Απεργία – αποχή από κάθε αξιολογική διαδικασία

Οι Αγωνιστικές Παρεμβάσεις – Συσπειρώσεις – Κινήσεις Δυτικής Αθήνας καλούν τους εκπαιδευτικούς να υλοποιήσουν την απεργία – αποχή της ΟΛΜΕ από κάθε αξιολογογική διαδικασία και τους δευθυντές των σχολείων να μη συμπληρώσουν καμιά φόρμα για την αξιολόγησή τους.axiologisi

Την ίδια στιγμή που χιλιάδες κενά συνεχίζουν να υπάρχουν στα σχολεία όλης της Ελλάδας [τμήματα συμπτύσσονται με 27-28 μαθητές, ακόμα και τμήματα κατευθύνσεων, μαθήματα πανελλαδικώς εξεταζόμενα δεν διδάσκονται, καθηγητές αναγκάζονται να διδάσκουν σε 3 ή 4 σχολεία, ολοήμερα σχολεία αναστέλλουν τη λειτουργία τους] εξαιτίας των μηδενικών διορισμών και της υποχρηματοδότησης του δημόσιου σχολείου, ενώ μάλιστα ο Λοβέρδος δήλωσε ότι δεν υπάρχουν πλέον πιστώσεις για διορισμούς αναπληρωτών ούτε καν από το ΕΣΠΑ, το υπουργείο Παιδείας επιχειρεί να προωθήσει με διαδικασίες εξπρές το νέο επιθεωρητισμό, ξεκινώντας άμεσα τις διαδικασίες αξιολόγησης των διευθυντών των σχολικών μονάδων. Αποδεικνύεται περίτρανα πως το νέο φτηνό και ευέλικτο σχολείο της αγοράς προϋποθέτει την ύπαρξη ενός μηχανισμού πειθαρχικού ελέγχου που θα καλλιεργεί το φόβο και την εμπέδωση της “διαρκούς ανεπάρκειας” σε όλους τους εκπαιδευτικούς και τελικά την υποταγή τους στα σχέδια της εξουσίας.

Με τη νέα εγκύκλιο οι διευθυντές σχολικών μονάδων καλούνται να κάνουν μέχρι 29/10 “δήλωση υποταγής” στο νέο επιθεωρητισμό, ενημερώνοντας τη σχετική πλατφόρμα του Ι.Ε.Π., για τα στοιχεία της οικείας σχολικής μονάδας, του οικείου Διευθυντή Εκπαίδευσης και των Σχολικών Συμβούλων από τους οποίους προβλέπεται να αξιολογηθεί, σύμφωνα με το Π.Δ. 152/2013 και στη συνέχεια να καταχωρήσει, μέχρι τις αρχές Νοέμβρη, τον προσωπικό του φάκελο (portfolio), προκειμένου να αξιολογηθεί για το διοικητικό του έργου είτε δια ζώσης είτε ψηφιακά! Μέσα σε τρεις μέρες, από τις οποίες οι δύο δεν είναι καν εργάσιμες, ζητείται από τους διευθυντές να επικυρώσουν, απλά, την υποταγή τους στο νέο επιθεωρητικό πνεύμα που διέπει την κυρίαρχη εκπαιδευτική πολιτική. Αλήθεια ποια η χρηστικότητα της επιβεβαίωσης ήδη γνωστών στοιχείων, πέρα από την πολιτική εντύπωση ότι έχει δημιουργηθεί ήδη μια τετελεσμένη πραγματικότητα που δεν είναι δυνατόν να ανατραπεί; Η αγωνία του υπουργείου να αποδείξει ότι η πολιτική του προωθείται απρόσκοπτη, χωρίς αντιστάσεις, παρά το γεγονός ότι ένας αριθμός διευθυντών δεν έχει κάνει καν την εξ αποστάσεως επιμόρφωση, το οδηγεί να παρακάμψει ακόμη και το ίδιο το δημιούργημά του:  το Π.Δ 152/2013 που περιλαμβάνει σαφώς και την αξιολόγηση του παιδαγωγικού έργου του διευθυντών. Διαδικασία ασφαλώς πολύ πιο σύνθετη και μακρόχρονη. Οι διαδικασίες εξπρές στην πράξη εκφράζουν τις πραγματικές πολιτικές προθέσεις του υπουργείου: να καμφθεί κάθε αντίσταση από τη μεριά των εκπαιδευτικών, να επιταχυνθεί η ατομική αξιολόγησή τους  και  να εξασφαλιστούν οι παχυλές αμοιβές των διάφορων εκπαιδευτικών στελεχών.

 

·        Καλούμε τους διευθυντές να μην υπογράψουν τη δήλωση υποταγής, να δηλώσουν συμμετοχή στην απεργία-αποχή των ΟΛΜΕ-ΑΔΕΔΥ από όλες τις αξιολογικές διαδικασίες και να μη συμπληρώσουν τις σχετικές πλατφόρμες. Να συμπαραταχθούν με τον κλάδο και να μην γίνουν οι επιθεωρητές του.  Μαζική συμμετοχή στις  γενικές συνελεύσεις των ΕΛΜΕ  για να καθορίσουμε από κοινού την πορεία του κλάδου.

·        Να οργανώσουμε άμεσα, χωρίς χρονοτριβή, με όρους  ΜΑΖΙΚΟΥ ΠΑΝΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ κινήματος την αντίσταση του κλάδου μας στο σύγχρονο επιθεωρητισμό και να δυναμώσουμε την απόφαση για απεργία – αποχή με μέτρα ενίσχυσης της συλλογικής πάλης μας.

 

 27/10/2014

 

ΓΕΝΙΚΕΣ ΣΥΝΕΛΕΥΣΕΙΣ ΣΤΗ ΔΥΤΙΚΗ ΑΘΗΝΑ

Α’ ΕΛΜΕ 30/10 [Περιστέρι], Β’ ΕΛΜΕ 31/10 [Αιγάλεω, Χαϊδάρι, Αγία Βαρβάρα],

Γ’ ΕΛΜΕ 29/10 [Πετρούπολη, Ίλιον, Καματερό, Αγ. Ανάργυροι]

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Current ye@r *