«Χωρίς μισόλογα, αστερίσκους και υποσημειώσεις είμαστε υπέρ του ανοίγματος της συγκεκριμένης αγοράς (σ.σ. των οδικών μεταφορών), όχι γιατί μας το ζητά η τρόικα ή γιατί μας το επιβάλλει το μνημόνιο αλλά γιατί στην κατάσταση που βρίσκεται η Ελλάδα σήμερα, βασικό ζητούμενο είναι η ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας στην οικονομία και τις επιχειρήσεις. Και ανταγωνιστικότητα με στρεβλώσεις και κλειστά επαγγέλματα δεν μπορεί να υπάρξει».
«Η συνέχιση της απεργίας των ιδιοκτητών φορτηγών δημιουργεί σοβαρά προβλήματα στην εξέλιξη της κοινωνικής και οικονομικής ζωής. Η μη έκδοση νέων αδειών φορτηγών και βυτιοφόρων επί δεκαετίες οδηγεί σε αυξημένα κόμιστρα και σε μεγάλη δαπάνη κεφαλαίων για τις μεταβιβάσεις των αδειών. Αυτή η πολιτική του πελατειακού κράτους, με αδικαιολογήτως κλειστά επαγγέλματα πρέπει να πάρει τέλος το συντομότερο δυνατό».
«Ημερησία» του Μπόμπολα
ΤΗΝ ΑΥΡΙΑΝΗ ΞΕΧΑΣΕΣ ΕΤΣΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