Λαϊκισμός αλά… gourmet: Ο Μητσοτάκης και το επικοινωνιακό “σουβλάκι” στη Δραπετσώνα

Σε μια περίοδο έντονης πολιτικής πίεσης και ραγδαίας υποχώρησης της κυβερνητικής παράταξης στις δημοσκοπήσεις, –χαρακτηριστική η έρευνα κοινής γνώμης που δημοσιεύεται σήμερα στο protagon και δείχνει ότι η ΝΔ υποχωρεί κατά τέσσερις μονάδες στην πρόθεση ψήφου και μετριέται στο 23% έναντι 27% του Ιουνίου- η επικοινωνιακή ομάδα του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη φαίνεται να επέλεξε την πεπατημένη του «λαϊκού προφίλ».

Ετσι απ’ το Μαξίμου κυκλοφόρησε μια φωτογραφία με τον πρωθυπουργό -σε ένα στιγμιότυπο που θύμισε καλοστημένο φωτογραφικό ενσταντανέ- μαζί με τον Χαρδαλιάς και οι γυναίκες τους σε μια λαϊκή ταβέρνα στη φτωχομάνα Δραπετσώνα.

Η επιλογή της περιοχής μόνο τυχαία δεν είναι. Μια ιστορική και εργατική περιοχή, φορτισμένη με κοινωνικό συμβολισμό, επιλέχθηκε ως σκηνικό για να σταλεί το μήνυμα πως ο πρωθυπουργός «δεν ξεχνά τον απλό πολίτη». Μόνο που πια ο κόσμος τους έχει πάρει χαμπάρι και δεν τσιμπάει από τέτοιες σκηνοθετημένες παραστάσεις.

Και με τέτοιες πλαστικές εικόνες δεν ξεχνιέται ο … “Φραπές” που παραμονεύει σε κάθε βήμα τον Μητσοτάκη. Η πολιτική δεν είναι performance κι αυτό πρέπει να το καταλάβουν κάποια στιγμή οι επικοινωνιολόγοι του Μαξίμου.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Current ye@r *