Ο κωλοπαιδισμός ως συνιστώσα του αστικού πολιτισμού

Δε χρειάζεται να κάνουμε κάποιο σχόλιο για το κάθαρμα του «Ράδιο Αρβύλα» που δημοσίευε βίντεο από τις ερωτικές συνευρέσεις του με γυναίκες που τον εμπιστεύτηκαν. Δε θα προσθέταμε κάτι στα όσα έχουν ακουστεί και γραφτεί. 

Η αστική δημοσιολογία το συνηθίζει, άλλωστε, να διαπομπεύει μέχρις αηδίας τους «εκπεσόντες αγγέλους» της. Πιάστηκες; Θα σε σκίσουμε, για να μην περάσει από το μυαλό καμιάς ή κανενός ότι σου κάνουμε πλάτες. Λεφτά έχεις, μπορείς να πληρώσεις δικηγόρους, ώστε μόλις περάσει η μπόρα και ξεχαστεί η απεχθής δράση σου, μπορείς να πέσεις στα μαλακά.

Ετσι παίζεται το παιχνίδι. Πώς το έλεγε ένας άλλοτε διάσημος προπονητής του στίβου, αθλητές του οποίου είχαν πιαστεί ντοπέ ή ήταν ύποπτοι για ντοπάρισμα; «Ντοπαρισμένος είναι μόνο όποιος πιάνεται». Μπορεί ν’ ακούγονται διάφορα, αλλά δεν ιδρώνει τ’ αυτί κανενός. Ετσι όμως και πιαστεί κάποιος, πέφτουν πάνω του, για να δείξουν πόσο δίκαιοι είναι. Ετσι δεν την πάτησε και ο «ωραίος Μπρούμελ» του ΠΑΣΟΚ και της αστικής πολιτικής; Φορτώθηκε όλες τις αμαρτίες του συστήματος, λες και ήταν ο μόνος που έπαιρνε μίζες. Ολοι οι άλλοι είναι… πνεύμα και ηθική, που έλεγε και ο αείμνηστος Αυλωνίτης σε μια παλιά κινηματογραφική κωμωδία.

Και το ζήτημα των υπόλοιπων του «Ράδιο Αρβύλα» έχει εξαντληθεί. Το κανάλι που πουλάνε φέτος την τηλεοπτική πραμάτεια τους (ΑΝΤ1) βγήκε αμέσως να τους υπερασπιστεί: δεν ήξεραν τίποτα τα παιδιά, έπεσαν από τα σύννεφα όταν το έμαθαν. Από κοντά και το Συγκρότημα Χατζηνικολάου (προφανώς λόγω της συνεργασίας του ιδιοκτήτη του με τον ΑΝΤ1). 

Οι ανταγωνιστές, όμως, είχαν τους αντίθετους λόγους. Ασε που κάποιοι τους το κρατούσαν μανιάτικο, επειδή την είχαν πέσει στη Μενδώνη, όταν αυτή έλεγε πως δεν ήξερε τίποτα για τον Λιγνάδη. Ετσι είναι. Αν η Μενδώνη μπορούσε (με ελάχιστη πειστικότητα είν’ αλήθεια) να ισχυριστεί ότι δεν ήταν προσωπική φίλη του Λιγνάδη, ότι δεν τον γνώριζε καν, κι αν κάποιοι μπορούσαν να σκεφτούν ότι μπορεί να έχει και δίκιο, γιατί τον Λιγνάδη τής τον «φύτεψε» ο Μητσοτάκης κι αυτή απλώς υπέγραψε το διορισμό του ως καλλιτεχνικού διευθυντή του Εθνικού Θεάτρου, επομένως άλλης τάξης είναι οι ευθύνες της, για τους «Ράδιο Αρβύλα» δεν υπάρχει περίπτωση να σταθεί κάτι τέτοιο. 

Κολλητός τους ήταν το κάθαρμα, επί τρία χρόνια βρισκόταν σε δικαστική διαμάχη με την κοπέλα, που τον είχε μηνύσει, στα στέκια της Θεσσαλονίκης ακούγονταν διάφορα και μόνο οι κολλητοί του δεν είχαν ακούσει τίποτα! Οταν βγήκε μια πρώην εργαζόμενη στην τηλεοπτική μπίζνα τους και κατήγγειλε ότι το κάθαρμα επιδείκνυε επιθετική συμπεριφορά σε κάθε εργαζόμενη που του «γυάλιζε», το θέμα της… πτώσης από τα σύννεφα έκλεισε. Γι’ αυτό και οι κολλητοί αποφάσισαν μέχρι και αγωγή να υποβάλουν κατά του καθάρματος (ότι τους έκανε επιχειρηματική ζημιά), μπας και διασωθούν. Πρόσθεσαν και κάτι… σκερτσόζικα για τον αρχηγό της παρέας, που τον άρπαξε από το λαιμό και θα τον έπνιγε αν δεν έμπαιναν στη μέση οι άλλοι δύο. Ωραία κόλπα…

