Ποια βία να καταδικάσουμε;

Πόσο ανέχεστε να σας σκοτώνουν;

Πόσο ανέχεστε να αδειάζουν τα όπλα τους σε σχεδόν 20χρονα παιδιά που ήταν άοπλα και να σας θολώνουν το μυαλό με μια λέξη-καραμέλα: συμπλοκή. Στη συμπλοκή ενυπάρχει το «συν». Πλέκεται κάποιος ή κάτι με κάποιον ή κάτι άλλο. Εδώ πάνοπλοι και υποτίθεται επαγγελματίες αστυνομικοί αγνόησαν τους κανόνες εμπλοκής –σάμπως τους ήξεραν;– και επιτέθηκαν σε άοπλους νεαρούς πολίτες.

Πόσο ακόμη θα ανέχεστε τα ΜΜΕ να σας πλασάρουν το αφήγημα των αστυνομικών υπηρεσιών; Από την εποχή της ζαρντινιέρας (και πιο πριν φυσικά) έχουμε βαρεθεί να μας πλασάρουν την ίδια δικαιολογία. Πώς να είναι σε άμυνα επτά αστυνομικοί με προτεταμένα όπλα στα χέρια απέναντι σε τρεις άοπλους νεαρούς; Τι είδους «συμπλοκή» είναι αυτή;

Πόσο ακόμη θα ανέχεστε να σας λένε ότι ένα όχημα μπορεί να γίνει «όπλο» όταν έχουν πέσει 38 σφαίρες; Και μάλιστα έκαναν σουρωτήρι αυτοκίνητα και νεαρούς. Αυτό δεν ονομάζεται άμυνα. Επίθεση δολοφονίας, προμελετημένη και με ιδιάζουσα αγριότητα. Αυτό έγινε. Τι άλλο δείχνουν οι τρύπες στη θέση του συνοδηγού, στο καπό, στο πίσω τζάμι; Σημάδευαν κεφάλια, ούτε στον αέρα ούτε χαμηλά, στις ρόδες. Είχαν πρόθεση.

Θα ανεχτείτε τις 38 σφαίρες; Τριάντα οκτώ –ολογράφως– πληγές στο σώμα της δημοκρατίας και του νομικού πολιτισμού μας. Και υπάρχουν πολίτες που το αποδέχονται. Δεν είναι λίγοι. Ο εκφασισμός και η ηθική εξαχρείωση έχει προχωρήσει. Η πολιτική σήψη που ζούμε είναι το αποτέλεσμα της αποδοχής των δολοφονιών μεταναστών στα push-backs στο Αιγαίο, της αποδοχής της alt-right ρητορικής περί απειλής του πολιτισμού και του DNA, της αποδοχής των ψεκασμένων θεωριών για τα εμβόλια. Της αποδοχής του παράλογου, ότι οι ναζιστές έχουν δικαιώματα. Της νομιμοποίησης και της κανονικοποίησης του ρατσιστικού και ναζιστικού λόγου. Θεωρούν εαυτούς μειοψηφία που πρέπει να ακουστεί προκειμένου να χύσει το δηλητήριο του φιδιού στο κοινωνικό σώμα των ευήκοων ώτων.

Και τα ΜΜΕ άλλο που δεν θέλουν να δείξουν τις απόψεις τους, να προβάλουν τα «καλά» παιδιά με τα μαύρα να περνούν τις γιαγιάδες στο απέναντι πεζοδρόμιο, να δώσουν χώρο για τηλεοπτικό σόου με ξυλοδαρμό, να αποχαυνωθούν στις εκδηλώσεις με τις δάδες και την ομοιομορφία του κοπαδιού, να γελάσουν δήθεν για το χοιρινο-πάρτι απέναντι σε μετανάστες. Όλο και πιο συχνά συναντάμε ξεσπάσματα στα μέσα μαζικής μεταφοράς, στα νοσοκομεία και αλλού με θύμα τον εύκολο στόχο, είτε μετανάστη είτε Ρομ.

