Τι άλλο πρέπει να κάνουν οι μπάτσοι εκτός απ’ τις σημερινές τους βιαιοπραγίες σε εκπαιδευτικούς και γονείς, -και φυσικά ανάλογες καθημερινές τους “επιδόσεις”,- για να εκτιμήσει το ΚΚΕ ότι “χρειάζεται να συγκρουστεί μαζί τους’;

Του Γιώργη Γιαννακέλλη

Η είδηση που διαβάζω αναφέρει: “Ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος του ΚΚΕ, Θανάσης Παφίλης, έκανε τηλεφωνική παρέμβαση στον υπουργό Προστασίας του Πολίτη, Μιχάλη Χρυσοχοΐδη, καταγγέλλοντας την απρόκλητη και άγρια επίθεση της Αστυνομίας στην κινητοποίηση εκπαιδευτικών, γονιών και των παιδιών τους στη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Α’ Αθήνας. Ο Θανάσης Παφίλης απαίτησε να αποχωρήσουν εδώ και τώρα τα ΜΑΤ και οι άλλες αστυνομικές δυνάμεις που έχουν ζώσει το κτίριο”. 

Ωραία. Εκανε την καταγγελία ο εκπρόσωπος του ΚΚΕ … και βγήκε από την υποχρέωση. Μάλιστα…

Προφανώς και … θεωρητικά το ΚΚΕ δεν περιορίζεται μόνο σε χαρτοπόλεμο και σε τηλεφωνικές διαμαρτυρίες.

Μπορεί κάποιος να διαβάσει τα πρακτικά της βουλής, 30 Ιούνη του 2011 και να δει τα λεγόμενα της τότε γραμματέας του ΚΚΕ, Αλέκας Παπαρήγα ότι “Δεν έχουμε κανένα πρόβλημα να συγκρουστούμε με την Αστυνομία όταν χρειαστεί”. Και σε βίντεο, λίγα χρόνια μετά τον Θ. Παφίλη να διατυμπανίζει: “Παλεύουμε για μια άλλη κοινωνία στην οποία δεν θα χρειάζεται ο γιος να βαράει τον πατέρα και τον αδελφό όπως είναι οι αστυνομικές δυνάμεις καταστολής και λέω όχι όλες. Δεν σας φοβόμαστε, να το ξέρετε. Δεν σας φοβόμαστε ούτε θα σκύψουμε το κεφάλι. Και το ξύλο έχει δυο άκρες πάντα. Αν το πάρει ο λαός τότε θα φύγετε νύχτα. και δεν ξέρω αν θα σας φτάνουν τα ελικόπτερα”.

Προσπαθώ, λοιπόν να θυμηθώ πότε χρειάστηκε το ΚΚΕ να καλέσει οργανωμένα τα μέλη του να συγκρουστούν με την αστυνομία. Δεν μπορώ να θυμηθώ ούτε μια φορά. Ενας Κνίτης κάποτε έριξε μια κλωτσιά σε μπάτσο και αμέσως φρόντισε ιστοσελίδα που πρόσκειται στο ΚΚΕ να τον “επαναφέρει την τάξη”.

Μιλάω πάντα για οργανωμένο κάλεσμα από το ΚΚΕ και όχι για κινήσεις συνδικαλιστικών στελεχών του στα πλαίσια κινητοποιήσεων του ΠΑΜΕ, όπου και προφανώς κάποιες φορές πρέπει να δείξουν ότι διαφέρουν από τις άλλες συνδικαλιστικές δυνάμεις.

Και πάμε τώρα να δούμε και πιο αναλυτικά την δήλωση που είχε κάνει ο κυβερνητικός εκπρόσωπος του ΚΚΕ: “Παλεύουμε για μια άλλη κοινωνία στην οποία δεν θα χρειάζεται ο γιος να βαράει τον πατέρα και τον αδελφό όπως είναι οι αστυνομικές δυνάμεις καταστολής και λέω όχι όλες“.

