αξίας 13,5 εκατ. Σε όλα αυτά ας προσθέσουμε την διαπλοκή αστών πολιτικών με συγκεκριμένες εταιρείες και ιμπεριαλιστικές δυνάμεις, την ακροδεξιά και πολεμοκάπηλή αντίληψη πρώην στρατιωτικών που με βάση αυτά τα προσόντα θέλουν να κάνουν πολιτική καριέρα και τέλος το ρόλο του ΝΑΤΟ.

Μετά από όλα αυτά, επιχειρώντας να καλύψει τις βαριές πολιτικές ευθύνες της κυβέρνησης Παπαδήμα-, αλλά και τις προσωπικές του ο  υπουργός Προστασίας του Πολίτη, Ελευθέριος Οικονόμου δηλώνει «Θρηνούμε μια μεγάλη καταστροφή στην Αττική, η οποία οφείλεται στην επιπολαιότητα, στην αμέλεια -για να μην τη χαρακτηρίσω διαφορετικά- τεσσάρων συμπολιτών μας οι οποίοι ενεργούσαν εργασίες στην ύπαιθρο»!

Η επίρριψη ευθυνών όμως στους παρανομούντες πολίτες δε μπορεί να παραγράψει την τεράστια αμέλεια, την έλλειψη οργάνωσης και αδυναμία ολοκληρωμένης  προετοιμασίας του κρατικού μηχανισμού πυρόσβεσης. Την στιγμή που η δύναμη των πυροσβεστικών αεροσκαφών της Πολεμικής Αεροπορίας δύσκολα συντηρείται με τις μεγάλες οικονομικές περικοπές και σύμφωνα με πληροφορίες αυτή τη στιγμή μόνο τα 9 από τα 21 αεροσκάφη είναι ετοιμοπόλεμα. Με τις καλύτερες προβλέψεις η δύναμη των πυροσβεστικών θα είναι το πολύ 15. Χαρακτηριστικά αναφέρουμε ότι για την πυρκαγιά που έχει ξεσπάσει και στην περιοχή Τρίβλακας της Κύθνου υπάρχει ΜΟΝΟ ένας πυροσβέστης, με ένα όχημα και έναν αστυνομικό!

Τώρα  είναι σε εξέλιξη η ικανοποίηση του αιτήματος που έχει απευθύνει η Πυροσβεστική Υπηρεσία μέσω της Γενικής Γραμματείας Πολιτικής Προστασίας για βοήθεια από την Ευρωπαϊκή Ένωση και ήδη έχει ανταποκριθεί η Ιταλία. Αναμένονταν δύο Canander από την Ιταλία, ενώ βρίσκεται σε εξέλιξη η εξέταση αντίστοιχου  αιτήματός από τη Γαλλία και την Κροατία.

Ποιος όμως θα λογοδοτήσει για τις παλινωδίες με τη μίσθωση πυροσβεστικών ελικοπτέρων και τα συγκρουόμενα συμφέροντα, η ύπαρξη των οποίων αποκρύπτεται; Τι φταίνε οι πολίτες να απειλούνται με καταστροφή και θάνατο εξαιτίας των ακραίων αντιλήψεων και πρακτικών του ΥΕΘΑ Φραγκούλη Φράγκου και των επιλογών Χρυσοχοίδη-ΕΥΠ, που τόσο βίαια ανατρέπονται, χωρίς όμως να τις διαδέχεται η απαραίτητη λύση ; Γιατί άφησαν την πυρόσβεση χωρίς ελικόπτερα; Ποιος ο ρόλος τελικά της ΕΥΠ-ΜΟΝΟ ΝΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΑΓΩΝΙΣΤΕΣ του εργατικού και αντιπολεμικού κινήματος;

Διαβάζουμε στην σχετική ανάρτηση του onalert.gr : “Είπε όχι” ο Φράγκος στα Τουρκικά ελικόπτερα πυρόσβεσης”

