Ε, όχι να αγιοποιήσουν και τους μπάτσους!!!

  Λίγο ακόμα και θα αγιοποιήσουν τα Μέσα Μαζικής Εξαπάτησης τους μπάτσους με αφορμή ότι δυο απ’ αυτούς σκοτώθηκαν σε μια συνάντηση που είχαν με παραβάτες του κοινού ποινικού δικαίου.
Τι ακούσαμε από Παυλόπουλο. Τρέμη, και όλο αυτό το φύραμα των τηλεοπτικών «αστέρων» δεν λέγετε.

 Να γράψουμε κάποια πράγματα για να βάλουμε τα πράγματα στην θέση τους.

Μπορεί για τα χαμηλόβαθμα μπατσογούρουνα να έχει κάποιον κίνδυνο η δεύτερη δουλειά που κάνουν (γιατί η πρώτη είναι να το παίζουν νταβατζήδες της συμφοράς, να προστατεύουν μπαρπουτιέρες, σκυλάδικα και μασατζίδικα, να «σπρώχνουν» την «άσπρη»). Αυτό όμως δεν ακυρώνει την βασική αποστολή που εκτελούν. Και αυτή είναι το να καταστείλουν κάθε εργατική κινητοποίηση, στο να είναι πιστά σκυλιά στις προσταγές των αφεντικών τους.

Θα ήταν πλεονασμός να αναφέρουμε πόσους έχουν δολοφονήσει εν ψυχρώ, πόσους έχουν βασανίσει, πόσοι πολίτες έφτυσαν τις μάνας τους το γάλα όταν είχαν να αντιμετωπίσουν τους πραιτοριανούς του καθεστώτος. Άλλωστε τα γεγονότα της Κερατέας, όπως κι αυτά που έγιναν στην τελευταία πανελλαδική απεργία είναι τόσο πρόσφατα  που δεν χρειάζεται καμιά αναφορά για την συμπεριφορά τω δυνάμεων καταστολής.

Να ρθούμε τώρα στα σημερινά.
 Βγήκε κάποιος μπατσοσυνδικαλιστής στα δελτία ειδήσεων και μας είπε ότι τα τελευταία 20 χρόνια  «23 αστυνομικοί έχουν δολοφονηθεί εκτελώντας το καθήκον τους»! Δεν ξέρουμε αν ισχύει το νούμερο αλλά αυτό δεν έχει καμιά σημασία.

Δεν μας λεν όμως πόσοι εργάτες οικοδόμοι δολοφονήθηκαν (αυτοί τα λεν εργατικά ατυχήματα) το ίδιο χρονικό διάστημα, γιατί η υπερεκμετάλευση των εργοδοτών τους στερεί και τα βασικά έστω μέσα προστασίας στην εργασία τους; Δεν κάνουν τον κόπο να μετρήσουν πόσοι ναυτεργάτες άφησαν την τελευταία τους πνοή στα τελευταία είκοσι χρόνια, στον βωμό της εφοπλιστικής ασυδοσίας όταν τους αναγκάζουν να δουλεύουν σε συνθήκες μεσαίωνα; Αλλά αν τολμούν ας μας πουν πόσοι Δεητζίδες σκοτώθηκαν ή σακατεύτηκαν, το ίδιο διάστημα, στα λιγνιτωρυχεία και στις κολώνες απ’ το πρεσάρισμα της εργοδοσίας. Με δυο λόγια, η «επικίνδυνη εργασία» των μπάτσων είναι ένα παραμύθι.

Οσο για τους «άθλιους μισθούς που παίρνουν», καλύτερα να μην το σχολιάσουμε καθόλου. Μόλις την περασμένη βδομάδα το περιοδικό «Επίκαιρα» έκανε λόγω για τα αστρονομικά ποσα που εισπράτουν απ’ την «κύρια»  δουλειά τους.

Και στο φινάλε έχουμε κανένα λόγο να στεναχωρηθούμε εμείς που έμειναν δυο μπάτσοι λιγότεροι; Μόλις προχτές δεν έβγαλαν τα κτηνώδικα ένστικτα τους στους κατοίκους της Κερατέα;  Μπορούμε να ξεχάσουμε τις εν ψυχρώ δεκάδες δολοφονίες μεταναστών –αυτές που ονομάζουν «τυχαία εκπυρσοκρότηση»-; Μπορούμε να λησμονήσουμε τις ατιμώρητες δολοφονίες του Κουμή, της Κανελοπούλλου, του Καλτεζά, του Γιάκα και τόσων άλλων θυμάτων της μπατσάδικης θηριωδίας;

Η «συμπόνια» η «έλλειψη ανθρώπινης ζωής» και όλα αυτά γενικά κι αόριστα μπορεί να είναι καλά για τους παπάδες αλλά εμάς δεν μας λεν τίποτα. Οι μηχανισμοί καταστολής και τα τσουτσέκια που υπηρετούν εκεί είναι Φιλιπινέζες του βάρβαρου, απάνθρωπου, καπιταλιστικού συστήματος και συνεπώς ταξικοί μας αντίπαλοι.

Γ.Γ

0 απαντήσεις στο “Ε, όχι να αγιοποιήσουν και τους μπάτσους!!!”

  1. Το μίσος είναι ανθρώπινο συναίσθημα, γιατί όλα τα συναισθήματα είναι ανθρώπινα. Από την άλλη μεριά, και ο Μένγκελε, αν τον εξέταζες βιολογικά, ήταν άνθρωπος. Μόνο που τα πειράματα που έκανε τον κατέτασσαν στα κτήνη, γι’ αυτό μπορούσαμε να τον πούμε κτηνάνθρωπο, όπως και τους άλλους χιτλερικούς εγκληματίες. Άρα, ενώ το μίσος είναι ανθρώπινο συναίσθημα, δεν είναι και τόσο ανθρώπινος ο άνθρωπος που έχει μίσος.

    2) Πολλοί έχουν παρασυρθεί από την έκφραση «ταξικό μίσος». Ακόμα κι αν απορρίπτουν την πάλη των τάξεων, δέχονται την έκφραση αυτή και θεωρούν δικαιολογημένο το μίσος που νιώθουν ενάντια σε ανθρώπους που τους δυσκολεύουν τη ζωή. Μονάχα που ο μαρξισμός στην έννοια «ταξικό μίσος» δίνει μια πολύ διαφορετική ερμηνεία από αυτή που δίνουν πολλοί στον αριστερό και αναρχικό χώρο.

    Ο μαρξισμός με τη φράση ταξικό μίσος εννοεί το μίσος ενάντια στους θεσμούς της καπιταλιστικής κοινωνίας και όχι ενάντια στους ανθρώπους που ενσαρκώνουν αυτούς τους θεσμούς. Ο μαρξιστής μισεί τον καπιταλισμό, όχι τους καπιταλιστές, μισεί την αστυνομία και όχι τους αστυνομικούς.