Μιλάμε για τόσο βαθυστόχαστες απόψεις που ούτε οι θεωρητικοί του μ/λ δεν είχαν συλλάβει και διατύπωναν λαθεμένες απόψεις για τον ρόλο που επιτελούν οι κατασταλτικοί μηχανισμοί σε ένα αστικό κράτος

Ο Μαρξ, ο Λένιν και ο Σταλιν δεν είχαν την οξυδέρκεια να μην “τσουβαλιάζουν” όλους/ες τους ένστολους που υπηρετούν στους μηχανισμούς μηχανισμούς του αστικού κράτους: Αντιμετώπιζαν ενιαία τα ένοπλα σώματα που επέβαλαν την “νόμιμη βία” και στις θεωρητικές τους προσεγγίσεις θεωρούσαν τους μηχανισμούς αυτούς σαν ένα όργανο στα χέρια της άρχουσας τάξης, που σκοπός του είναι να καταπολεμήσει την αντίσταση αυτών που είναι αντίθετοι στην αστική δικτατορία. 

Τώρα πώς κατέληξε ο Παφίλης ότι δεν επιδίδονται σε κατασταλτικό ρόλο όλες οι αστυνομικές υπηρεσίες δεν ξέρω. Απ’ τα λίγα που έχω διαβάσει, δεν είχα σχηματίσει την εντύπωση ότι κάπου οι θεμελιωτές της κοσμοθεωρίας μας κάνουν αναφορά για καλούς και κακούς μπάτσους.

Τηλεγραφικά μια θεωρητική προσέγγιση για τον κρατικό μηχανισμό καταστολής που λέγεται αστυνομία.

Είναι ένα όργανο στα χέρια της άρχουσας τάξης, που σκοπός του είναι να καταπολεμήσει την αντίσταση αυτών που είναι αντίθετοι στην αστική δικτατορία. (Πρέπει να θυμόμαστε ότι και η καλύτερη αστική κοινοβουλευτική δημοκρατία, δεν είναι παρά η δημοκρατία της οικονομικής μειοψηφίας και η δικτατορία της, πάνω στην συντριπτική πλειοψηφία του λαού).

Η αστυνομία πληρώνεται από την υπεραξία που παράγει η εργατική τάξη και χρησιμοποιείται ως μηχανισμός διαιώνισης της ταξικής κυριαρχίας του κεφαλαίου.

Η μοναδική “προσφορά” των ένστολων πραιτοριανών του συστήματος είναι η καταλυτική συνεισφορά τους προς το κράτος και την εργοδοσία για να ληστεύουν την υπεραξία από τον κόσμο της εργασίας. Είναι ολόσωστο, λοιπόν, το αναρχικό σύνθημα: “Οι μπάτσοι δεν είναι παιδιά των εργατών / είναι τα σκυλιά των αφεντικών”.

Αυτά που τα κοινοβουλευτικά αριστερά κόμματα ονομάζουν “δίκια αιτήματα αστυνομικών”, είναι το παζάρι που κάνουν οι μπάτσοι με το κράτος, για το πόσο θα κοστολογούνται οι υπηρεσίες τους στην αστική εξουσία.

«Το αστικό δίκαιο είναι μηδέν χωρίς μηχανισμό ικανό να επιβάλει με εξαναγκασμό την τήρηση των κανόνων του», έγραφε ο Λένιν, που προφανώς δεν είχε τις θεωρητικές γνώσεις του κοινοβουλευτικού εκπροσώπου του ΚΚΕ να διευκρινίσει ποιοι μπάτσοι εκτελούν κατασταλτική αποστολή και ποιοι όχι.

Και στην τελική μια απλή ερώτηση. Τι άλλο πρέπει να κάνουν οι μπάτσοι εκτός απ’ τις σημερινές τους βιαιοπραγίες σε εκπαιδευτικούς και γονείς -και φυσικά ανάλογες καθημερινές τους “επιδόσεις”- για να εκτιμήσει το ΚΚΕ ότι “χρειάζεται να συγκρουστεί μαζί τους’;

Υ.Γ: Προφανώς και δεν πρόκειται να αλλάζουν τακτική τα “όργανα της τάξεως” απέναντι στο λαϊκό κίνημα αν αντιμετωπίσουν την λαϊκή αντιβία. Είναι δεδομένο όμως ότι θα μειωθεί δραστικά η μπατσάδικη αυταρχικότητα. Κάποιοι που γνωρίζουν τι είχε συμβεί στο κίνημα της Κερατέας και των Σκουριών μπορεί να το επιβεβαιώσουν.

