Δεν είναι τρολιά και δεν ξέρεις αν πρέπει να κλάψεις ή να γελάσεις. Κι αυτό γιατί αναλογίζεσαι με ποια χέρια διαχειρίζονται τον Πολιτισμό αυτής της χώρας. Μιλάμε φυσικά για το ότι το πορτραίτο της Αννας Παναγιωταρέα φιλοξενείται στην Εθνική Πινακοθήκη!
Την μια παρακολουθείς την Μενδώνη, (αυτή είναι το ΚΑΣ επί της ουσίας, αφού το ελέγχει απόλυτα), να απορρίπτει το αίτημα του Γιώργου Λάνθιμου για κινηματογράφηση στην Ακρόπολη (σημειωτέον ότι το Κεντρικό Αρχαιολογικό Συμβούλιο ενέκρινε ομόφωνα, το αίτημα να παραχωρηθεί η Ακρόπολη στον οίκο μόδας Christian Dior για τη φωτογράφιση των μοντέλων του) και καπάκι βλέπεις την Εθνικής Πινακοθήκης να φιλοξενεί πορτρέτο της Αννας Παναγιωταρέα.
Κι αυτό με πρόσχημα ότι η Πινακοθήκη κάνει έκθεση στο έργο του ζωγράφου Παναγιώτη Τέτση με αφορμή την επέτειο των 100 χρόνων από τη γέννηση του. Και θεώρησαν ότι από τα έργα του δεν μπορεί να απουσιάζει και η προσωπογραφία που έκανε στην Παναγιωταρέα.
Παραμύθια. Μεθόδευση της Μενδώνη είναι. Θα μιλήσουμε παρακάτω γι’ αυτό
Τώρα θυμίζουμε ότι έχει μεγάλη διαδρομή η παρουσία της δημοσιογράφου στην συντηρητική παράταξη και οι απολαβές που έχει αποκτήσει σαν κομματόσκυλο είναι απίστευτες!
Σήμερα η κυρία Παναγιωταρέα, προσφέρει τις υπηρεσίες της στην κ. Μενδώνη αμισθί και θα πληρώνεται μόνο τα οδοιπορικά της, όπως λένε.
Είναι ακριβώς έτσι τα πράγματα; Τυπικά ναι, στην ουσία;
Για να δούμε τι εννοούμε.
Οπως διαβάζουμε στο ΦΕΚ με απόφαση της Υπουργού Πολιτισμού Λίνας Μενδώνη, η Αννα Παναγιωταρέα αναλαμβάνει «καθήκοντα Ειδικής Συμβούλου σε θέματα Επικοινωνίας στο Πολιτικό Γραφείο της Υπουργού Πολιτισμού και Αθλητισμού».
Αυτό, απλά σημαίνει. ότι η Αννα Παναγιωταρέα θα είναι το πρόσωπο που θα έχει στην διάθεση του και θα διαθέτει, όπου αυτή νομίζει, τα τεράστια κονδύλια, που χρησιμοποιεί το Υπουργείο Πολιτισμού για την διαφημιστική προβολή της χώρας μας. Από κει και πέρα τα συμπεράσματα δικά σας
Να συμπληρώσουμε επίσης ότι όλοι στην πιάτσα γνωρίζουν το πόσο φιλικά είναι δεμένο το δίδυμο, Παναγιωταρέα – Μενδώνη. Από και και πέρα το μόνο που έχει να επιδείξει είναι τα πολυτελή και πολυδάπανα -με χρήματα του ελληνικού λαού φυσικά- “ταξίδια αναψυχής” που έκανε και κάνει με διάφορα προσχήματα, σε όλο τον κόσμο, δαπανώντας αστρονομικά ποσά, κάτι που σχολιάστηκε πλατιά από τον τύπο, αλλά και από χρήστες τους διαδικτύου.
Λεηλασία της ζωής μιας δύστυχης χώρας στο έπακρο και νεποτισμός των φασιστών τυράννων της στο απόγειο… “Ύβρις φυτεύει τύραννον” έγραφε ο μέγας αρχαίος τραγικός κι η λαϊκή νεοελληνική θυμοσοφία συμπληρώνει πως τα μυρμήγκια που πρόκειται να χαθούν από προσώπου γης βγάζουν… φτερά και φαντασιώνονται πως γίνηκαν αετοί και σαΐνια των βουνοκορφών. Τα πολιτικά συμπεράσματα και το “τί χρή γενέσθαι εν τοις πράγμασι;” για την απαλλαγή του τόπου από όλα αυτά τα παράσιτα, το πάντα σύγχρονο, φλέγον και επιτακτικό “Τί να κάνουμε;”, όπως μάς το έθεσε ήδη κι ο Βλαδίμηρος Ιλίτς, είναι πλέον στο δικό σας χέρι να τα συνειδητοποιήσετε και να τα βάλετε έγκαιρα σε εφαρμογή ως εργατική τάξη “δι’ εαυτήν” κι ως εργαζόμενος ελληνικός λαός με φιλότιμο και λογική σκέψη, αγαπητοί φίλοι και σύντροφοι αναγνώστες.