    Αυτό το εκφράζει πολύ παραστατικά ο Μαρξ στον Πρόλογο της πρώτης έκδοσης του Κεφαλαίου :

    «Λίγα λόγια για να αποφευχτούν ενδεχόμενες παρεξηγήσεις. Τις μορφές του κεφαλαιοκράτη και του τσιφλικά δεν τις ζωγραφίζω καθόλου με ρόδινα χρώματα. Εδώ πρόκειται όμως μονάχα για τα πρόσωπα, εφόσον αποτελούν την προσωποποίηση οικονομικών κατηγοριών, που είναι φορείς καθορισμένων ταξικών σχέσεων ή συμφερόντων. Η δική μου η άποψη, που αντιλαμβάνεται την ανάπτυξη των οικονομικών κοινωνικών σχηματισμών σα φυσικοϊστορική διαδικασία (προτσές), μπορεί λιγότερο από κάθε άλλη άποψη, να καθιστά υπεύθυνα τα ξεχωριστά άτομα για σχέσεις, των οποίων σχέσεων αυτά τα ίδια άτομα αποτελούν προϊόντα, όσο και αν μπορούν να υψωθούν, υποκειμενικά, πάνω από αυτές».

    3) Έτσι, ο μαρξιστής δε θα επιτεθεί σε έναν αστυνομικό στα καλά καθούμενα, ενώ στη μάχη μπορεί και να τον σκοτώσει. Θα κάνει αυτό που είναι αναγκαίο να κάνει και όχι επειδή έχει μίσος.

    Τους καπιταλιστές δε θα τους εκτελέσει κανείς την επόμενη της νίκης, όπως δε θα εκτελεστούν οι αστυνομικοί, οι παπάδες, οι δεσμοφύλακες ή οι δικαστές.

    4) Τη βία τη χρησιμοποιούν οι μαρξιστές όταν είναι απολύτως απαραίτητη, χωρίς να την αγαπούν. Μπορεί να σκοτώσουν, αλλά δε θα το κάνουν με μίσος, ούτε θα χαίρονται για το φόνο, ούτε θα καμαρώνουν γι’ αυτό που έκαναν, ούτε θα βρίζουν, ή θα κάνουν καλαμπουράκια για τους νεκρούς αντίπαλους.

    5) Αντίθετα, αυτοί που μισούν ανθρώπους και όχι θεσμούς, θα μπορούσαν να κάνουν τα φριχτότερα κακουργήματα και δεν πρόκειται να τους εξιλεώσει η επίκληση καμιάς ιδεολογίας. Αυτός που σκοτώνει και χαίρεται γι’ αυτό, έχει αρχίσει να απομακρύνεται από την έννοια του ανθρώπου.

  2. "Μπάτσοι γίνονται (βλ κ' ειδικοί φρουροί)με μία απλή αίτηση ΑΣΕΠ σε μία απλή προκήρυξη που παίζει σχεδόν κάθε οχτάμηνο πλέον. Επίσης, το ίδιο μαζικά κατατάσσονται στον Ε Σ και εκατοντάδες νέοι σαν ΕΠΟΠ, ΕΠΥ κλπ."

    Εντάξει αυτό δεν είναι και προς τιμή κανενός…με πτυχίο ΑΕΙ και με βαρβάτες εξετάσεις και με σκληρό ανταγωνισμό,καταφερνείς να μπεις στο Δημόσιο μετά από κόπους ετών,πτυχία,ξένες γλώσσες κλπ.!

    Τα δίπολα καλοί διαδηλωτές/κακοί μπάτσοι είναι τραγικά,τη στιγμή που δύο νεαροί άνθρωποι σκοτώθηκαν από εγκληματίες! Η Μαρξική ανάλυση βάσει του "σήμερα" θα δώσει την απάντηση όπως έγραψες κι εσύ!

  3. προς τον ιδεολογικο στρουχτουρα 9 Μαρτίου 2011 3:06 π.μ., φιλε εαν θεωρείς οτι μπάτσοι γίνονται μόνο γόνοι κομματόσκυλων της νδ, ή γενικα μικροαστών και δη δεξιών, τότε μάλλον βλέπεις λάθος έργο, ή μάλλον έχεις πεπερασμένα όρια κοινωνικών εμπειριών και δεν έχεις πάρει χαμπάρι τι παίζει στην κοινωνία, στη μεγάλη πλειοψηφία της εργασιακής περιπλάνησης, της χρόνιας ανεργίας στη νεολαία, της χρόνιας εξαθλίωσης του υποπρολεταριάτου των μεγαλουπόλεων καθώς και της επαρχίας. Καταρχήν έχεις μία σχετική άγνοια για το θέμα γιατί μπάτσοι δε γίνονται μόνο με εξετάσεις από την σχολή της αστυνομίας. Μπάτσοι γίνονται (βλ κ' ειδικοί φρουροί)με μία απλή αίτηση ΑΣΕΠ σε μία απλή προκήρυξη που παίζει σχεδόν κάθε οχτάμηνο πλέον. Επίσης, το ίδιο μαζικά κατατάσσονται στον Ε Σ και εκατοντάδες νέοι σαν ΕΠΟΠ, ΕΠΥ κλπ. Το ξαναλέω, η πλειοψηφία των διοριζόμενων σ αυτά τα σώματα είναι από περιοχές με μεγάλη ανεργία και οικονομική εξαθλίωση που τσακίζει κυρίως τη νεολαία. Αυτά είναι στατιστικά στοιχεία, είτε σ αρέσει είτε όχι.
    Δεύτερον συμφωνώ πέρα για πέρα ότι το ποινικό έγκλημα είναι παράγωγο του καπιταλισμού (ευχαριστούμε για την πληροφορία) , σου συνιστώ μια ματιά και στην μπροσούρα του Κ.Μαρξ "Το εγκώμιο του εγκλήματος" , όμως άλλο αυτή η θεωρητική διατύπωση/θέση και άλλο η αστεία/αφελής/παιδική αίσθηση ότι μόλις έρθούμε στα πράματα θα πατήσουμε το πρώτο κουμπί και θα έχουμε σοσιαλισμό, θα πατήσουμε ένα δεύτερο κουμπί και θα έχουμε αταξική κοινωνία και κομμουνισμό και παράλληλα με ένα τρίτο κουμπί που θα το έχουμε συνεχώς πατημένο (κάτι σαν ctrl και alt ή shift και alt μαζί) θα έχουμε εξαφανίσει όλη την παραβατικότητα από την παλιά αστική νομιμότητα και θα έχουμε εξαυλώσει όλο το ποινικό έγκλημα και τους δράστες του συνάμα.
    Για να ξαναγυρίσω στο σημείο εκκίνησης, εάν θεωρείς πολύ μικρό κακό και μάλλον αδιάφορο που σκοτώθηκαν δύο νέοι, της ηλικίας σου μάλλον (μπορεί και πιο μεγάλοι από σένα)κάτι δεν πάει καλά και ψάξτο λιγάκι.
    Και, έτσι για την ιστορία, μικροαστική είναι η αντίληψη που έχουν αυτοί που αρπάξαν μία σχετικα ανεκτή και καλούτσικη θεσούλα στον ρου της της ιστορίας, πού έχουν κουτσοβολευτεί σε μία ανάλογη θέση/γρανάζι εντός του συστήματος με αποτέλεσμα να κατασκευάζουν και ανάλογα στατικά και πακεταρισμένα σύνολα θέσεων και θεωρητικών κατασκευών (τα οποία τους βολεύουν) και με αυτά σαν πρίσμα να αναλύουν το είναι και το γίγνεσθαι του σήμερα. και με αυτά σαν πρίσμα να αναλύουν και με παιδικές απλουστεύσεις (εμείς οι καλοί/εσείς οι κακοί)την φύση και την ταξική διάρθρωση της κοινωνίας . Κάτι που μάλλον εσύ το κάνεις ( είναι μικροαστικής λειτουργίας του νου σου ο τρόπος σκέψης σου) έτσι αυθαίρετα και που μου ζητάς και "να σε κάνουμε τη χάρη".
    Εσυ κάνε μου τη χάρη "σύντροφε" και διάβασε εξαρχής τις αναρτήσεις γιατί χάνεις κάποια επεισόδια, ηθελημένα ή αθέλητα.
    Μαρξισμός είναι η συγκεκριμένη ανάλυση της συγκεκριμένης κατάστασης, παντού και πάντα.