Πόσο θα ανέχεστε κι άλλο να βγαίνουν στις τηλεοράσεις μόνο δικηγόροι υπεράσπισης αστυνομικών και ένστολοι εκπρόσωποι της κρατικής βίας; Ως πότε θα μας ζητούν να καταδικάζουμε τη «βία» για την «επίθεση» του Ρουβίκωνα, π.χ., με χαρτιά και συνθήματα σε κάποιον προβεβλημένο αστέρα ή αστεράκι;
Πόσο θα ανέχεστε να σας προσβάλλουν με δικαιολογίες περί παραβατικότητας των «αντιπάλων» των αστυνομικών και των λοιπών κατασταλτικών δυνάμεων; Εντάξει, έχουν το νόμιμο δικαίωμα της χρήσης βίας, για συγκεκριμένους λόγους και σκοπούς όμως. Υπάρχουν –και πρέπει να συνεχίσουν να υπάρχουν– περιορισμοί στη χρήση της έννομης βίας διαφορετικά θα ζούμε στα χρόνια του μεσαίωνα, με τον αφέντη Μητσοτάκη να έχει δικαίωμα ζωής και θανάτου στον κάθε υπήκοο. Τι εννοείτε ότι το ζούμε αυτό σήμερα; Ίσως να έχετε δίκιο όταν σκέφτεστε φωναχτά για εκείνο το διάγγελμα σε λίγα λεπτά αφότου περικυκλώθηκε αστυνομικός από διαδηλωτές στη Νέα Σμύρνη και περίμενε ο Τσώρτσιλ να ήταν νεκρός. Αυτό ήταν διάγγελμα πολεμικής επιχείρησης. Επιλογή κοινωνικού αυτοματισμού. Ταξικής επίθεσης της παρασιτικής μας ελίτ. Πολιτικό σάλπισμα της φαμίλιας για την καθαίρεση κάθε δικαιώματος στην αντίδραση. Το Σάββατο όμως δεν ακούστηκε κιχ από κυβερνητικά χείλη για την εν ψυχρώ δολοφονία του νεαρού Ρομ.

Θα ανέχεστε τη μητσοτακική κανονικότητα να μένουν ελεύθεροι οι ληστές του λευκού κολάρου; Οι τραπεζίτες με τα εκατομμύρια που διέθεσαν δανεικά κι αγύριστα. Δανεικά σε μεγαλοσχήμονες επιχειρηματίες, εφοπλιστές και κόμματα. Να θεσπίζεται η ανεκδιήγητη ατιμωρησία τους. Να επιστρέφουν στη σκηνή της αγοράς ενέργειας πρόσωπα που βάρεσαν κανόνι και τσέπωσαν εκατομμύρια που προορίζονταν για το δημόσιο ταμείο από τους καταναλωτές με το χαράτσι του Βενιζέλου. Να μοιράζουν σκανδαλωδώς δημόσια περιουσία της ΔΕΗ, της Εγνατίας, να προσφέρουν περιοχές Natura που ενώ καλά καλά ούτε να περπατήσεις δεν μπορούσες σε αυτές, να υψώνονται πλέον θηρία ανεμογεννήτριες και να στρώνεται άσφαλτος με το πρόσχημα του «εθνικού συμφέροντος». Ιδιωτικοποιήστε τα όλα είναι το θατσερικό σύνθημα Μητσοτάκη.

Μέχρι ποίου σημείου φτάνει η ανοχή σας για τη στάση της «επιτελικής διακυβέρνησης» στην εγκληματική χειραγώγηση της δικαιοσύνης και της κοινής γνώμης; Ποιος τολμά να φέρει αντίθετη άποψη; Αμέσως τον κρεμάνε στα μανταλάκια. Όταν δε εμφανίζεται βούλευμα για την απαλλαγή Μανιαδάκη εμφανίζεται σαν δικαίωση. Αποκρύπτουν το βούλευμα που είναι βόμβα με τις ενδείξεις εγκληματικής δραστηριότητας του επονομαζόμενου και Moneydakis στο σκάνδαλο Novartis. Το δικαστικό συμβούλιο υιοθετεί όλα όσα αναφέρει η έρευνα των εισαγγελέων για τον ρόλο-κλειδί του Μανιαδάκη και τη σχέση του με την εξουσία αλλά… κόλλησαν σε ένα νομικό θέμα: δεν φαίνεται ότι είναι έμμισθος σύμβουλος των υπουργών, αν και δηλώνει τόσο ο ίδιος όσο και οι υπουργοί τη στενή σχέση του και πώς τους επηρέαζε.

Φαίνεται από την ηλεκτρονική αλληλογραφία του με τις εντολές που δίνει σε υπουργούς, τις υπουργικές αποφάσεις που υπαγορεύει και επί της ουσίας φαίνεται να καθορίζει την πολιτική στην τιμολόγηση φαρμάκων, με τη Novartis να τον έχει χαρακτηρίσει πρόσωπο με επιρροή και να ζητάει να αποφεύγεται κάθε επαφή μαζί του μόλις ξεσκεπάστηκε.

