Αποικιοκρατικές συμβάσεις. Ενα “νόμιμο” διαχρονικό σκάνδαλο

«Αττική Οδός. Οι τελικές πληρωμές ήταν 1.200.000.000 ευρώ. Το 92% του ποσού είναι κρατική χρηματοδότηση, άμεση ή έμμεση και από την Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα.

Ο “εκλεκτός” επιχειρηματικός όμιλος συνέβαλε με 8%. Όχι με δικά του λεφτά. Με δάνειο, με κρατική εγγύηση κιόλας.

Τι συμβαίνει σήμερα; Η σύμβαση, που ψηφίστηκε από τη Βουλή, λέει ότι είναι 2,8 ευρώ το κάθε αυτοκίνητο για τριάντα τρία χρόνια. Η απόσβεση της δαπάνης, που ήταν 1.200.000.000 ευρώ, έγινε σε δύο χρόνια.
Τι κάνουν οι “εκλεκτοί” μεγαλομέτοχοι του επιχειρηματικού ομίλου επί τριάντα τρία χρόνια; Εισπράττουν
».

Απόσπασμα είναι από την τοποθέτηση του βουλευτή του ΚΚΕ, Ν. Παπακωνσταντίνου –εννοεί τον όμιλο Μπόμπολα- και περιλαμβάνετε στα πρακτικά της βουλής στις 30/6

Πριν περάσουμε στην τοποθέτηση του Ρέππα που αντέδρασε σήμερα στο κίνημα που υπάρχει από πολίτες ενάντια στα διόδια, δέστε το βίντεο και πάρτε υπ’ όψιν σας τον τρόπο που η κυβέρνηση κάνει τα πάντα για να εξυπηρετήσει τα συμφέροντα των κατασκευαστικών ομίλων.

Ας τα πιάσουμε απ’ την αρχή. Σύμφωνα με την νομοθεσία (νόμος 3555/2007), η “παραχωρησιούχος” εταιρία μπορεί να απαιτήσει από τον χρήστη που δεν πλήρωσε τα διόδια την καταβολή του 20πλασίου του αντιτίμου σαν αστική ποινή.
Αυτό μέχρι τώρα δεν έχει γίνει και ο λόγος είναι απλός. Αν ζητηθεί από πολίτη να υποστεί αυτή την κύρωση αυτός μπορεί να αρνηθεί και να προσφύγει στα δικαστήρια γιατί σύμφωνα με έγκυρους νομικούς: «Η διάταξη αυτή είναι αντισυνταγματική αφενός γιατί δεν παρέχει στον πολίτη το δικαίωμα της προηγούμενης ακρόασης και αφετέρου γιατί παρέχει στο προσωπικό της παραχωρησιούχου ιδιωτικής εταιρίας αρμοδιότητες δημοσίου υπαλλήλου».

Και όχι μόνο αυτό αλλά ο πολίτης απ’ τον οποίον θα ζητηθεί να πληρώσει το πρόστιμο έχει κάθε περιθώριο να προσφύγει στα δικαστήρια σχετικά με την νομιμότητα της σύμβασης κατασκευής των οδών που μπάζει από παντού και έτσι η εταιρία που εκμεταλλεύεται τα διόδια δεν το ρισκάρει.

Η κυβέρνηση τα γνωρίζει όλα αυτά και σε μια προσπάθεια να εξυπηρετήσει τα συμφέροντα των πλουτοκρατών –κύρια του Μπόμπολα- που δραστηριοποιούνται σ’ αυτό τον τομέα νομοθέτησε την μη καταβολή διοδίων φορολογικό αδίκημα.

Ούτε αυτό περπάτησε όμως και έμεινε στα χαρτιά. Ετσι λοιπόν σήμερα βγήκε ο Ρέππας στην τηλεόραση και μας το …γύρισε στο φιλότιμο. Πληρώνετε, μας είπε, τα διόδια γιατί διαφορετικά θα αναγκαστεί να τα πληρώσει στους καπιταλιστές “παραχωρησιούχους” το κράτος, δηλαδή όλοι μας.

Ούτε σκέψη δεν έκανε ο «σοσιαλιστής» υπουργός για κατάργηση των αποικιακών τύπου συμβάσεων παραχώρησης των εθνικών μας δρόμων που έχουν κάνει διαχρονικά οι αστικές κυβερνήσεις δίνοντας τα περιθώρια να κερδοσκοπούν νόμιμα μια χούφτα μεγαλοκαπιταλιστές.

0 απαντήσεις στο “Αποικιοκρατικές συμβάσεις. Ενα “νόμιμο” διαχρονικό σκάνδαλο”

  1. Να συμπληρώσω στο δεύτερο σχόλιο, (δικό μου) ότι ο τίλτος του ρεπορτάζ "αντάρτες των διοδίων" σε συνδυασμό με τις μαλακίες του χλέππα συνιστά μαύρη προπαγάνδα. Χλέππα ένα μεγάλο ΑΝΤΕ ΓΑΜΗΣΟΥ ΚΑΙ ΠΛΗΡΩΝΕ.

  2. Περιμενατε κατι καλυτερο απο τον κολλητο του μπομπολα?
    μονο απο τη φατσα φαινεται τι γλοιωδες υβριδιο ειναι

  3. To ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΟ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΟ ΕΠΙΤΡΟΠΩΝ ΑΓΩΝΑ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΔΙΟΔΙΩΝ Κυκλοφόρησε Δελτίο Τύπου σχετικά με την συνέντευξη του Ρέππα στον Αλφα στο οποίο υπογραμίζει ότι ο Υπουργός Μεταφορών δε λέει την αλήθεια για τα διόδια και διατυπώνει το ερώτημα αν ο Ρέππας γνωρίζει του νόμους.

    Το Δελτίο Τύπου υπάρχει εδώ http://www.akribeia-stop.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=325:2010-09-15-08-00-59&catid=34:2010-04-28-12-33-01&Itemid=28

  4. Γαμήστε τα διόδια τους. Σπάστε τις μπάρες τους, είναι πράξη κοινωνικής ευθύνης απέναντι σε αυτόν που αγνοεί τον αγώνα ή / και που δειλιάζει. Σπάστε τις μπάρες ΤΩΡΑ.

  5. Η ΣΥΜΒΑΣΗ ΕΛΕΓΕ 0,04 ΛΕΠΤΑ ΤΟ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΟ. ΚΑΙ Η ΑΤΤΙΚΗ ΟΔΟΣ ΠΡΟΦΑΣΙΖΟΜΕΝΗ ΤΕΧΝΙΚΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΑΝΤΙ ΝΑ ΧΡΕΩΝΕΙ ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΑ ΔΙΑΝΥΟΜΕΝΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΣΕ ΥΠΟΧΡΕΩΕΝΕΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΑ 60 ΠΕΡΙΠΟΥ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΤΟΥ ΔΡΟΜΟΥ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΑΝ ΔΙΑΝΥΣΕΙΣ ΑΠΟΣΤΑΣΗ 5 ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΩΝ. ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΣΔΙΤ ΠΟΥ ΤΑ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΠΑΝΑΚΡΙΒΑ.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Current ye@r *