  4. για τον 6 Μαρτίου 2011 4:51 μ.μ.
    Κακώς διαμαρτύρεσαι. Μπορεί οι διάφοροι μικροαστοί αριστεροί μπατσόφιλοι να λένε βλακείες η λογοκρισία που θα βοηθήσει; Μήπως δε θα τα λένε αλλού; Θα αλλάξουν γνώμη; Δεν υπάρχει κανένας λόγος να σβηστούν. Είναι τίμιο πράγμα να μένουν εδώ για να φαίνονται όλες οι απόψεις.

    Εσύ μου φαίνεται παρασυνήθισες στην αναρχομπαμπαδίστικη λογοκρισία του ιντυμίντια τόσα χρόνια και θες να εξαπλωθεί και αλλού. Άστο δε χρειάζεται.

    προς 8 Μαρτίου 2011 10:39 μ.μ.

    Κουβελικό σε λένε επειδή αυτός είναι ο κατεξοχήν εκφραστής της μικροαστικής αριστεράς που εκφράζεις. Θα ταίριαζες μια χαρά εκεί.

    Οι μπάτσοι άνθρωπε μου δεν είναι προλετάριοι, σοβαρέψου λίγο. Δεν είναι εργάτες, δεν παράγουν με τα χέρια τους. Το κυρίως έργο τους είναι προστασία του κράτους που εξυπηρετεί τα συμφέροντα του κεφαλαίου. Μισθοφόροι είναι.

    Και άσε τώρα τα δραματικά ότι φτωχοί και κακομοίρηδες γίνονται μπάτσοι. Πέρασαν και άλλοι απ τη δημόσια εκπαίδευση τα τελευταία 15 χρόνια και θυμόμαστε όλοι ποίοι πήγαιναν να γίνουν μπάτσοι. Δε θυμάμαι κανένα παιδί εργάτη, μόνο παιδιά μικροαστών δεξιών, κομματόσκυλων της νέας δημοκρατίας συνήθως. Βλέπεις χρειάζονται και κάποια μόρια για να μπεις στην σχολή της αστυνομίας, όχι πολλά αλλά αρκετά για να κρατάνε την πλέμπα έξω.

    Οπότε άντε κάνε μας τη χάρη με τους μικροαστούς μπάτσους που θα τους βγάλεις και κατατρεγμένους.

    Όσο για την αριστεροσύνη που πουλάς, δε μου λές για να χουμε καλό ρώτημα. Το ποινικό έγκλημα τι το γεννάει; Αυτή τη μικροεγκληματικότητα, τις ληστείες, τα μπουκαρίσματα, τις κλεψιές περιπτέρων, τι τα προκαλεί; Όχι ο καπιταλισμός; Που υποκριτικά τιμωρεί με τεράστιες ποινές κλοπές των 100 και 10000 ευρώ αλλά όταν είναι 10.000.000 ευρώ κάνει και τεμενάδες;

    Φυσικά αυτό δε σημαίνει ότι είναι και πολιτικό υποκείμενο το λούμπεν προλεταριάτο των μικροποινικών ή μικροαστών που παρανομούν. Όμως πάνω στη μάχη κατασταλτικών μηχανισμών του καπιταλισμού με τα φαινόμενα που ο ίδιος προκαλεί, σιγά μη πάρουμε και θέση υπέρ του κατασταλτικού μηχανισμού του καπιταλισμού. Λίγη σοβαρότητα.

    Αν οι μπάτσοι δεν λειτουργούσαν κατασταλτικά σε τόσα κινήματα τώρα θα είχαμε τελειώσει με αυτό το σύστημα και δε θα είχαμε πλέον ποινικό έγκλημα. Το αν οι ίδιοι που συντηρούν κάτι νιώθουν που και που τις επιπτώσεις, που τις νιώθει κυρίως η λαϊκή μάζα που δεν έχει το δικαίωμα να οπλοφορεί όπως αυτοί, ε ναι ρε φίλε είναι πολύ μικρό κακό και γενικά αδιάφορο.

    Και εννοείται ότι σε πιθανή επανάσταση δε θα πάρουμε τους μπάτσους μαζί μας. Πρώτα απ όλα δε θα το θέλουν οι ίδιοι μιας και η κατάσταση δε θα είναι διαφορετική τότε απ ότι είναι τώρα γι αυτούς. Το ίδιο πράγμα θα υπερασπίζονται και το ξέρουν καλά. Και δεύτερον εμείς θέλουμε να οπλιστεί ο λαός και να πάρει την τύχη του στα χέρια του και όχι να έχει "ειδικούς κουμπουροφόρους" να κάνουν τη βρώμικη δουλειά του γι αυτόν.

  5. επανερχομαι ξανα στην κουβεντα επειδη εχω "κολλησει" με το θεμα και με εντυπωσιαζει η στενοκεφαλια κ η στενοτητα αντιληψης που κουβαλανε ορισμενοι, που θελουν να χαρακτηριζονται και αριστεροι/αγωνιστες κλπ.
    Ειδικα για τον παραπανω "συνομιλητη" που με χαρακτηρισε και "κουβελικο". Απο ποτε ρε φιλε πρεπει να ειμαστε ενταγμενοι ντε και καλα σε καποια συγκεκριμενη γκρουπα/οργανωση του χωρου, ωστε να εχουμε και δικαιωμα να εκφερουμε αποψη? αποκλειεται να ειμαστε ανενταχτοι στην αντικαπιταλιστικη αριστερα, και να μπορουμε να φερουμε μια αλλη αποψη για το θεμα ε? εντελως πληροφοριακα, αυτο το αυθαιρετο "τσουβαλιασμα" σε οργανωσεις/ρευματα ιδεων κλπ το κανουν "συντροφοι" που εχουν διαπαιδαγωγηθει να σκεφτονται ετσι στα οργανωμενα μεγαλα κομματα της αριστερας (κκε,συν, μικροτερες περιχαρακωμενες γκρουπες). Γιατι ψαχνεις να βρεις που και εαν ανηκω καπου και δε καθεσαι να απαντησεις αναλυτικα στα ζητηματα, απο την πρωτη κιολας αναρτηση που εκανα αναλυτικα εξαρχης?
    υποψην, το ποστ που ανερτησες το διαβασα και γενικα δεν διαφωνω . μονο που μιλαει για πραματα που δεν εθιξα.
    ειναι περα για περα εξω απο την λογικη μας σαν αριστεροι να χαιρομαστε για τον θανατο δυο νεων παιδιων, την ωρα που κυνηγουσαν ποινικους. ετσι απλα.
    και για να κανω και λιγο φτηνο συνδικαλισμο, εαν σε ανοιξιυν το σπιτι δυο ποινικοι και στο αδειασουν, ή αν σε τρακαρει καποιος με το αμαξι του ενω εισαι πανω στο μηχανακι σου, εαν σε αρπαξουν το πορτοφολι στον ηλεκτρικο, στους μπατσους γενικα δεν θα αναγκαστεις να απευθυνθεις? να βγαλεις ταυτοτητα νεα? να ρυθμισεις λεπτομερειες χαρτια κλπ? εκτος και εαν δεν εχεις καθολου ατομικη ιδιοκτησια, υπαρχοντα, στεγη να κοιμασαι, ταυτοτητα και χαρτια και ηδη εχεις περασει απο μονος σου σε επαναστατικη περιοδο, οπου εχουμε καταργησει τα σωματα ασφαλειας και κυκλοφορουν μαζι μας και για εμας ενοπλες ομαδες λαικης πολιτοφυλακης. αυτα γενικως.
    καλο ειναι να διαβαζουμε το συνολο των αναρτησεων, και να μη βιαζομαστε για γρηγορα συμπερασματα αφοροιστικα. εαν θελουμε να ειμαστε αριστεροι, με ανοιχτο πνευμα στη διαφωνια και οχι τσαλιμπαν μουτζαχεντιν γενιτσαροι που δε σηκωνουν δευτερη κουβεντα και συκοφαντουν και σταυρωνουν οποιον ειναι απεναντι.

