Οι αόρατοι τροχονόμοι και ο νόμος Βορίδη

voridis-01Καθημερινά, όπως επανειλημμένα έχουμε ξαναγράψει, εκατοντάδες εργαζόμενοι παραλαμβάνουν χαράτσια με πρόστιμα για άρνηση πληρωμής διοδίων χωρίς ποτέ να τους έχει βεβαιώσει αυτοπρόσωπα καμία αντίστοιχη παράβαση υπάλληλος της τροχαίας.  Στις ενστάσεις τους, που απορρίπτονται εκ προοιμίου, παίρνουν απάντηση το … «Νόμο Βορίδη». Ποια είναι αυτά τα «ηλεκτρονικά μέσα» που χρησιμοποιεί η τροχαία; Μπορεί να χρησιμοποιεί τις κάμερες των παραχωρησιούχων που εκμεταλλεύονται τα διόδια; Γιατί δεν προσκομίζονται αντίστοιχα στοιχεία στους υποτιθέμενους παραβάτες; Τι λέει ο «νόμος Βορίδη»;

Τι ορίζεται για την αυτοπρόσωπη βεβαίωση στον ΚΟΚ;

(ΚΟΚ παράγραφος 10, άρθρο 29)
«Απαγορεύεται η κυκλοφορία οχημάτων σε αυτοκινητοδρόμους, οδούς ταχείας κυκλοφορίας, σήραγγες και γέφυρες που διακρίνονται με ειδικές πινακίδες σήμανσης χωρίς την καταβολή διοδίου τέλους, όταν και όπου προβλέπεται η καταβολή αυτή. Για την καταβολή του διοδίου τέλους είναι υπόχρεοι εις ολόκληρον ο κύριος και ο οδηγός του οχήματος. Η βεβαίωση της παράβασης γίνεται από τα αρμόδια αστυνομικά όργανα που τη διαπιστώνουν αυτοπροσώπως».

ΝΟΜΟΣ ΒΟΡΙΔΗ: Άρθρο 143 /Nόμος 4070 / ΦΕΚ 82/12-4-2012

Με τη συγκεκριμένη παράγραφο στο άρθρο 143 του Ν.4070 ο υπουργός Μ. Βορίδης «εισήγαγε» το «θεσμό» των ΑΟΡΑΤΩΝ ΤΡΟΧΟΝΟΜΩΝ συνεχίζοντας τη παράδοση του ντροπολόγου Δ. Ρέππα, νομιμοποιώντας πέραν της αυτοπρόσωπης βεβαίωσης από τα όργανα της τροχαίας, το αδίκημα της άρνησης καταβολής διοδίων και με «τεχνικά ή ηλεκτρονικά μέσα».

Η δεύτερη παράγραφος: 12Β «Η βεβαίωση της παράβασης γίνεται από τα αρμόδια αστυνομικά όργανα που τη διαπιστώνουν είτε αυτοπροσώπως είτε μέσω τεχνικών ή ηλεκτρονικών μέσων, σύμφωνα με τα οριζόμενα στην παράγραφο 4 του άρθρου 104 του παρόντος.»

Εδώ ο «εκπρόσωπος του λαού» προστάτης των εταιριών, υπουργός Μ. Βορίδης επιδιώκει να νομιμοποιήσει την (και παράνομη μέχρι σήμερα) ΜΗ ΑΥΤΟΠΡΟΣΩΠΗ ΒΕΒΑΙΩΣΗ της άρνησης καταβολής διοδίων από τα όργανα της τροχαίας.  Οι δεκάδες μηνύσεις που έχουν κατατεθεί κατά των αόρατων τροχονόμων, ιδιαίτερα στην Αττική οδό, μαζί με τη συνεχιζόμενη άρνηση των διερχόμενων στην καταβολή διοδίων ανησύχησαν τις εταιρίες και κινητοποίησαν το πολιτικό τους προσωπικό. Ποια είναι τα «τεχνικά και ηλεκτρονικά μέσα» που σημειώνει ο «νομοθέτης» χωρίς να συγκεκριμενοποιεί; Μέσα που διαθέτει η Τροχαία; Ή τα μέσα που διαθέτουν οι ιδιωτικές κοινοπραξίες και δεν έχουν νομιμοποίηση από την αρχή προστασίας προσωπικών δεδομένων; (όχι ότι δεν είναι πιθανόν να νομιμοποιήσουν και τις κάμερες των εταιριών στο μέλλον εάν το λαϊκό κίνημα υποχωρήσει και δεν διευρυνθεί). Είναι προφανές ότι η ασάφεια διατύπωσης επιδιώκει πρωτίστως την τρομοκράτηση του κόσμου, ειδικά την αντίσταση σε ατομική βάση που συνεχώς εξαπλώνεται και διευρύνεται. Ταυτόχρονα επιδιώκει να νομιμοποιήσει την σχεδιαζόμενη συνεργασία ιδιωτικών εταιριών και κράτους στην πολυεπίπεδη αφαίμαξη της κοινωνίας.

Δεν θα σταματήσουμε να υποστηρίζουμε ότι ο νόμος καταργείται στο δρόμο. Καταργείται με τη συλλογική αντίσταση και τους αγώνες του λαϊκού κινήματος. Αναφέρουμε το πρόσφατο ζήτημα του χαρατσιού μέσω ΔΕΗ και τις αυταπάτες περί ΣΤΕ και νομικής αντιμετώπισης/προστασίας. Οι αγώνες και η αλληλεγγύη που αναπτύχθηκαν από τα κάτω σε κάθε γειτονιά εμπόδισαν την επέλαση των βαρβάρων και τρόμαξαν τα λαμόγια των εταιριών που έχουν αναλάβει τις διακοπές. Μόνο η συνέχιση αυτής της αγωνιστικής παρακαταθήκης μπορεί να ανακόψει και να ανατρέψει τις επιθέσεις στα πολιτικά και κοινωνικά μας δικαιώματα, την κατάκτηση και την επιβολή του συνόλου των αναγκών και των δικαιωμάτων μας.

Δείτε περισσότερα  εδώ και εδώ

Πηγή:denplirono.wordpress.com

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Current ye@r *