Δημοσκοπήσεις και σκανδαλολογία

Η άποψη μας για την αξιοπιστία των ευρημάτων που παρουσιάζουν οι εταιρείες δημοσκοπήσεων, ως προς την πρόθεση ψήφου του εκλογικού σώματος δεν μεταβάλλεται. Επειδή όμως, όπως είπε ο διευθυντής της “Εστίας” Μανώλης Κοττάκης: Η χώρα κυβερνάτε με δημοσκοπήσεις, αξίζει να σημειώσουμε τα στοιχεία που παρουσιάζει ο «Σφυγμός» του Μάρτη που έγινε από την Prorata για λογαριασμό της «Εφ.Συν.». Και για τον πρόσθετο λόγο ότι είναι η μοναδική εταιρεία που δεν έχει σχέση με το γκουβέρνο.

Η ανάλυση της δημοσκόπησης καταλήγει ότι “η απόσταση μεταξύ Ν.Δ. και ΣΥΡΙΖΑ-Π.Σ. έχει μειωθεί θεαματικά την τελευταία περίοδο στον δείκτη της πρόθεσης ψήφου, καταγραφόμενη πλέον στο 3% και δημιουργώντας έτσι μια νέα συνθήκη κατά την οποία τίποτα πλέον δεν μπορεί να αποκλειστεί”. Ταυτόχρονα παρουσιάζεται ένα ποσοστό αναποφάσιστων 16% εκλογέων. Αντιλαμβάνεστε, λοιπόν, το προεκλογικό κλίμα που θα επικρατήσει μεταξύ των δυο κομμάτων εξουσίας, τόσο μάλλον ότι οι πλειοψηφία, το 67%, πάντα σύμφωνα μ’ αυτή την έρευνα εκτιμάει ότι το αποτέλεσμα θα είναι οριακό. Και επειδή Ν.Δ και ΣΥΡΙΖΑ, είναι οι δυο όψεις του ίδιου νομίσματος, όπως σωστά εκτίμησε ο δήμαρχος Πάτρας Κώστας Πελετίδης, η αντιπαράθεση τους θα επικεντρωθεί στην σκανδαλολογία. Ποιο κόμμα δηλαδή απ’ τα δυο διαθέτει τα λιγότερα λαμόγια.

Τις περασμένες μέρες φάγαμε στην μάπα την βίλα Ραγκούση τώρα με το πρωτοσέλιδο δημοσίευμά της «Κυριακάτικης Δημοκρατίας» θα συνεχιστεί το ίδιο γαϊτανάκι. Αυτή την φορά θα έχει θέμα: «Το παραμυθένιο σπίτι των 471,3 τ.μ., με τα 10 δωμάτια, τις 16 κλίνες, την πισίνα και φόντο το γαλάζιο του Αιγαίου». τουτέστιν «Η ΕΠΑΥΛΗ Μητσοτάκη airbnb από το 2014».

Υ.Γ: Κι ακόμα δεν είδαμε τίποτα. Αναμένεται στον προεκλογικό αγώνα να επιστρατευτούν και “ροζ” ιστορίες

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Current ye@r *