  6. Όχι ρε σύντροφοι, μάλλον δεν είναι χρυσαυγίτης ή μπάτσος ο προηγούμενος. Μάλλον σαν οπαδό του πολιτικού απατεώνα Κουβέλη τον κόβω.
    Αυτοί ισχυρίζονται κάτι τέτοιες ασυναρτησίες για τον ρόλο των μπάτσων. Για τα «καλά» και κακά» σκυλιά του υπουργείου Προστασίας του Συστήματος. Είναι μια πάγια τακτική των μπάτσων, άλλοι να παριστάνουν τους «καλούς» και άλλοι τους «κακούς», αυτή από την εποχή που περιγράφει ο Χρόνης Μίσσιος στο βιβλίο του «Χαμογέλα, ρε, τι σου ζητάνε;»

    Δεν χρειάζεται τίποτα περισσότερο παρά να κάνει κάποιος μια αναζήτηση στο μπλογκ με λέξη κλειδί ΔΙΑΣ και βλέπει το «θεάρεστο» έργο αυτών που υπερασπίζεται ο προηγούμενος.

    http://tsak-giorgis.blogspot.com/2010/11/blog-post_6523.html
    http://tsak-giorgis.blogspot.com/2010/11/19_24.html
    http://tsak-giorgis.blogspot.com/2010/05/blog-post_6214.html
    http://tsak-giorgis.blogspot.com/2011/01/blog-post_7387.html
    http://tsak-giorgis.blogspot.com/2011/01/blog-post_6933.html
    http://tsak-giorgis.blogspot.com/2011/01/blog-post_4874.html

  7. επανερχομαι σε διευκρινιση για τα παραπανω σχολια που σημειωθηκαν, χαρακτηριζοντας τον υπογραφοντα χρυσαυγιτη/ασφαλιτη κλπ.. "Συντροφοι" πραγματικα λυπαμαι για το επιπεδο σας και για τον ισοπεδωτικο τροπο σκεψης σας. Πρωτα απ ολα, θυμιζετε συμπεριφορες του ΚΚΕ οταν χαρακτηριζετε μεμιας οποιον διαφωνει μαζι σας και φερει αλλη αποψη ως ασφαλιτη ή χρυσαυγιτη κλπ…. Ετσι κανουν στο ΚΚΕ, αλλα και σε μικροτερα σκληροπυρινικα/μπετοναρισμενα ιδεολογικα γκροπυουσκουλα οπου ρετσινιαζουν σαν ασφαλιτη/προβοκατορα/πρακτορα/χρυσαυγιτη/καρατζαφυρερικο κλπ οποιον δεν ακολουθει την "γραμμη"….
    Κι εδω, συμφωνα με τα απλοικα/παιδικα θεωρητικα σας σχηματα "η γραμμη" που χαρασσεται συμπυκνωνεται στο εξης διπολο: εμεις οι καλοι διαδηλωτες/ εσεις οι κακοι μπατσοι. Οποιος παει να το αναλυσει πιο ειδικα, ή να το επανεξετασει ειναι πρακτορας? για ξεκουνηθειτε καπως, ε?
    Για το "προλεταριακο" κομματι της εργατ. ταξης : συγγνωμη, κακη διατυπωση. Εννοω ενα μεγαλο κομματι του υπο/προλεταριατου, του κοσμου της ελαστικης εργασιας, της ανεργιας, της μη απαασχολησης, της διαρκους εξαθλιωσης προς τα κατω ΑΝΑΓΚΑΖΕΤΑΙ ΚΑΙ ΣΕΡΝΑΜΕΝΟ γινεται κομματι των σωματων ασφαλειας/στρατου, για να εξασφαλισει τους αναγκαιους ορους επιβιωσης του. Σωστα? Αυτο το κομματι εννοω, και εκανα τη διακριση προηγουμενως, αλλο ΔΙΑΣ, αλλο ΔΕΛΤΑ-ΜΑΤ, αλλο αξιωματικοι/στελεχη της διοικησης

    Και λεω παλι, οταν θα ειμαστε συντομα στους δρομους δε θα πρεπει να φερουμε στις γραμμες μας και ενα κομματι του χωρου αυτου που για ενα κομματι ψωμι πηγε απο εκει μερια?
    Σημειωτεον οτι οι προσληψεις ειδικων φρουρων γινονται μαζικα με κοσμο απο περιοχες με πολυ μεγαλα ποσοστα ανεργιας στη νεολαια (επαρχια, Β.Ελλαδα,Δ.Μακεδονια,Θεσσαλονικη, Κ.Ελλαδα )

    Και στην τελικη, αυτοι οι "αγωνιστες" που κραυγαζουν εναντια στους μπατσους συνολικα-συλληβδην, τι δουλεια κανουν? για διαβαστε καλυτερα την προηγουμενη αναρτηση μου. Εξουσια ασκουνε μονο οι "μπατσοι"? Οι δικαστες?, οι
    πανεπιστημιακοι?, οι δικηγοροι?, οι μεγαλογιατροι?, τα ανωτερα στελεχη του δημοσιου τομεα?, οι εκπαιδευτικοι/δασκαλοι στη νεολαια?, οι παπαδες?, το υγειονομικο προσωπικο των νοσοκομειων εναντια στους ασθενεις οταν ζηταει φακελακι? οι ψυχιατροι? οι εμποροι ειδων πρωτης αναγκης? τα αφεντικα των επιχειρησεων? οι κατοχοι μεσων παραγωγης? οι υπαλληλοι στις πολεοδομιες? ολο το διεφθαρμενο κομματι του δημοσιου τομεα? ολοι αυτοι δεν ασκουν εξουσια σε βαρος της κοινωνιας?

    ε, να τους ξεπαστρεψουμε ολους αυτους τοτε, να δουμε με ποιους θα κανουμε τον αγωνα!!
    Το θεμα ειναι με ποιον τροπο θα συμπαρασυρουμε με τον αγωνα μας, (την αγωνιστικη μας λογικη, τη γραμμη και τα αιτηματα μας)το συνολο της κοινωνιας μαζι μας και οχι πως θα το στρεψουμε εναντιον μας!!!