“Έκοψε” με συνοπτικές διαδικασίες οποιαδήποτε πιθανότητα να αναλάβει τουρκική εταιρεία την πυρόσβεση. Σε επικοινωνία του με τον υπουργό Προστασίας του Πολίτη τόνισε ότι υπάρχουν σοβαρά θέματα ασφάλειας και ζήτησε να αποκλειστεί οποιαδήποτε δυνατότητα να πετάξουν ελικόπτερα τουρκικών συμφερόντων πάνω από την Ελλάδα. Ο υπουργός Προστασίας του Πολίτη, συμφώνησε, ζήτησε από τον ΥΕΘΑ να του στείλει και σχετική επιστολή στην οποία θα αναφέρονται οι επιφυλάξεις του. Η επιστολή θα σταλεί εντός της ημέρας.
Το ιστορικό: Στο διεθνή διαγωνισμό που προκηρύχτηκε κατατέθηκαν συνολικά 8 προσφορές, από τις οποίες οι 3 έχουν “τουρκικό” χρώμα και άρωμα. Οι δύο ήταν θα λέγαμε αμιγώς τουρκικής εταιρικής προέλευσης και σύνθεσης, ενώ η τρίτη αφορά σ’ ένα κονσόρτσιουμ από Λευκορωσικές και Ρουμανικές εταιρείες, οι οποίες ωστόσο “πρακτορεύονται” από τουρκική αντιπροσωπεία. Η τελευταία δε, είναι πιθανότατα αυτή που έχει το προβάδισμα για ν’ αναλάβει την ευθύνη της δασοπυρόσβεσης, με ότι αυτό συνεπάγεται συν του γεγονότος ότι εάν επιλεγεί, για πρώτη φορά θα επιχειρήσουν βαρέος τύπου ελικόπτερα με ενσωματωμένους κάδους, κατασκευής του πρώην ανατολικού μπλοκ επί ελληνικού εδάφους, με ότι αυτό συνεπάγεται.
Σύμφωνα με στελέχη της Πυροσβεστικής, με τη σύναψη της σχετικής συμφωνίας προκύπτει μεγάλη ωφέλεια για το Ελληνικό Δημόσιο εάν και όταν συναφθεί η σύμβαση συνεργασίας, καθώς για το καθένα από τα 3 ελικόπτερα βαρέως τύπου με ενσωματωμένους κάδους θα καταβληθούν μισθώματα 260.000 ευρώ λιγότερα απ’ ότι δαπανήθηκαν πέρσι. Σε περίπου 540.000 ευρώ ανέρχεται η μείωση της δαπάνης για την εκμίσθωση καθενός από τα 2 επίσης βαρέως τύπου ελικόπτερα αλλά με κάδο και περίπου 400.000 ευρώ στο σύνολο και για τα 7 (5+2 τύπου Α και Β αντίστοιχα) που επίσης νοικιάζονται, ενώ θα τεθούν στη δικαιοδοσία χρήσης του ελληνικού δημοσίου για ένα επιπλέον μήνα απ’ ότι συνέβαινε με τις παλιές συμβάσεις.
Ωστόσο, όπως επίσης σημειώνεται από τις ίδιες πηγές, η εταιρεία που θ’ αναλάβει την ευθύνη της δασοπυρόσβεσης δεν θα καταβάλει ούτε εγγυητική επιστολή, αλλά και δεν θα επιβαρυνθεί με τις σχετικά υψηλές φορολογικές κρατήσεις υπέρ του ελληνικού δημοσίου.   www.onalert.gr

Τι όμως είχε προηγηθεί; Ας δούμε και μια διαφορετική προσέγγιση.

Αρχικά, το υπουργείο Προστασίας του Πολίτη (βλ. Χρυσοχοΐδης) αλλά και η Εθνική Υπηρεσία Πληροφοριών, ενέκριναν την δασοπυρόσβεση στην Ελλάδα από ελικόπτερα τουρκικής εταιρείας δασοπυρόσβεσης!!!
Τετάρτη, 16 Μαΐου 2012