Ως πότε θα ανέχεστε τον Άδωνι Γεωργιάδη να κάνει παιχνίδια με την κοινή λογική; Μπορεί ένας υπουργός, ένας πολιτικός να προκαταβάλλει απόφαση της δικαιοσύνης, δίνοντας μάλιστα συγχαρητήρια στους συλληφθέντες με εντολή εισαγγελέα για ανθρωποκτονία εκ προθέσεως αστυνομικούς; Στην εποχή της δικτατορίας ζούμε; Ξέχασα! Τη νοσταλγεί ο Άδωνις σφόδρα. Κι αυτό μέχρι πότε θα το ανεχόμαστε; Μια δήλωση που αποτελεί πολιτική παρέμβαση σε ανεξάρτητη εξουσία είναι όνειδος για τον πολιτικό, για το κόμμα του και τον πρωθυπουργό του που δεν τον έχει αποπέμψει ακόμη. Είναι βιασμός της δημοκρατίας αυτή η δήλωση, γιατί αυτοί που κυβερνούν (προ)καθορίζουν και τη δικαστική διερεύνηση και τη νομοθετική διάσταση και τον έλεγχο της τέταρτης εξουσίας. Στην ορμπανική δημοκρατία του Μητσοτακιστάν αυτό λέγεται κανονικότητα.

Θα ανέχεστε για καιρό ακόμη η αστυνομία να διαπλέκεται με τον χώρο της νύχτας, πρώην στελέχη της να υπηρετούν διάσημους επιχειρηματίες και άλλοι να στήνουν ομάδες στις σκιές της νύχτας με τον υπόκοσμο; Θα ανέχεστε η αστυνομία να γίνεται παιχνιδάκι στα χέρια των Φουρθιώτηδων, να έχει μείνει με σταυρωμένα τα χέρια στη δολοφονία Καραϊβάζ όταν ο εκτελεσθείς δημοσιογράφος άρχισε και μιλούσε για τους διαύλους επικοινωνίας των υψηλών δωμάτων της εξουσίας με τα υπόγεια των νονών;

Το κράτος των πραιτωριανών


Πόσο ακόμα θα ανέχεστε να προσλαμβάνουν χιλιάδες αστυνομικούς και να επισημαίνονται ακόμη και τώρα ελλείψεις στο καταρρέον ΕΣΥ; Εν μέσω πανδημίας τα νοσοκομεία αδυνατούν να περιθάλψουν ασθενείς με Covid-19 όχι επειδή δεν υπάρχουν μονάδες εντατικής θεραπείας αλλά ακριβώς επειδή δεν μπορούν να στελεχώσουν με υγειονομικό προσωπικό –σημειωτέον ότι χρειάζονται εκπαίδευση προηγουμένως– τις ΜΕΘ που έχουν δώσει ως δωρεά διάφοροι φορείς και πρόσωπα; Ο Μητσοτάκης κοκορευόταν ότι διαθέτουμε 1.200 ΜΕΘ και προχθές ο νοσταλγός της χούντας και υπερασπιστής των αστυνομικών που χειροπέδησαν τον ημιθανή Ζακ πριν από τρία χρόνια υπουργός Υγείας Θάνος Πλεύρης ανακοίνωσε περιχαρής σε φίλιο Μέσο ότι λειτουργούν «περίπου 650» (υπουργός στο… περίπου)! Ας τις ανοίξουν με ειδικούς φρουρούς που προσλαμβάνουν με ρυθμό πλημμυρίδας από τη στιγμή που ανέλαβαν τη διακυβέρνηση. 