    Αυτα τα λιγα, κι οποιος με ξαναπει ασφαλιτη θα τον παρει και θα τον σηκωσει. Γιατι πολυ ευκολα, σε μια οποιαδηποτε συλλογικοτητα, πραγματικη ή διαδυκτυακη-φορουμ κουβεντας συζητησης κλπ μπορει ο εξακοντισμος κατηγοριων και υβρεων απο τη μια μπορει να προκαλεσει και την αναλογη αντιδραση απο την αλλη. Κι οταν ξεκιναει αυτο, τοτε ο καθενας υποψιαζεται τον διπλα του για χαφιε/πρακτορα/ρουφιανο και δεν εχει τελος η ιστορια. Τα εχουμε δει στο παρελθον ποσα τραγικα και μοιραια παραδειγματα υπηρξαν ( βλ ΚΚΕ και αλλες γκρουπες κλπ)

  8. "Για δοκιμάστε εσείς να γράψατε το παραμικρό σχόλιο σε ένα δεξιό μπλογκ και αμα δημοσιευτεί να μου τρυπήσετε την μύτη. Αντε και συγχύστηκα πάλι διαβάζοντας ορισμένα σχόλια εδώ."

    Aν ακροβατείς στα "δεξιά" και στα "αριστερά" είναι επίσης εσφαλμένο…

    Όσο για τα γραφόμενα σου τα υπόλοιπα συμφωνώ!

    ΔΕ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΝΑ ΧΑΙΡΕΤΑΙ ΜΕ ΤΗ ΦΟΝΕΥΣΗ ΔΥΟ ΑΝΡΘΡΩΠΩΝ ΑΠΟ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΕΣ ΤΟΥ ΚΟΙΝΟΥ ΠΟΙΝΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ…

    ΥΓ: Σίγουρα είναι η ανάρτηση είναι η κατώτερη των υπολοίπων αναρτήσεων του ΒΚ και καλό θα είναι η συντακτική ομάδα,να αφουγκραστεί τα παράπονα των αναγνωστών!

  9. Όχι ρε σύντροφοι διαχειριστές του μπλογκ!!! Διαμαρτύρομαι έντονα. Δεν είναι δημοκρατικό αυτό που κάνετε αλλά ηλίθιο, για να μην το χαρακτηρίσω με την λέξη που μου έρχεται στο μυαλό. Να δίνεται δηλαδή την δυνατότητα σε κάποια φασιστοειδή που μάλλον είναι μπάτσοι και ασφαλίτες να χύνουν τα ξερατά τους κάτω απ’ αυτό το άρθρο που λέει τα πράγματα με το όνομα τους. Σβήστε τα αμέσως αφού δεν θέλει και πολύ μυαλό για να καταλάβετε ότι προέρχονται από χρυσαυγίτες ή ασφαλίτες αφού κανένας απλός πολίτης που κατέβηκε έστω και μια φορά σε διαδήλωση δεν θα έγραφε αυτά τα πράγματα για τους μπάτσους.

    Για δοκιμάστε εσείς να γράψατε το παραμικρό σχόλιο σε ένα δεξιό μπλογκ και αμα δημοσιευτεί να μου τρυπήσετε την μύτη. Αντε και συγχύστηκα πάλι διαβάζοντας ορισμένα σχόλια εδώ.

  10. Τι πίνουν ορισμένοι και δεν μας δίνουν; Ακου "προλεταριακο κομματι της εργατικης ταξης", οι μπάτσοι!!!! Και μόνο απ' αυτό ο τύπος που το έγραψε καρφώθηκε πόσο ανεγκέφαλος είναι.

  11. "Και στην τελικη, οταν γινεται η εξεγερση και ο κοσμος θαναι στους δρομους δεν θα θελουμε ακομα και αυτο το απλο προλεταριακο κομματι της εργατικης ταξης που ειναι καιστα σωματα ασφαλειας"

    Προλεταριακό κομμάτι της κοινωνίας?

    5 Μαρτίου 2011 11:20 μ.μ.

    Συμφωνώ σε όλα τα υπόλοιπα,αλλά στις διακρίσεις μας είπαμε να είμαστε προσεκτικοί!

  12. ειστε περα για περα ηλιθιοι και φασιστες με αυτα τα παιδικα ιδεολογικα σχηματα που κατασκευαζετε!

    Κατεβαστε την αναρτηση και ζητηστε συγγνωμη απο ολους εμας τους αναγνωστες σας

    Ειναι δυνατον να σκεφτεστε ετσι τοσο απλουστευτικα/παιδικα ?

    Εμεις οι καλοι αριστεροι/διαδηλωτες και αυτοι οι κακοι μπατσοι?

    Σημασια δεν εχει τι δηλωνεις συντροφοι, αλλα το τι πραττεις…

    Και οι πιτσιρικαδες που σκοτωθηκαν, προλεταριακο κομματι της εργατικης ταξης ητανε, που κυνηγουσαν το κοινο εγκλημα (ΔΙΑΣ), δεν κυνηγουσαν να πατησουν διαδηλωτες (αυτοι ειναι οι ΔΕΛΤΑ), δεν ψεκαζανε με δακρυγονα, ουτε παιρνανε μιζες ουτε εκβιαζανε κλπ τον απλο κοσμακη.
    Στην εξεγερση που ερχεται δεν θελουμε μαζι μας και τους προλεταριους εργαζομενους των 800 ευρω στα σωματα ασφαλειας, στον στρατο?
    Ε αν ειναι κι ετσι να ξωπεταξουμε και διαπομπευσουμε και τους απλους εργαζομενους δ/υ στα υπουργεια/φορεις/ινστιτουτα της κυβερνησης που διατηρουν την ιδεολογικη και θεσμικη θωρακιση του κρατους απεναντι στην εξεγρμενη κοινωνια κλπ.

    Τοσο κοντομυαλη φασιστικη απολουστευτικη σκεψη δεν την περιμεναμε απο εσας.

  13. προς τους "συντροφους συναγωνιστες" διαχειριστες του μπλογκ: με κατι τετοιες βλακωδεις,χαμηλης πολιτικης συνειδητοποιησης ερμηνειες, και φασιζουσες κραυγες, μας δυσφημειτε συνολικα και διαστρεβλωνετε συνολικα την σταση και τα ανθρωπιστικα ιδανικα ενος μεγαλου κομματιου του κοσμου της Αριστερας.
    Σας καλω να κατεβασετε την αναρτηση και να ζητησετε και συγγνωμη δημοσια απο ολους εμας τους αναγνωστες σας, και πρωτα απ ολα απο τους χαροκαμενους γονεις αυτων των παιδιων.
    Δειχνετε οτι δε μπορειτε να ξεχωρισετε δυο γαιδαρων αχυρα, και τσουβαλιαζετε με φασιστικα ισοπεδωτικο τροπο ανομοιες καταστασεις και πραγματα.
    Καταρχην , ΔΙΑΣ ειναι η ομαδα για την προληψη-καταστολη του κοινου ποινικου εγκληματος. Ειναι οι χαμηλομισθοι που τρεχουν σε ληστειες/διαρρηξεις/πορτοφολαδες κλπ, με 850 ευρω συνολικες αποδοχες χωρις νυχτερινα επιδοματα πλεον χωρις υπερωριες και με παρακρατηση ρεπο. Ειναι αυτοι που τρεξουνε εαν σε ληστεψουν σου ανοιξουν το σπιτι σε αρπαξουν την τσαντα κλπ κλπ . Μπορεις βεβαια αν παθεις κατι απ αυτα να μη ζητησεις συνδρομη καμιας αστυνομιας γιατι διαφωνεις ιδελογικα με τον ρολο της.
    ΔΕΛΤΑ ειναι η ομαδα που επτιθεται στις πορειες και πατανε τον κοσμο με τις μηχανες τους, και λειτουργουνε για την καταστολη του κινηματος στους δρομους, σαν ΚΙΝΗΤΑ ΜΑΤ
    Μην τα μπερδευετε, πρωην "σνυτροφοι", αλλο πραγμα οι υψηλοβαθμοι αξιωματικοι τους που τα αρπαζουν απο εκατο μεριες με μιζες, προστασιες, εκβιασμους κλπ, αλλο πραγμα τα ΚΙΝΗΤΑ ΜΑΤ/ΔΕΛΤΑ που σκοτωνουν και δολοφονουν κι αλλο πραγμα οι απλοι χαμηλομισθοι μπατσοι της αμεσης δρασης εναντια στο απλο ποινικο εγκλημα.