Το ΝΑΤΟ αποφασίζει για την δασοπυρόσβεση στην Ελλάδα!!! Οι φόβοι που εξέφραζαν υπηρεσιακοί παράγοντες ότι ο νέος τρόπος διαγωνισμού – μέσω νατοϊκής υπηρεσίας – για την ενοικίαση των πυροσβεστικών ελικοπτέρων θα φέρει τουρκική εταιρεία προ των ελληνικών πυλών, επιβεβαιώνονται με τον πλέον χαρακτηριστικό τρόπο.
Η πρόταση προς το υπουργείο Προστασίας του Πολίτη από την νατοϊκή υπηρεσία NAMSA, η οποία κατατέθηκε προ μερικών ημερών, είναι να αναλάβουν το έργο της δασοπυρόσβεσης στην Ελλάδα επτά ελικόπτερα μεσαίου τύπου, τα οποία εκπροσωπεί τουρκική εταιρεία. Αρμόδια στελέχη της λεωφόρου Κατεχάκη μιλούν ωστόσο για μια «ορθή επιλογή αφού τα περισσότερα ελικόπτερα που θα εκπροσωπεί η τουρκική εταιρεία θα προέρχονται από την Λευκορωσία με πιλότους από το πρώην ανατολικό μπλοκ και δεν τίθεται θέμα κατασκοπείας σε βάρος της χώρας μας ή άλλες ύποπτες ενέργειες».
Την τελευταία διετία πολλοί υψηλόβαθμοι πολιτικοί παράγοντες του υπουργείου Προστασίας του Πολίτη αλλά και ανώτατοι αξιωματικοί της Πυροσβεστικής έχουν βρεθεί κατηγορούμενοι για ύποπτες και επιζήμιες συναλλαγές στη διαδικασία ενοικίασης 12 ελικοπτέρων – πέντε βαρέως και επτά μεσαίου τύπου – που αναλάμβαναν το έργο της δασοπυρόσβεσης.
Έτσι οι επιτελείς της Κατεχάκη αποφάσισαν τον σχετικό διαγωνισμό να διεξάγει ο ανεξάρτητος φορέας NAMSA (ΝΑΤΟ Maintenance and Suplly Agency) που ασχολείται με σχετικές στρατιωτικές διαδικασίες, προκειμένου να εξασφαλισθεί το αδιάβλητο της συγκεκριμένης επιλογής. Η NAMSA αριθμεί περίπου 1400 υπαλλήλους από όλες τις χώρες του ΝΑΤΟ, έχει έδρα στο Λουξεμβούργο και διοικητής της είναι πρώην έλληνας στρατιωτικός.
Ωστόσο τις τελευταίες εβδομάδες υπήρχαν πληροφορίες ότι αυτή η «ανεξάρτητη διαδικασία από τη NAMSA ίσως φέρει στους ελληνικούς ουρανούς ελικόπτερα τουρκικής εταιρείας που έχει καταθέσει εξαιρετικά συμφέρουσα πρόταση» (σχετικό δημοσίευμα του «Βήματος» στις 12 Απριλίου 2012). Μάλιστα το τελευταίο τρίμηνο επιτελείς της Πυροσβεστικής, σε συνεννόηση με την λεωφόρο Κατεχάκη, αναζητούσαν «φόρμουλα» προκειμένου να αποκλεισθεί το ενδεχόμενο συμμετοχής της τουρκικής εταιρείας στην ελληνική δασοπυρόσβεση. Όμως κάτι τέτοιο δεν έγινε εφικτό… (γιατί άραγε; υπήρξαν «παρεμβολές» και από ποιούς;)
Η τελική πρόταση που παρέδωσε η NAMSA στους Έλληνες επιτελείς είναι σε πρώτη φάση τα πέντε ελικόπτερα βαρέως τύπου να ενοικιασθούν από μια ρωσική και μια αμερικανική εταιρεία, με συνολικό κέρδος για την χώρα μας – σε σχέση με τις περσινές τιμές – της τάξης των δύο εκατομμυρίων ευρώ.
Η ΝΑΤΟϊκή υπηρεσία ωστόσο πρότεινε τα επτά ελικόπτερα μεσαίου τύπου να ενοικιασθούν από τουρκική εταιρεία που δηλώνει μεσάζοντας ελικοπτέρων από το πρώην ανατολικό μπλοκ. Αξιοσημείωτο είναι πάντως ότι, σύμφωνα με την επιλογή της ΝΑΜSA, η προσφορά της τουρκικής εταιρείας είναι οικονομικά αντίστοιχη με αυτή των εταιρειών που ενοικίαζαν μέχρι πέρσι τα ελικόπτερα του ίδιου τύπου.

ΕΥΠ: Αν δεν είναι υπό διάλυση, τότε κάτι πολύ παράξενο συμβαίνει. Υψηλόβαθμοι αξιωματούχοι της λεωφόρου Κατεχάκη εξέφραζαν τον προβληματισμό τους για αυτήν την εξέλιξη, υπογραμμίζοντας ότι η παρουσία της τουρκικής εταιρείας στην ελληνική δασοπυρόσβεση θα δημιουργήσει πολλές επιπλοκές και παρεξηγήσεις. Πάντως ακόμη και την ύστατη στιγμή στελέχη του υπουργείου Προστασίας του Πολίτη εξετάζουν εναλλακτικά σενάρια για την αποφυγή αυτής της νατοϊκής επιλογής. Εμείς, όμως μαθαίνουμε πως κάποια αρμόδια στελέχη της λεωφόρου Κατεχάκη μιλούν για μια «ορθή επιλογή αφού τα περισσότερα ελικόπτερα που θα εκπροσωπεί η τουρκική εταιρεία θα προέρχονται από την Λευκορωσία με πιλότους από το πρώην ανατολικό μπλοκ και δεν τίθεται θέμα κατασκοπείας σε βάρος της χώρας μας ή άλλες ύποπτες ενέργειες».

Τα συμπεράσματα δικά σας.

Αυτοί είναι οι άνθρωποι και αυτές οι αντιλήψεις-πρακτικές κυριαρχούν στα αστικά κόμματα εξουσίας, στην εκάστοτε διορισμένη στρατιωτική ηγεσία και στην ΕΥΠ.

ΑΝΤΙΠΟΛΕΜΙΚΗ ΔΙΕΘΝΙΣΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ

ΤΗΛ. ΕΠΙΚ. 6932955437

diktiospartakos.blogspot.com

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Current ye@r *