Είναι δυνατόν να ανέχεστε να προσλαμβάνουν το κάθε παρατράγουδο και να του δίνουν όπλο ή με μόνο κριτήριο ότι θήτευσαν στις ειδικές δυνάμεις και να στελεχώνουν τις ένοπλες συμμορίες της νόμιμης βίας; Η δολοφονική ομάδα Δέλτα αποτελείται από τέτοια φιντάνια και οι ΔΙΑΣ δεν πάνε πίσω. Μαγκιά και λογική συμμορίας. Κλεισμένοι στον μικρόκοσμό τους, δεν λογοδοτούν και φέρονται σαν μοναδική εξουσία απονομής δικαιοσύνης: δικάζουν επιτόπου όπως ο δικαστής Ντρεντ που διαβάζαμε στο ομώνυμο δυστοπικό κόμικ όταν ήμασταν μικρότεροι. Είναι αδιανόητο να μη γνωρίζουν τα στοιχειώδη του νομικού πολιτισμού που ισχύουν από τον Διαφωτισμό, τα οποία υποτίθεται ότι είναι το θεμέλιο του δυτικού κόσμου. Δεν γνωρίζουν την αναλογικότητα της βίας, τη λεπτή ισορροπία που απομακρύνει από την κοινωνία το καθεστώς της ζούγκλας. Σχηματίζονται έτσι συμμορίες εκπροσώπων του νόμου που θεωρούν ότι «καθαρίζουν» την κοινωνία, όπως έκαναν οι ναζί. Δρουν αυτόβουλα, σαν αγέλες άγριων ζώων, που δεν υπακούν το κέντρο αποφάσεων. Συναγελάζονται με άλλους που θεωρούν ότι δολοφόνοι γυναικών δεν έπαιξαν καλά το παιχνίδι για να σωθούν, δεν έπαιξαν το θέατρο σωστά και δεν υπάκουσαν στον ρόλο που θα τους πρότειναν για να τη βγάλουν καθαρή, παρά αποφάσισαν να ακροβατήσουν με ένα δυσκολότερο αφήγημα στη σκηνή. Συμβιώνουν με άλλους που έχουν κάνει επάγγελμα τη συγκάλυψη, το «στήσιμο» της σκηνής του εγκλήματος, την αποσιώπηση σημαντικών στοιχείων που διαφωτίζουν. Τα πρόσωπα της «ζαρντινιέρας», της επίθεσης στον Μανόλη Γλέζο στο Σύνταγμα, στον δημοσιογράφο Μανώλη Κυπραίο, στη διαδηλώτρια που έπεσαν πάνω της με τη μοτοσικλέτα, της απρόκλητης επίθεσης στην αντιφασιστική συγκέντρωση στο Εφετείο πέρσι τέτοιον καιρό, και άλλα πολλά περιστατικά. 

Θα ανέχεστε για καιρό την αστυνομία που συγκαλύπτει ναζί και ρατσιστές και επιτίθεται στον Ζακ, σε ηλικιωμένες που πηγαίνουν να αφήσουν ένα λουλούδι στο σημείο που εκτέλεσαν τον Αλέξανδρο Γρηγορόπουλο; Στο σώμα που το σχεδόν κατά το ήμισυ ψηφίζει την εγκληματική οργάνωση της Χρυσής Αυγής, της έδινε πληροφορίες, την ενίσχυε και της έκανε πλάτες. 

Μέχρι πότε θα ανέχεστε την αστυνομία να δολοφονεί άοπλους και νέους; Να κάνει πλάτες ολόκληρη διμοιρία στον δολοφόνο του Παύλου Φύσσα και να βρίσκεται μια γυναίκα να πράττει το αυτονόητο; (Κι αυτό μάλιστα επειδή εξεπλάγη από το μαχαίρι.) Να κόβει το νήμα της ζωής του 15χρονου Αλ. Γρηγορόπουλου για ψύλλου πήδημα, σε μια επίδειξη «μαγκιάς». Και μετά να προσπαθεί να συγκαλύψει με «εξοστρακισμούς» το έγκλημα. Να σκοτώνει τον 15χρονο Μιχάλη Καλτεζά το 1985 ο Μελίστας και να ακούμε ακόμη τη θεωρία της «άμυνας» επειδή υποτίθεται ότι αντιμετώπισε μολότοφ. Τέτοια δύναμη έχουν οι δυνάμεις του παρακράτους και του Τύπου που τρώει αμάσητο το αστυνομικό σενάριο.

Νωρίτερα οι ξεσαλωμένοι ακροδεξιοί αστυνομικοί είχαν ανοίξει στην κυριολεξία τα κεφάλια του Ιάκωβου Κουμή και της Σταματίνας Κανελλοπούλου στην πορεία του Πολυτεχνείου το 1980. Να μην πάμε πίσω στη χούντα και στην Μπουμπουλίνας ή στη δολοφονία Πέτρουλα. Επιστρέφοντας, να θυμηθούμε και την περίπτωση του αλβανού εργατοτεχνίτη Νίκολα Μόντι, ο οποίος δολοφονήθηκε σε καταδίωξη ληστών από αστυνομικούς στον Βύρωνα το 2010. Παράπλευρη απώλεια ήταν η εκτίμηση και η τυφλή δικαιοσύνη αθώωσε τους αστυνομικούς. Η δικαιοσύνη εν μέρει δόθηκε καθώς πέρσι διοικητικό δικαστήριο επιδίκασε σεβαστό χρηματικό ποσό στην οικογένεια του μετανάστη-«εύκολου θύματος». Και δεν είναι μεμονωμένο περιστατικό.