    Και στην τελικη, οταν γινεται η εξεγερση και ο κοσμος θαναι στους δρομους δεν θα θελουμε ακομα και αυτο το απλο προλεταριακο κομματι της εργατικης ταξης που ειναι καιστα σωματα ασφαλειας, οπως και τους απλους φανταρους, τους ΕΠΟΠ,ΕΠΥ κλπ, τους στρατου να ερθουν συνολικα μαζι μας ?
    Εαν το παμε με την δικη σας βλακωδη φασιστικη λογικη, πρεπει να ξωπεταξουμε απο τις γραμμες μας και το συνολο των εργαζομενων δημοσιων υπαλληλων που δουλευουν σε υπουργεια/φορεις/ινστιτουτα που ενσαρκωνουν την κεντρικη κυβερνηση και υλοποιουν την αντιδραστικη πολιτικη της ή που παιζουν κομβικο ρολο στη ιδεολογικη κα θεσμικη θωρακιση του κρατους απεναντι στην κοινωνια και τους εξεγερμενους της.
    Ο εχθρος δεν ειναι καποιοι που ειναι θεσει απεναντι μας. Ο εχθρος ειναι ο οποιοσδηποτε γινεται φυσει απεναντι μας, κι αυτος μπορει να ειναι ο οποιοσδηποτε!

    Σημασια δεν εχει το τι δηλωνεις πια, αλλα το τι κανεις πια.
    Κατεβαστε την αναρτηση και ζητηστε συγγνωμη κουφιοκεφαλοι!!

  14. 2:21 π.μ.

    Μικροαστική αντίληψη, ο φόνος των αστυνομικών από τους κακοποιούς?

    Όχι ευχαριστώ,άλλο μίσος δε θα πάρω!
    Ναι να πας στα "σώματα ασφαλείας" είναι επιλογή και "καβάντζα",αλλά το περιστατικό των νέων παιδιών είναι τραγικό! Κρίνεται με ήθος και αξιοπρέπεια,όπως οφείλει κάθε άνθρωπος με δημοκρατικές ευαισθησίες κι ας μην είναι αριστερός! Διδάσκεις μεγαλείο ακόμα και σε κάποιους που σε μια πορεία για τα εργασιακά σου δικαιώματα,πιθανώς θα σε τουλουμιάσουν στο ξύλο,αλλά έτσι είναι…αναγνωρίζεις το Δίκαιο και σε αυτά τα παιδιά,όπως και σε εκείνα στο Πολυτεχνείο το 1973,στον Κουμή,την Κανελλοπούλου,τον Καλτεζά,τον Γρηγορόπουλο και όσους άλλους έφυγαν άδικα!

  15. Σύντροφε Γιώργη σε συμπονώ γιατί σίγουρα το χεις καταλάβει και εσύ ότι είναι τελικά πολλοί οι μικροαστοί που διαβάζουν το μπλογκ σου. Και επειδή δεν αριστερεύει η αριστερά τον μικροαστό αλλά ο μικροαστός πάντα θα μικροαστεύει την αριστερά βλέπεις και τέτοια σχόλια.

    Η αξία της ζωής των μπάτσων, ήταν παιδιά, θα μπορούσαν να ήταν δικά μας παιδιά, φρέσκες φάτσες. Νισάφι.

    Όταν ο μπάτσος στέκεται μπροστά στο υπουργείο, αμίλητος φρουρός, για να θυμάσαι εσύ σκυμμένος ότι εδώ δεν επιτρέπεται να αντιμιλάς, να διαμαρτυρηθείς, να αντισταθείς στην ληστεία απ την ίδια σου τη ζωή σιγά σιγά, τότε ναι ρε ο μπάτσος γίνεται δολοφόνος χωρίς να σηκώνει πιστόλι.

    Γιατί όλοι αυτοί οι άνθρωποι που αλλιώτικα θα ήταν ελεύθεροι να ζουν τη ζωή τους, υπό την επιτήρηση του μπάτσου θα μιζεριάσουν σιγά σιγά στα διαμερίσματα κλουβιά τους, θα τους θερίσουν οι ασθένειες της μιζέριας άγχος-κατάθλιψη-καρκίνος-καρδιοπάθειες. Οι οικογένειες τους, που πολλές φορές είναι η μόνη όαση λίγης γαλήνης θα γίνει κόλαση και αυτή απ τις πιέσεις του καπιταλισμού και θα διαλυθεί, με τα παιδιά χαμένα από μικρά εδώ και εκεί στις δουλειές του ποδαριού.

    Όλο αυτό το σύστημα σκλαβιάς το συντηρεί ο μπάτσος σαν πρώτος και τελευταίος φρουρός του. Πρώτος στην διαδήλωση με το δακρυγόνο και τελευταίος με το πιστόλι λίγο πριν μπεις στο προεδρικό μέγαρο για να καθαρίσεις τη βρωμιά.

    Κάτι τέτοιες καταστάσεις όπως την παραπάνω οι μικροαστοί αριστεροί, οι πιο σάπιοι ιδεολόγοι όλου του φάσματος, τις βλέπουν μόνο στην Πάνια και αναρωτιούνται, ρε που συμβαίνουν τέτοια πράματα; Είναι δυνατόν;

    Και δεν είναι συλλογική ευθύνη αυτό ρε ξεφτέρια. Η συλλογική ευθύνη των ναζί ήταν για χαρακτηριστικά εκ γενετής, πάνω στα οποία ο άνθρωπος δεν έχει έλεγχο. Είσαι εβραίος, και είσαι κακός επειδή οι εβραίοι είναι κακοί.

    Το να είσαι μπάτσος όμως είναι επιλογή. Είναι επιλογή να γίνεσαι μπάτσος, είναι επιλογή να εκτελείς τις διαταγές σου, είναι επιλογή να βαράς με ζήλο ξεπερνώντας τις. Είναι επιλογή να μην αηδιάζεις κάθε μέρα με αυτά που εσύ μπορεί να μην κάνεις αλλά κάνουν οι συνάδερφοι σου. Είναι επιλογή να μη μιλάς. Είναι επιλογή ρε να πηγαίνεις κάθε μέρα στη δουλειά κάνοντας το ίδιο πράγμα για χρόνια. Είναι επιλογή και μόνο να πας να σταθείς φρουρός απέναντι στις διαδηλώσεις, δείχνοντας πόσο ασυνείδητος είσαι. Είναι επιλογή να είσαι μισθοφόρος του συστήματος. Κάθε λεπτό που παραμένει κάποιος μπάτσος είναι επιλογή.