Το κάθαρμα από προχθές το βράδυ βρίσκεται στη φυλακή. Ο εισαγγελέας του απήγγειλε κατηγορία σε βαθμό κακουργήματος (σιγά μη δεν έβρισκε κακουργηματική κατηγορία) και θεωρούμε σίγουρο πως όταν απολογηθεί, ανακριτής και εισαγγελέας θα τον προφυλακίσουν. Η αστική Δικαιοσύνη ξέρει να λειτουργεί ως προστάτιδα δύναμη του κύρους του συστήματος. Αντιλαμβάνεστε τι θα γινόταν έτσι και τον άφηνε ελεύθερο. «Μέσα», λοιπόν, για να ικανοποιηθεί το «κοινό περί δικαίου αίσθημα» και να προστατευθεί το σύστημα από κάποιον που παραβίασε τους κανόνες του παιχνιδιού (πιάστηκε). Να πούμε επί τη ευκαιρία ότι δε θα μας προκαλούσε καμιά εντύπωση αν αποδεικνυόταν ότι το κάθαρμα τα πουλούσε κιόλας τα βίντεο που τραβούσε. Αν είχε αυτήν τη δυνατότητα (δεν το ξέρουμε) τι θα τον εμπόδιζε να το κάνει; Ολόκληρη η παρέα, άλλωστε, έχει… πολύ καλή γνώμη για το χρήμα. Ειδικά ο αρχηγός, γνωστός «σελέμπριτι» της Μυκόνου.

Τελειώσαμε; Οχι βέβαια. Αν μείνουμε μόνο στο κάθαρμα και στην ανοχή (τουλάχιστον) των υπόλοιπων, θα έχουμε χάσει την ουσία. Ποιο είναι το περιβάλλον που επιτρέπει σε τέτοια καθάρματα να αποκτούν εξουσία επί γυναικών και να τις χρησιμοποιούν σαν σκουπίδια; Ποιο είναι το περιβάλλον που επιτρέπει σε παρακμιακές παρέες να ανέχονται τέτοιες συμπεριφορές μελών της παρέας (αν όχι και να διασκεδάζουν μ’ αυτές); Ξεχάσαμε τη συμπεριφορά κάποιων άλλων τηλεσκουπιδιών (πανελίστες τους λένε), που χαχάνιζαν σε πρωινάδικο περιγράφοντας μια αηδιαστική σεξουαλική επίθεση που είχε δεχτεί φοιτήτρια στη Θεσσαλονίκη; Παρά το μαζικό κράξιμο, αυτά τα ανθρωποειδή είναι ακόμα στη θέση τους στο πρωινάδικο (ή σε άλλο πρωινάδικο, δεν τα παρακολουθούμε και μπορεί να τα μπερδεύουμε).

Και για να λέμε τα πράγματα με τ’ όνομά τους, τι είναι το «Ράδιο Αρβύλα» και οι παρόμοιες εκπομπές με άλλο όνομα που η ίδια παρέα πουλάει εδώ και χρόνια στα κανάλια; Είναι ο κωλοπαιδισμός μεταμφιεσμένος σε σάτιρα. Είναι ο πιο αηδιαστικός χαβαλές ντυμένος με κουρέλια πολιτικής και κοινωνικής κριτικής. Αυτό είναι. Γι’ αυτό και χωρούσε άνετα και το κάθαρμα (μέχρι που αποκαλύφθηκε).

Ο παρακμιακός αστικός πολιτισμός έχει πολλές εκφάνσεις. Εδώ βάζουν ανθρώπους να ξεκατινιάζονται στα λεγόμενα ριάλιτι για να πάρουν πέντε φράγκα ή επειδή «ψοφάνε» για δημοσιότητα. Και όταν κοιτάζουν τα νούμερα (τα οποία καθορίζουν το μοίρασμα της διαφημιστικής πίτας) και τα βλέπουν χαμηλά, δίνουν εντολή: βριστείτε, μαλλιοτραβηχτείτε, δείξτε ό,τι μπορείτε να δείξετε, ξεφτιλιστείτε, μπας και τσιμπήσουμε καμιά μονάδα. Κάποιοι θα σκέφτονταν να μετατρέψουν και τον κωλοπαιδισμό σε σάτιρα και να τον πουλήσουν ακριβά, διότι τα χάχανα συνιστούν… πρωτοτυπία.

ΥΓ. Και μια που μιλάμε για πολιτισμό, ξέρουμε τον ιστορικό δίσκο του 1950 Charlie Parker With Strings, ξέρουμε ότι αρκετές Συμφωνικές Ορχήστρες σε όλο τον κόσμο έχουν παίξει μουσική των Pink Floyd και των Led Zeppelin (και των Beatles η Συμφωνική του Λονδίνου), ξέρουμε ότι οι Metallica έχουν συμπράξει με τη Συμφωνική Ορχήστρα του Σαν Φραντσίσκο, χτες πληροφορηθήκαμε ότι η Συμφωνική Ορχήστρα του Δήμου Θεσσαλονίκης θα συμπράξει με τον… Πάνο Μουζουράκη! Ο tempora o mores…

Πηγή: Π.Γ. – ΚΟΝΤΡΑ

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Current ye@r *