Ρίχνοντας μια ματιά στις Κυριακάτικες εφημερίδες αυτό που συναντάς σε αρκετά άρθρα δημοσιογράφων είναι η εκτίμηση ότι είναι υπό διαμόρφωση ένας νέος πολιτικός χάρτης. Σαν τεκμηρίωση σ’ αυτή την τοποθέτηση παραθέτουν τα ευρήματα δημοσκοπήσεων που παρουσιάζουν σε μια τόσο καυτή από πολιτική επικαιρότητα περίοδος η αδιευκρίνιστη ψήφος να ξεπερνάει το 25%. Ενας δηλαδή στους τέσσερις του εκλογικού σώματος προβληματίζεται και δεν έχει καταλήξει στο τί θα ψηφίσει. Σημαντικότατο είναι και το δημοσκοπικό εύρημα ότι η δημοτικότητα σαν πρωθυπουργού του Μητσοτάκη κινείται γύρο στο 21% όταν η επιλογή “κανένας” έχει εκτοξευτεί στο 35%.

Για την σημερινή “Καθημερινή” αυτό που είναι χαρακτηριστικό των τελευταίων μετρήσεων είναι η δημοσκοπική άνοδος των θεωρούμενων “αντισυστημικών” κομμάτων.
“Ανεβαίνουν τα κόμματα της ακροδεξιάς και της Αριστεράς”, γράφει πρωτοσέλιδα το “Πρώτο Θέμα”.
Αρχική παρατήρηση είναι ότι βλέπουμε μεγάλες διαφορές ως προς την πρόθεση ψήφου των δυο τελευταίων δημοσκοπήσεων. Της GPO για τα “Παραπολιτικά” και της εταιρείας BRB για την τηλεόραση του Open. Αυτή εντοπίζεται κύρια στα ποσοστά των κομμάτων της Λατινοπούλου και της Κωνσταντοπούλου καθώς και στα μικρότερα κόμματα.
Θα μπορούσε να ισχυριστεί επίσης κανείς ότι αυτό που είναι κοινό σε αρκετές δημοσκοπήσεις και σήμερα η “Καθημερινή” το χαρακτηρίζει σαν “κρυφό πρόβλημα της Ν.Δ” είναι ότι στερεύουν οι δεξαμενές απ’ τις οποίες το κυβερνητικό πρόβλημα θα μπορούσε να αντλήσει εν δυνάμει ψηφοφόρους. Και αυτό είναι ακόμα ένα σοβαρό στοιχείο που μας δείχνει πόσο ευμετάβλητο είναι το σημερινό πολιτικό σκηνικό.

Εμείς αυτό που κρατάμε είναι η φράση του διευθύνοντος συμβούλου της MRB, Δημήτρης Μαύρος, ότι βρισκόμαστε μπροστά στην διαμόρφωση ενός νέου πολιτικού σκηνικού, διευθύνων σύμβουλος της ΜRB
Αφήστε μια απάντηση