    Αλλά τι θα λέγανε οι μικροαστοί για τους μπάτσους. Οι μικροαστοί δεν νιώθουν πόσο πιεστική είναι η κατάσταση για τους χαμάληδες από κάτω. Αυτοί έχουν τα προς το ζην. Τις περισσότερες φορές είναι τα δικά τους παιδιά που γίνονται μπάτσοι άλλωστε. Οπότε ναι όλες οι ζωές έχουν την ίδια αξία, αγνοώντας εντελώς ότι κάποιες ζωές ζούνε στο σαλόνι και όχι στην τρώγλη επειδή ακριβώς υπάρχουν ζωές που ζουν στις τρώγλες αντί αυτούς.

    Τέτοια είναι η μικροαστική αριστερά! Γι αυτούς είναι καθαρά θέμα ηθικής η επανάσταση. Ενώ για την εργατική τάξη είναι θέμα αναγκαιότητας και ζωής.

    Για πάντα λοιπόν εργατική τάξη, μας φτάνει αυτή και μόνο μαζί της θα έχουμε καθαρή αριστερά. Οι μικροαστοί πάντα μας θόλωναν το πρόγραμμα με τους ηθικισμούς τους και την πρωτοπορία τους. Να πάνε στον Κουβέλη και να μην ξαναγυρίσουν. Κάπως πρέπει να ζήσει και αυτός ο απατεώνας.

  16. Το άρθρο μιλάει για τον ρόλο των μπάτσων σαν κατασταλτικός μηχανισμών στις εντολές των κυβερνήσεων. Από κει και πέρα έγινε μια σύγκρουση απ ότι διαβάζουμε οι μπάτσοι έριξαν 16 σφαίρες και εφαγαν περισσότερες.

    Το ότι οι κακοποιοί ήταν πιο εύστοχοι και σκότωσαν δυο απ αυτούς ψάξε να βρεις πιος φταίει. Οταν οι μπάτσοι δολοφονούσαν τον Λάμπρο Φούντα ή τον άλλον 26χρονο -που γράφει ο "πιτσιρίκος"- στο Περιστέρι καλά ήταν;

    Απ' ότι γραφει και το αρχικό κείμενο για τα χαμηλόβαθμα μπατσογούρουνα έχει κάποιο κίνδυνο η δεύτερη δουλειά που κάνουν.

    Κάποιοι ξεπέρασαν και τον Πρετεντέρη στα εύσημα για τους μπάτσους.

  17. Kρίμα να γράφονται αυτά από αριστερούς… υποτίθεται!
    Η ανθρώπινη αξία του αστυνομικού ή του πολίτη δεν μετριέται από το τι δουλειά κάνει, αλλά από τον τρόπο που σκοτώθηκε!
    Και τα συγκεκριμένα παιδιά σκοτώθηκαν κυνηγώντας, όπως έπρεπε κατά το καθήκον τους, κακοποιούς!! Είναι μία από εκείνες τις φορές που οι αστυνομικοί εκτελούν αυτό για το οποίο διορίστηκαν, δηλαδή το καθήκον τους να κυνηγήσουν το έγκλημα!
    Αυτά τα δύο παιδιά το εκαναν και με το παραπάνω!! Αντί να λουφάξουν σε μια γωνιά και να …κάνουν τους αδιάφορους… προστατεύοντας τον εαυτό τους, έτρεξαν απροστάτευτα και ανεκπαίδευτα από την εξουσία, που εσείς χαϊδεύετε, για να κάνουν το έργο τους, δηλαδή την προστασία του πολίτη από καθάρματα του κοινού ποινικού δικαίου!!
    Μη τα φτύνετεεεε λοιπόν, τώρα και νεκρά, εν ονόματι της αριστεροσύνης σας, και για λογαριασμό όλων όσων αντί να προστατεύουν τον πολίτη, προστατεύουν τους εχθρούς του!!
    Η γενίκευση είναι φασισμός!
    Κι ο φασισμός δεν έχει χρώμα κόκκινο ή μαύρο… είναι πάντα ΜΑΥΡΟΣ!

  18. Στο δίλημμα μπάτσος-διαδηλωτής πρόφανώς είμαι με το διαδηλωτή… ή και ο ίδιος ο διαδηλώτής.
    Στο δίλημμα μπάτσος-δολοφόνος είμαι με το μπάτσο.
    Ο μέσος μπάτσος μπορεί να είναι ηλίθιος που επέλεξε αυτό το επάγγελμα, αλλά φονιάς δεν είναι. Και ειδικά αυτοί της ομάδας Δίας κάνουν και καλή δουλειά στις γειτονιές κι έχουν τουλάχιστον μειωθεί οι μικροκλοπές στο δρόμο από τσντάκηδες, κινητάκηδες, φερματζήδες κλπ.
    Η αστυνόμευση είναι αυτονόητη σε μια Δημοκρατία. Αλλιώς α ήαμσταν ακόμη πιο αδύναμοι και έρμαια κάθε μαφίας που θα μας σκότωνε ανά πάσα στιγμή. Γι αυτό ας αφήσουμε τις παλαιαριστερίστικες ρητορικές για τους μπάτσους και ας ξεχωρίσουμε ποιος είναι ο ρόλος τους. Αυτοί είναι στις γειτονιές και κυνηγούν κλέφτες είναι σύμμαχοι.
    Αυτοί που μας ψεκάζουν με χημικά στις πορείες (έστω και κατόπιν εντολής) είναι εχθροί, όσο φοράνε τουλάχιστον τη στολή.
    Πάνω απ όλα πρέπει να είμαστε άνθρωποι. Αν δεν έχουμε την έννοια του Δικαίου μέσα μας, δε μπορούμε να είμαστε αριστεροί.

  19. τον από πάνω δεν χρειάζεται να τον σχολιάσω, η ιστορία μας έχει δικαιώσει πλατιά,
    σύντροφοι καταλαβαίνω ότι υπάρχει μια ευαισθησία απο πολλούς, αλλά σκεφτείτε ρε παιδιά, αυτοί οι δύο που δολοφονήθηκαν δεν θα έπεφταν με τα μηχανάκια τους πάνω στους διαδηλωτές στην επόμενη διαδήλωση? δεν θα δέρνανε και θα σέρνανε αθώο κόσμο στα κρατητήρια? δεν λέω να μην σεβαστούμε την μνήμη τους , αλλά όπως σωστά λέει το άρθρο δεν πρέπει να τους αγιοποιήσουμε κιόλας! πολύ απλά γιατί αυτό είναι και μία παγίδα για την εργατική τάξη(ο λόγος είναι προφανής). προσοχή αυτό δεν είναι γενίκευση για ένα απλό λόγο, από το γεγονός ότι κάθε ΜΑΤατζής, ΔΕΛΤΑΣάς κοκ δέχονται όλοι εντολές από τα πάνω, άρα δεν υπάρχει διαφοροποίηση στη συμπεριφορά και στον τρόπο αντιμετώπισης.

