Με το ζεστό χρήμα των φορολογουμένων επιχειρούν να αγοράσουν σιωπή και ανοχή – Νέα λίστα «Μητσοτάκη» 26,8 εκατ. ευρώ στα ΜΜΕ

Μπροστά στη γενικευμένη φθορά της κυβέρνησης Μητσοτάκη, την κατάρρευση της αξιοπιστίας της και τη λαϊκή δυσαρέσκεια που διογκώνεται εξαιτίας σκανδάλων, νεποτισμού και μιας κοινωνικής πολιτικής-οδοστρωτήρα, το Μέγαρο Μαξίμου δεν επιλέγει την αυτοκριτική ή την αλλαγή πορείας. Αντίθετα, επιμένει στην πεπατημένη της εξαγοράς και της προπαγάνδας.

Οπως αποκαλύπτει η ιστοσελίδα της Αυγής, με «όχημα» αυτή τη φορά το υπουργείο Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας, η κυβέρνηση ετοιμάζεται να ρίξει 26,8 εκατομμύρια ευρώ δημόσιου χρήματος στα χέρια των καναλαρχών και των βαρόνων των ΜΜΕ, με πρόσχημα την ενημέρωση για τις φυσικές καταστροφές. Το ποσό αυτό ξεπερνά ακόμα και την περιβόητη λίστα Πέτσα, εκείνο το φιάσκο των 19,8 εκατ. ευρώ που διανεμήθηκαν αδιαφανώς σε φιλοκυβερνητικά μέσα εν μέσω πανδημίας.

Η ιστορία επαναλαμβάνεται – και όχι σαν φάρσα. Πρόκειται για ένα σχέδιο ξεκάθαρης πολιτικής συναλλαγής: «χρηματοδοτούμε την αφωνία σας, αγοράζουμε την ανοχή σας». Τα συστημικά ΜΜΕ, οι γνωστοί μηχανισμοί παραγωγής συναίνεσης, πλουτίζουν από τις φορολογικές εισφορές ενός λαού που στενάζει, ώστε να συνεχίσουν να θάβουν τα εγκλήματα της εξουσίας και να χτίζουν το προφίλ του «ικανού ηγέτη» πάνω στα ερείπια της κοινωνίας.

Είναι πρόκληση. Την ώρα που τα νοσοκομεία καταρρέουν, η Παιδεία βρίσκεται σε μόνιμη υποβάθμιση, και η κοινωνία πνίγεται από την ακρίβεια και την ανεργία, η κυβέρνηση διαθέτει μυθικά ποσά για να φτιασιδώνει το προσωπείο της μέσω των εργολάβων της ενημέρωσης.

Δεν είναι απλώς επικοινωνιακή διαχείριση – είναι πολιτικό έγκλημα. Μπροστά στις στάχτες της Δαδιάς, της Ρόδου, της Πάρνηθας, των Καμένων Βούρλων, αντί για ενίσχυση της πρόληψης και της πυροπροστασίας, το κράτος επιλέγει να ρίξει τα λεφτά σε διαφημιστικά σποτάκια. Αντί για δασοπυροσβέστες και υποδομές, πληρώνει επικοινωνιολόγους, και τηλεοπτικά παπαγαλάκια.

Η δημοκρατία ευτελίζεται όταν η ενημέρωση μετατρέπεται σε προϊόν πολιτικής χρηματοδότησης. Όταν η είδηση καθορίζεται όχι από την αλήθεια, αλλά από τη γραμμή του Μαξίμου. Όταν το χρήμα της κοινωνίας μετατρέπεται σε εργαλείο χειραγώγησής της.

Η μόνη λίστα που θα έπρεπε να μοιράζεται σήμερα είναι αυτή της πολιτικής ευθύνης – και σε αυτήν η κυβέρνηση Μητσοτάκη φιγουράρει πρώτη και μόνη.

ΥΓ. Αν μια οποιαδήποτε επιχείρηση χρωστούσε 488 εκατομμύρια ευρώ, θα της είχαν βάλει λουκέτο, θα της είχαν παγώσει τους λογαριασμούς και θα της είχαν πάρει μέχρι και τα στυλό από τα γραφεία. Αν όμως λέγεται Νέα Δημοκρατία, όχι μόνο συνεχίζει να λειτουργεί, αλλά εισπράττει και κρατική επιδότηση για να πληρώνει χλιδάτους επικοινωνιολόγους όπως ο Σταν Γκρίνμπεργκ με σχεδόν 100.000 ευρώ το εξάμηνο, και να μοιράζει δεκάδες εκατομμύρια στα κανάλια για «καμπάνιες ενημέρωσης».

Μιλάμε για κόμμα που μέσα σε έξι χρόνια αύξησε το ήδη δυσθεώρητο χρέος του από 279 σε 488 εκατ. ευρώ — δηλαδή +209 εκατ. και +75%. Κι αυτοί είναι που θα «νοικοκυρέψουν» τα οικονομικά της χώρας. Πραγματικά, μόνο γέλια… αν δεν ήταν τόσο εξοργιστικό.

2 απαντήσεις στο “Με το ζεστό χρήμα των φορολογουμένων επιχειρούν να αγοράσουν σιωπή και ανοχή – Νέα λίστα «Μητσοτάκη» 26,8 εκατ. ευρώ στα ΜΜΕ”

  1. Λαός δεν υπάρχει όταν οι μισοί ψηφίζουν Σιώνα, Βελόπουλο, Ζωή Κωνσταντοπούλου και ΝΔ, και οι άλλοι μισοί «απέχουν»

  2. Είμαστε άξιοι τις μοίρας μας καί μόνοι δυστυχώς αντιπολίτευση δεν υπάρχει

Γράψτε απάντηση στο Παπάτζας Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Current ye@r *