“Αξιολόγηση” στην εκπαίδευση

Διαβάζουμε στην “Καθημερινή“:

Με βάση τα δεδομένα που δημιουργεί η προσφυγή της Ελλάδας στον μηχανισμό στήριξης από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή και το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο, θα μειωθεί κατά 10% η χρηματοδότηση με βάση τον τετραετή προγραμματισμό των ιδρυμάτων και κατά 10% το αποθεματικό των ΑΕΙ.
Θα ενισχυθεί η αυτοδιοίκηση των ιδρυμάτων, όμως θα τεθούν αυστηροί όροι λογοδοσίας και διαφάνειας. Αλλωστε, η χρηματοδότηση των ΑΕΙ θα συνδέεται με τα αποτελέσματα της αξιολόγησης. [Σημείωση: Δηλαδή όχι μόνο η κυβέρνηση θα ελέγχει πλήρως το ποιος κάνει τι, αλλά το παρουσιάζει αυτό και ως ενίσχυση της αυτοδιοίκησης(!)] Δηλαδή, βασικό κριτήριο για την ενίσχυση των ιδρυμάτων θα είναι η Αριστεία. Επίσης, η αξιολόγηση θα είναι προϋπόθεση για τη χρηματοδότηση των ερευνητικών προγραμμάτων.

Όσο για την “αξιολόγηση”, φαίνεται το μοντέλο στην παγκόσμια οικονομία είναι πολύ βολικό και πρέπει να το επεκτείνουμε και αλλού, ώστε να μανιπιουλάρουμε και εκεί ποιες σχολές θα κάνουν τι, δημιουργούν έναν ελεγχόμενο οίκο από εμάς να βάζει ότι βαθμούς θέλουμε. Αν δε μας αρέσει κάτι σε κάποιον, απλά του κόβουμε την χρηματοδότηση και “game over”

ΥΓ: Ο Αμούργης που έχουν βάλει ως υπεύθυνο της “αρχής αξιολόγησης” ποιος είπαμε είναι?

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Current ye@r *