Ως γνωστό λεφτόδεντρα για τα δικά τους παιδιά υπάρχουν. Και η πλάκα είναι ότι οι “άριστοι” δεν ενδιαφέρονται αν οι πάντες είτε τους βρίζουν είτε τους αντιμετωπίζουν με σκωπτικό τρόπο για τον τρόπο διασπάθισης του δημοσίου χρήματος που κάνουν.
Πρόσφατο παράδειγμα, το πάρτι που στήθηκε στο διαδίκτυο, όταν έγινε γνωστό, το logo που παρουσίασαν για το μετρό Θεσσαλονίκης. Αυτό υποτίθεται ότι είναι ένα καλλιτεχνικό “Μ” μέσα σε κύκλο και για την δημιουργία του πλήρωσε το δημόσιο 30.000 ευρώ με απευθείας ανάθεση στην εταιρεία MARKETING AND MEDIA SERVICES MON. IKE, με έδρα την Αθήνα.
Αντιλαμβανόμαστε τα πικρά χαμόγελα που σας δημιουργούνται στην ανάγνωση αυτής της είδησης, αφού όσοι/ες έχετε την παραμικρή επαφή με ηλεκτρονικά προγράμματα καταλαβαίνεται ότι αυτό το δημιούργημα ούτε έμπνευση χρειάζεται και δεν απαιτείται πάνω από 15 λεπτά για να το φτιάξεις.
Αναμενόμενα ήταν και τα σχετικά σχόλια που υπάρχουν στο διαδίκτυο.
Αφήστε μια απάντηση