  20. ΚΑΛΑ ΣΕ ΠΙΑ ΕΠΟΧΗ ΖΕΙΤΕ
    ΠΕΡΑΣΕ ΤΟ 1917 ΑΚΟΜΑ ΚΟΛΗΜΕΝΟΙ ΕΚΕΙ
    ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΙΣΤΕΨΩ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΑΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΚΟΜΑ ΚΟΜΟΥΝΙΣΤΕΣ ΠΡΟΚΕΙΤΕ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟ ΛΑΘΟΣ ΤΗΣ ΦΥΣΗΣ

  21. Δεν είναι δυνατό να φτάνουμε στα άκρα, όχι έτσι!! Το ότι συμβαίνει κάποιοι ένστολοι να είναι διεφθαρμένοι ή πορωμένοι δε σημαίνει πως είναι όλοι έτσι…
    Η ανθρώπινη ζωή έχει την ίδια αξία, άσχετα από ηλικίες ή ιδιότητες, και είναι ανεκτίμητη.
    Ας συνέλθουμε επιτέλους, η προπαγάνδα αυτού του είδους είναι λάθος από όπου κι αν προέρχεται!!!

  22. Εγώ θέλω να είμαι αντικειμενικός. Πουθενά το αρχικό κείμενο δεν φαίνεται να επιχαίρει γιατί σκοτώθηκαν δυο αστυνομικοί. Αυτό που λέει είναι να μην τους «αγιοποιήσουμε» γιατί μια τέτοια κατάληξη όπως αυτή που είχαν οι δυο αστυνομικοί είναι μέσα στους επαγγελματικούς τους κινδύνους και μάλιστα συγκρίνει την επικινδυνότητα της δουλειάς τους με άλλα επαγγέλματα.

    Δεν προχωράει το αρχικό κείμενο να εκφράσει και την λύπη του για τον θάνατο αυτών των ανθρώπων. Μικρή παράλειψη όμως. Το έχουν κάνει οι πάντες. Από τον Πρετεντέρη μέχρι την Στάη και από το ΚΚΕ μέχρι το ΛΑΟΣ, τι θα πρόσθετε η ίδια διατύπωση και από αυτό το μπλογκ;

    Υ.Γ Η καυστικότητα των γραφομένων όπως και ο ρόλος που προσδίδει ο συγγραφέας του κειμένου στον κρατικό μηχανισμό της αστυνομίας είναι μια άλλη συζήτηση.

  23. Αλλαγές μετά το μακελειό στο Ρέντη.
    από Κ.Φ 3:36μμ, Τετάρτη 2 Μαρτίου 2011
    ..

    1) Νομοθετικά υπάρχει σκέψη για θανατική ποινή.

    2) Επιχειρησιακά να δώσουν στους συνεπιβάτες των ΔΙΑΣ οπλοπολυβόλα MP5

    Από indymedia.

  24. Το σίγουρο είναι πως ο μόνος κερδισμένος από αυτήν την ιστορία είναι η εικόνα της αστυνομίας.
    Πόσο όμως να συγκινηθεί ο Έλληνας πολίτης για την αστυνομία όταν έχει δαρθεί και φαρμακωθεί μέσω cns πολλάκις από αυτήν ;….
    Δεν ξέρω ,μπορεί να είμαι υπερβολικός και προκατειλλημένος ,
    πάντως εμένα μου φαίνεται πως πιστοποίησε τα λεγόμενα τους στην δήλωση που έβγαλαν πρόσφατα….
    http://jungle-report.blogspot.com/2011/02/blog-post_27.html

  25. "Ολα τα γουρούνια την ίδια μούρη έχουν."

    H γενικοί ορισμοί και η "συλλογική ευθύνη" ήταν το ιδεολογικό όπλο του ναζισμού,όπως και οι φυλετικές αναλύσεις στην πολιτική και την οικονομία!

    Άρα όποιος τοποθετείται έτσι,ας διαβάσει Mein Kampf του Αδόλφου!

    ΥΓ: Εκφράζω τη βαθιά μου δυσαρέσκεια ως προς την ανάρτηση αυτή και σας καλώ φίλοι του ΒΚ να συνεχίσετε με τα παραθέματα από Μάρξ-Λένιν όπως συνηθίζατε μέχρι πρότινος!

  26. Καταπληκτικό άρθρο και μπράβο στον σύντροφο που το έγραψε. Οσο για κάποιες πασιφιστικές μαλακίες που υπάρχουν εδώ είναι ανάξιες σχολιασμού. Σιγά μην ξεχωρήσουμε τους μπάτσους σε αυτούς που δέρνουν, σκοτώνουν, βασανίζουν και σ' αυτούς που είναι απλώς πρεζέμποροι. Ολα τα γουρούνια την ίδια μούρη έχουν.

  27. Όχι ρε παιδιά τώρα τι υπερβολικά τσιτάτα είναι αυτά!

    Που είναι οι μαρξιστικές αναλύσεις που κάνατε?

    Κρίμα!!!

  28. Ποσοι εργαζομενοι δεν γυρισαν πισω στο σπιτι τους ποσοι σακατεφτηκαν απο το 1974 και μεχρη και σημερα τα νουμερα παιζουν απο 4000 χιλιαδες νεκρους και πανω απο 50000 χιλιαδες τραυματισμους στους χωρους δουλιας -κατεργα,τα νουμερα ειναι κατα προσεγκιση γιατι δεν βαζουν και νεκρουσ εργατες απο της αρωστιες της λεγομενες κοινες νοσοι,καρκινοι κτλ.τα αδηλωτα εργατικα ατυχηματα.Οσο για τα οργανα μα φυσικα θεωρηται εργατηκο ατυχημα και οχι σαν αυτα που ακουγουνται περι ηρωες και αλλα.

  29. Πόσο διαφέρει ο μπάτσος που έπεσε με την μηχανή του πάνω στον διαδιλοτη στην πλατεία Συντάγματος για να τον σακατέψει από τους αλήτες που σκότωσαν τους μπατσους ;;

  30. TO μπατσο που δολοφονει, ως βραχίονας του συστήματος,τους απεργους,τους διαδηλωτές να τον ξεσκισουμε!
    το μπάτσο που δολοφονείται απο καθάρματα οχι
    ξεχωριζω τις ιστορίες και δεν ειμαι χθεσινή……….

  31. άκυρο το άρθρο χρυσόστομε…διαβασέ το 2-3 φορές ακόμα και συλλογίσου τι πότε και γιατί το έγραψες.O αριστερός διακρίνεται για το ήθος και το πολιτιμό που διδάσκει με τη στάση και τα γραφομενά του

  32. Ευχαριστούμε που μας θυμίζετε με κάτι τέτοιες αρθράρες τι μυαλά κουβαλούν κάποιοι που την έχουν δει… ταξικοί μας σύμμαχοι.

  33. φίλε συμφωνώ απόλυτα-μα απόλυτα!

    "Η «συμπόνια» η «έλλειψη ανθρώπινης ζωής» και όλα αυτά γενικά κι αόριστα μπορεί να είναι καλά για τους παπάδες αλλά εμάς δεν μας λεν τίποτα. Οι μηχανισμοί καταστολής και τα τσουτσέκια που υπηρετούν εκεί είναι Φιλιπινέζες του βάρβαρου, απάνθρωπου, καπιταλιστικού συστήματος και συνεπώς ταξικοί μας αντίπαλοι."

    τα λες και τα συνοψίζεις όλα στην τελευταία παράγραφο.

Γράψτε απάντηση στο Καλλιόπη Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Current ye@r *