Αρκετά σχόλια δημιούργησε η απόφαση της εργοδοσίας του Attica TV να βάλει λουκέτο στον τηλεοπτικό δίαυλο, και μάλλον μούφα είναι το σημερινό πρωτοσέλιδο φυλλάδας ότι ο Νίκος Χαρδαλιάς “αγοράζει” το κανάλι με λεφτά της Περιφέρειας.
Σύμφωνα με πληροφορίες, περίπου 70 εργαζόμενοι του Attica TV αναμένεται να λάβουν αποζημιώσεις έως και έξι μηνών, χωρίς να διαφαίνεται κάποια πρόβλεψη για συνέχεια της επαγγελματικής τους πορείας εντός του ομίλου. Οι διαχειριστές του καναλιού διαθέτουν ένα ακόμα τηλεοπτικό σταθμό το Action 24 το οποίο σε αντίθεση με το Attica tv γέρνει υπερβολικά υπέρ της κυβέρνησης, όπως και η μεγάλη πλειονότητα των τηλεοπτικών σταθμών. Αυτό το κανάλι όμως το διατηρούν.
Γιατί όμως η εργοδοσία του σταθμού πήρε μια τέτοια απόφαση; Μας το λέει μια παλιά καραβάνα της δημοσιογραφίας και της πολιτικής που τώρα που βρέθηκε στα αζήτητα, λέει κάποιες αλήθειες. Ο Γιώργος Κύρτσος. Μας γράφει στον λογαριασμό του στο “Χ”:
Οι Εξάρχου, Μπάκος, Καυμενάκης, βάζουν λουκέτο στον τηλεοπτικό σταθμό Attica. Οι νέοι ολιγάρχες created by Mitsotakis είναι απόλυτα ικανοποιημένοι από τις προσφορές του Μαξίμου-Τράπεζα Αττικής, Παγκρήτια, απευθείας αναθέσεις σιδηροδρομικών έργων,παράβλεψη ευθυνών Εξάρχου για σύμβαση 717 που έφερε τα Τέμπη- οπότε σταματούν τη χρηματοδότηση του ζημιογόνου Attica. Ετσι λειτουργεί η διαπλοκή σε βάρος της ελευθερίας των ΜΜΕ.
Ποιο αναλυτικό είναι το ρεπορτάζ που έχει ο δημοσιογράφος Χρήστος Αβραμίδης
🧨Οι Μπάκος-Καϋμενάκης-Εξάρχου (ΑΚΤΩΡ κ.α.) κλείνουν το αντιπολιτευτικό κανάλι Attica TV
Διατηρούν, όμως, το γαλάζιο ACTION.
❔Γιατί άραγε;
💲23/1/2025
Το κράτος αναθέτει στον ΑΚΤΩΡ έργα αποκατάστασης Daniel & Elias και δίνει 181,6+175,1 εκατ. ευρώ
❌3/4/2025
Το κράτος δίνει αποζημίωση 97,78 εκ. ευρώ στην κοινοπραξία κατασκευής του Μετρό Θεσσαλονίκης (ΑΚΤΩΡ – Webuild – Hitachi Rail)
✍16/04/2025
Η κυβέρνηση δίνει 3 μήνες ακόμα για την επέκταση του Μετρό Θεσσαλονίκης. Το βασικό έργο εκτελεί η ΑΚΤΩΡ.
🎯21/04/2025
Η [κρατική] Ελληνικό Μετρό εγκρίνει αποζημιώσεις 53.249.750,26 Ευρώ για ΑΚΤΩΡ
✂️29/4/2025
115 εκ. ευρώ αποζημιώσεις δίνει το κράτος στην Ολυμπία Οδό σε: Vinci, ΑΚΤΩΡ, ΑVAX, και ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ.
🪡3 εβδομάδες πριν από την παράδοση και λειτουργία της βασικής γραμμής [Μετρό Θεσσαλονίκης], το Δημόσιο με δύο διαδοχικές αποφάσεις είχε καταβάλει άλλα 68.083.700 ευρώ και αντίστοιχα 25.577.008 ευρώ.
«Σε αυτή την περίπτωση τα ποσά εκτινάσσονται σε αστρονομικά ύψη, αθροιστικά άνω των 350 εκατομμυρίων ευρώ.» έγραφε η ΕΦΣΥΝ
🛢Με τόσα λεφτά και τόσο χρόνο που τους δίνει η κυβέρνηση και με ανοιχτό το ερώτημα για τις διώξεις των Τεμπών, όπως καταλαβαίνετε έχουν 717 λόγους να σταματήσουν οποιαδήποτε κριτική.
🩻Χέρι που σε ταΐζει δεν το δαγκώνεις
(Δεν πολυτραβάνε και τα 2 κόμματα που θα άξιζαν να ρίξεις τα λεφτά σου, αν ήσουν εργολάβος, οπότε…)
❤Ό,τι και να γίνει, όπως και να γίνει, Αλληλεγγύη στους συναδέλφους. Να τους στηρίξουμε σε οποιαδήποτε απόφαση διεκδίκησης.
(Ανεπιβεβαίωτες φήμες λένε ότι η συχνότητα θα βαφτεί πιο γαλάζια και από payroll της V+O. Λέτε να ισχύουν άραγε;)
Αφήστε μια απάντηση