Διαυγή, σύννομα και φωταγωγημένα σκάνδαλα

“Θέλετε και άλλα διαυγή, σύννομα και φωταγωγημένα σκάνδαλα; Αττική Οδός.

Οι τελικές πληρωμές ήταν 1.200.000.000 ευρώ. Το 92% του ποσού είναι κρατική χρηματοδότηση, άμεση ή έμμεση και από την Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα.

Ο «εκλεκτός» επιχειρηματικός όμιλος συνέβαλε με 8%. Όχι με δικά του λεφτά. Με δάνειο, με κρατική εγγύηση κιόλας.

Τι συμβαίνει σήμερα; Η σύμβαση, που ψηφίστηκε από τη Βουλή, λέει ότι είναι 2,8 ευρώ το κάθε αυτοκίνητο για τριάντα τρία χρόνια. Η απόσβεση της δαπάνης, που ήταν 1.200.000.000 ευρώ, έγινε σε δύο χρόνια.
Τι κάνουν οι «εκλεκτοί» μεγαλομέτοχοι του επιχειρηματικού ομίλου επί τριάντα τρία χρόνια; Εισπράττουν.
Όμοια είναι και η ιστορία με τη Γέφυρα Ρίου– Αντιρρίου, με το Αεροδρόμιο «ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ», καθώς και η ιστορία με τη HOCHTIFF”.

Το παραπάνω απόσπασμα είναι από την τοποθέτηση του βουλευτή του ΚΚΕ, Ν. Παπακωνσταντίνου και περιλαμβάνετε στα πρακτικά της βουλής στις 30/6

Περιττό να γράψουμε ότι απάντηση δεν έλαβε από κανέναν κυβερνητικό βουλευτή απ’ αυτούς που  τον διαδέχτηκαν στο βήμα της βουλής.

0 απαντήσεις στο “Διαυγή, σύννομα και φωταγωγημένα σκάνδαλα”

  1. Πες τα ρε μεγάλε γιατί και εγώ τα λέω όπου βρεθώ ότι το μεγαλύτερο σκάλδαλο ειναι η αττική οδός.

    Πέρυσι ήταν στην πρώτη δεκάδα των πλέον κερδοφόρων επιχειρήσεων στην Ελλαδα.

    Αλλα όλοι μας κοιμάμαστε.

    ΜΗΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΕΙΤΕ ΤΗΝ ΑΤΤΙΚΗ ΟΔΟ.
    ΠΗΓΑΙΝΕ ΑΠΌ ΑΛΛΟΥ!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Current ye@r *