5 απαντήσεις στο “Τι άλλο πρέπει να κάνουν οι μπάτσοι εκτός απ’ τις σημερινές τους βιαιοπραγίες σε εκπαιδευτικούς και γονείς, -και φυσικά ανάλογες καθημερινές τους “επιδόσεις”,- για να εκτιμήσει το ΚΚΕ ότι “χρειάζεται να συγκρουστεί μαζί τους’;”

  1. Πότε, με ποιούς όρους και σε ποιές συνθήκες θα αποφασίσει ο λαός (όχι το ΚΚΕ) να σηκώσει πραγματικά ανάστημα θα το αποφασίσει ο ίδιος. Τότε θα μετρηθούμε όλοι και θα δούμε ποιός θα βρεθεί μαζί με το λαό στο δρόμο ή όπου αλλού και.
    Τα υπόλοιπα της υπερεπαναστατικής ρητορικής και της αιώνιας κριτικής των άλλων δεν ενδιαφέρουν κανέναν, είναι ξεπερασμένα

  2. Γιώργη , γνωρίζεις πολύ καλά,εάν το ΚΚΕ έπαιρνε απόφαση να κάνει αυτό πού γράφεις και γιατί δεν είσαι αδαής,θα είχε να αντιμετωπίσει, όχι μόνο τους αστούς εχθρούς, αλλά και τους υποτίθεται (φίλους)… πολλά παραδείγματα, προσωπικά έχω αντιμετωπίσει.Σε πολλές περιπτώσεις το μίσος των υπερεπεναστατών, απέναντι στο ΚΚΕ είναι μεγαλύτερο από αυτό των αστών.Εύκολα τα γράφουμε, δύσκολα πραγματοποιούνται..Και γνώριζεις ότι στις σημερινές συνθήκες παγκοσμίως το κίνημα έχει οπισθοχωρήσει . Έχουν παίξει το ρόλο τους και οι υπερεπαναστάτες της δεκάρας…

  3. Ορθότατος ο Γ.Γ.! Ο Θ. Παφίλης εφαρμόζει την τακτική της Κεντρικής Επιτροπής του Κ.Κ.Ε. “δεν συγκρουόμαστε με την αστυνομία”…Τακτική ολότελα λανθασμένη ειδικά με όσα έχουν προηγηθεί ειδικά τα τελευταία 6 χρόνια…Αυτό το πληρώνουν καθημερινά τα απλά μέλη του κόμματος που είναι στο δρόμο και ο υπόλοιπος λαός που τους ακολουθεί και αγωνίζεται όπως τώρα οι εκπαιδευτικοί και πριν από κάτι μέρες οι υγειονομικοί που τόσο καιρό γίνονται σάκοι του μπόξ για “προπόνηση” από τα ναζίδια των Μ.Α.Τ…Το λαϊκό κίνημα ότι θα πετύχει, θα το πετύχει μόνο με ένοπλο αγώνα πλέον…

    • Με τι συνείδηση βρε Αντώνη; Δεν υπάρχει ένας δρόμος που πρέπει να διαβούμε πρώτα; Όταν ακόμα ελπίζουμε στην “αποκατάστασή” μας ενώ δεν βλέπουμε τον πόλεμο που μας χτυπάει την πόρτα; Δεν υπάρχει ξεκάθαρη συλλογική συνείδηση, εκεί που πάει να διαμορφωθεί, έρχεται το κκε μαζί με όλα τα κόμματα να σπείρουν την σύγχυση, να μπερδευτούμε, να μείνουμε στο “κλέφτες” και “ψεύτες” και να καταλήξουμε στο “προδότες” και στις εκλογές…Ο πιο αριστερός πατέρας να βολέψει το παιδί του θέλει. Φαντάσου ο δεξιός. Δεν υπάρχει μίσος. Υπάρχει φόβος για το αν θα μας δοθεί η ευκαιρία να αποδείξουμε πόσο γαμάουα είναι οι προσωπικότητές μας και για αυτό καταλήγουμε σε τόσα “προσωπικά” (τάχα) αδιέξοδα. Δεν βλέπουμε ότι είμαστε εν δυνάμει Παλαιστίνιοι. Δεν θέλουμε να το πιστέψουμε. Ένοπλος αγώνας; Ας καταφέρουμε να κάνουμε απεργία ΕΜΕΙΣ για ΕΜΑΣ πρώτα, με σκοπό και αδιαπραγμάτευτα, και βλέπουμε μετά…δύσκολο. Θέλει να δούμε την πολύ άσχημη πργματικότητα πρώτα. Θέλει να δούμε ο ένας τον αλλον στα μάτια, αλλιώς πώς θα δούμε τους μπράβους;

Γράψτε απάντηση στο ΑΝΤΩΝΗΣ Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Current ye@r *