
• 36, μέχρι στιγμής, οι νεκροί, 85 οι πολυτραυματίες.
• Η Ελλάδα είναι Η ΜΟΝΗ ΧΩΡΑ απαξίωσης του σιδηροδρόμου.
• Με ΜΝΗΜΟΝΙΑΚΗ ΕΝΤΟΛΗ και ΑΠΟΙΚΙΑΚΗ ΣΥΜΒΑΣΗ , η ΙΔΙΩΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ των τραίνων
• ΜΥΣΤΙΚΗ παραμένει η ΣΥΜΒΑΣΗ με την Ferrovie dello Stato Italiane Group, κρατική εταιρεία σιδηροδρόμων της Ιταλίας.
• Με 50 εκατ, ευρώ ΕΠΙΔΟΤΕΙ το ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΔΗΜΟΣΙΟ την ιδιωτική σύμβαση
• ΕΡΕΙΠΩΜΕΝΟΙ ΣΤΑΘΜΟΙ και ΑΣΥΝΤΗΡΗΤΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ
• Ο πρόεδρος των μηχανοδηγών του ΟΣΕ, Κώστας Γενηδούνιας, ΚΑΤΑΓΓΕΛΛΕΙ «Στη γραμμή Αθήνα-Θεσσαλονίκη όλα γίνονται χειροκίνητα. σε όλο τον άξονα Αθήνα-Θεσσαλονίκη. Ούτε τα φωτοσήματα λειτουργούν. Οι μηχανοδηγοί κινούνται στα τυφλά και οι πληροφορίες δίνονται από σταθμάρχη σε σταθμάρχη μέσω ασυρμάτου.
Η ΦΕΤΙΝΉ ΕΠΕΤΕΙΟΣ ΤΩΝ 150 ΧΡΟΝΩΝ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΥ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ, ΒΑΦΤΗΚΕ ΜΕ ΠΟΛΥ ΑΙΜΑ
Πηγή: Νίνα Γεωργιάδου – f/b
Αφήστε μια απάντηση