Θα ανέχεστε για πολύ ακόμη να κυκλοφορούν δίπλα σας ανεκπαίδευτοι ένοπλοι, με ενός μήνα εκπαίδευση ουσιαστικά, που μπορεί να βγάλουν όπλο έτσι, χωρίς λόγο; Έχει περάσει πολύς καιρός όταν ως φοιτητής διάβαινα το σταυροδρόμι Ζήνωνος και Πειραιώς και είδα μοτοσικλετιστή της ομάδας Ζ να ελέγχει τη ζυγαριά πλανόδιου πωλητή τοποθετώντας μέσα το –προφανώς γεμάτο– περίστροφό του. Δίπλα του πλήθος ανέμελοι περαστικοί. Είναι δυνατόν αυτοί να μην ελέγχονται για το αν έχουν εμβολιαστεί ή όχι και να ελέγχονται οι υγειονομικοί (σε ποσοστό 95% έχουν κάνει εμβόλια); Είναι δυνατόν να αξιολογούνται οι εκπαιδευτικοί και οι σχολικές μονάδες και να μένουν στο απυρόβλητο οι αστυνομικοί που σκοτώνουν, ξυλοφορτώνουν, εκδίδουν κορίτσια, γίνονται εργαλεία της μαφίας; Ειδικά όταν έχουν αναλάβει την εκπροσώπηση του νόμου θα πρέπει να αξιολογούνται αυστηρά και διπλά. 

Ποράιμος

Ως πότε θα ανέχεστε η αστυνομία να συμπεριφέρεται ρατσιστικά σε Ρομά; Να τους συλλαμβάνει για ψύλλου πήδημα ως υπόπτους διά παν έγκλημα. Ο εύκολος στόχος. Δεν είναι τυχαίο που το συναντάμε σε όλη την Ευρώπη. Στη ναζιστική Γερμανία οι διαβόητοι νόμοι της Νυρεμβέργης δεν στράφηκαν μόνο εναντίον των εβραίων, αλλά και εναντίον των Ρομά. Επακολούθησε η γενοκτονία τους (Ποράιμος) η οποία μόλις το 1982 αναγνωρίστηκε από την τότε Ομοσπονδιακή Δημοκρατία της Γερμανίας.

Έχουμε δει και στον κινηματογράφο πώς αντιμετωπίζονται οι Ρομά. Στο «Chocolat» του Λάσε Χάλστρεμ, στη γαλλική επαρχία για παράδειγμα. Στη Βρετανία πάντως ο δαιμόνιος Γκάι Ρίτσι αποθεώνει την πονηριά τους («Η αρπαχτή») και ο Βαλκάνιος Εμίρ Κουστουρίτσα τους αγκαλιάζει στον «Καιρό των τσιγγάνων»
Αποτέλεσμα; «Η αθιγγανοφοβία είναι από τις διαδεδομένες μορφές ρατσισμού στην Ευρώπη των “αξιών”. Ρατσισμός απέναντι στην μεγαλύτερη μειονότητα της ηπείρου, με 10-12 εκατομμύρια άτομα και το 80% κάτω από το όριο της φτώχειας, που εξωθούνται συστηματικά στον αποκλεισμό και την παραβατικότητα» διαβάσαμε στο twitter και φυσικά ισχύει εφόσον το ζούμε καθημερινά, ενώ το επίσημο κράτος κάτι έλεγε για πολιτικές θεραπείας αλλά μόνο τους Ρομά δεν έχουν ρωτήσει – και δεν ενδιαφέρει το κράτος για να λέμε την αλήθεια. Έχουν δώσει εκατομμύρια για την εκπόνηση μελετών σχετικά με την εκπαίδευσή τους και υπάρχουν καταγγελίες ότι όλα έγιναν για να τσεπώσουν τα κονδύλια πανεπιστήμια και εκπρόσωποί τους.

Πηγή: Του Θανάση Καραμπάτσου -τo δημοσιεύει στο newsletter, του Documento.

2 απαντήσεις στο “Ποια βία να καταδικάσουμε;”

  1. Σύντροφε “ΑΝΕΝΤΑΧΤΟΣ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΗΣ”, ορθό το σχολιό σου! Για να μην παρεξηγηθώ όμως από κάποιους “καλοθελητές”, ήθελα να προσθέσω τα εξής: Πρίν από 2 εβδομάδες είχαμε ίδιο περιστατικό καταδίωξης και πυροβολισμούς σε 35χρονο αλβανό που είχε κλέψει ένα Ι.Χ. και σοβαρό τραυματισμό αυτού στο πόδι. Μου κάνει εντύπωση που δεν είχαμε τις ίδιες αντιδράσεις τόσο σε ένταση όσο και έκταση. Τα κριτήρια λοιπόν είναι η φυλή, το πόσες σφαίρες ρίχτηκαν (λίγες – πολλές) από τους φασίστες της ΔΙ.ΑΣ. και αν είχαμε θύμα ή θύματα, νεκρούς ή σοβαρά τραυματίες; Με θλίβουν πραγματικά αυτά τα γεγονότα και περισσότερο η ερμηνεία και αντίδραση (που φοβάμαι πως είναι επιλλεκτική) από το χώρο της ευρύτερης αριστεράς αλλά και τον αντιεξουσιαστικό χώρο. Φυσικά και η παραβατικότητα πρέπει να τιμωρείται όχι όμως με τον συγκεκριμένο φασιστικό τρόπο ασχέτως φυλής δράστη ή δραστών. Επίσης δεν τρέφω καμμία αυταπάτη ότι μπορεί να υπάρξει πρόληψη – δίκαιη τιμωρία – αναμόρφωση των παραβατών στο αστικό – καπιταλιστικό σύστημα δικαιοσύνης και αστυνόμευσης. Aυτό μπορεί να υπάρξει μόνο στο ΣΟΣΙΑΛΙΣΤΙΚΌ ΜΕ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΜΟ ΣΥΣΤΗΜΑ. Υ.Γ.: Σύντροφε, τα τελευταία που γράφεις με κεφαλαία είναι όλα τα λεφτά και πιστεύω πως είναι το σωστό φίλτρο ερμηνείας και άλλων περιστατικών που δυστυχώς θα συμβούν σε αυτό το σάπιο μέχρι το μεδούλι καπιταλιστικό σύστημα! Μπράβο σου!

  2. Δηλαδη θελουμε μια μειονοτητα να εχει περισσοτερα δικαιωματα απο τους αλλους συνανθρωπους μας?
    Ειναι υποχρεωμενος ο εκαστοτε πολλιτης να ανεχεται να τον ληστευουν,βιαζουν,δολοφονουν και να λεει και ευχαριστω?
    Η παραβατικοτητα δεν πρεπει να τιμωρειται?
    Εκεινος ο ταλαιπωρος αιγυπτιος που του κλεψανε το αυτοκινητο τον ρωτησαν που θα βρει τα φραγκα να παρει αλλο?
    Και στο φιναλε γιατι δεν στελνουν τα παιδια τους στο σχολειο.Τι φοβουνται.
    Μηπως εκμεταλλευονται τα ανηλικα παιδια τους και τα εξοθουν σε ενα σωρο παρανομιες,Χωρια η παιδικη εργασια.
    Σε αυτο το τομεα ΣΥΝΤΡΟΦΟΙ ΔΕ ΒΛΕΠΩ ΝΑ ΛΕΤΕ ΤΙΠΟΤΕ.
    ΜΕ ΑΥΤΑ ΚΑΙ ΜΕ ΑΥΤΑ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΑΤΕ ΤΗΝ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΣΤΑ ΑΖΗΤΗΤΑ
    ΟΙ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΕΣ ΛΕΝΕ
    ΠΡΩΤΟΙ ΣΤΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ
    ΠΡΩΤΟΙ ΣΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ
    ΠΡΩΤΟΙ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ!!!!!!
    Εσεις τωρα που κανετε τους αριστερους και τους κομμουνιστες εισαστε αυτο που ειπε ο ΑΡΧΙΚΑΠΕΤΑΝΙΟΣ
    “ΤΟ ΚΙΝΗΜΑ ΓΙΟΜΙΣΕ ΡΟΥΦΙΑΝΟΥΣ ΚΑΙ ΠΡΟΔΟΤΕΣ”

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Current ye@r *