Καραμπινάτα σκάνδαλα από τον χριστιανοπατριώτη κυβερνητικό βουλευτή Γιάννη Καλλιάνο

Δεν μας ενδιαφέρει αν έχουν βάση οι ισχυρισμοί από τους πρώην συναγωνιστές του της Ενωσης Κεντρώων, ότι έδρασε σαν “δούρειος ίππος” και τελικά “εξαγοράστηκε” από την Ν.Δ, ο νεοδημοκράτης βουλευτής Γιάννης Καλλιάνος. Ούτε θα μιλήσουμε για την προσπάθεια που έκανε να υπερασπιστεί με σεξιστικά σχόλια τον κατηγορούμενο για βιασμό Σεμέδο, υπονοώντας μάλιστα πως έχει παρακολουθήσει πορνογραφικό υλικό ανηλίκων. Θα σταθούμε μόνο στο ότι είναι ένας από τους πιο θρησκόληπτους κυβερνητικούς βουλευτές -τουλάχιστον έτσι εμφανίζεται- ενώ παράλληλα είναι ένας δεξιός πολιτικάντης που ελεεινολογεί και τραμπουκίζει λεκτικά σε βάρος γονιών και μαθητών.

Αυτός ο χριστιανοπατριώτης εθνοπατέρας, εμπλέκεται σε μια καραμπινάτη απάτη, η αποκάλυψη της οποίας από την Ομοσπονδία Ιδιωτικών Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ελλάδας, δεν μπορεί να περάσει απαρατήρητη.

Αντιγράφουμε:

Συνάδελφοι αλλά και ιδιοκτήτες Φροντιστηρίων μάς κατήγγειλαν το πραγματικά απίστευτο γεγονός ότι Βουλευτής του ελληνικού Κοινοβουλίου, ο κ. Καλλιάνος, που εκλέγεται στο Νότιο Τομέα της Β’ Αθήνας με τη Ν.Δ., έχει στην ιδιοκτησία του και διαφημίζει ανερυθρίαστα ένα Κέντρο Μελέτης που αποτελεί παράνομη εκπαιδευτική δομή!

Πράγματι, διαπιστώσαμε με κατάπληξη  ότι ο εν λόγω, όχι μόνο προβάλλει την δομή αυτή στα κοινωνικά δίκτυα (και μάλιστα στη σελίδα του στο Facebook ως Βουλευτής της ΝΔ!), αλλά έχει ιστοσελίδα προώθησης του Κέντρου Μελέτης! Να σημειώσουμε για τους ελάχιστους που δεν γνωρίζουν πως τα Κέντρα Μελέτης (ή φροντιστήρια Δημοτικού) είναι παράνομα, σύμφωνα με το άρθρο 56 του Ν. 682/77. Μάλιστα ιδιοκτήτες μεγάλων αλυσίδων έχουν παραπεμφθεί σε δίκη για τη λειτουργία τους, ενώ σε πρόσφατη απάντησή του σε αναφορά του Συνηγόρου του Πολίτη (μετά από καταγγελία της ΟΙΕΛΕ) το Υπουργείο Παιδείας ρητά δηλώνει ότι η πολιτική ηγεσία προτίθεται να προχωρήσει σε νομοθετική ρύθμιση για τα Κέντρα Μελέτης, αναγνωρίζοντας ότι είναι παράνομα!

Στην περίπτωση του κ. Καλλιάνου, όμως, προκύπτει και δεύτερη, σοβαρότατη παρανομία. Έχει βαπτίσει ως «Κέντρο Μελέτης» και το Φροντιστήριο Γυμνασίου-Λυκείου. Για ποιο λόγο; Πιθανότατα, διότι θέλει να αποφύγει την υπαγωγή στο νομοθετικό πλαίσιο περί Φροντιστηρίων και Ξένων Κέντρων Γλωσσών, ώστε να μην ελεγχθεί η δομή κτηριακά από τον ΕΟΠΠΕΠ και να μην καταβάλλει στους εκπαιδευτικούς την αμοιβή που προβλέπει το άρθρο 30 του Ν. 4415/2016 και η οποία είναι σχεδόν διπλάσια από αυτήν της κοινής εργατικής νομοθεσίας!

Πρόκειται, επομένως, για ένα πολλαπλό σκάνδαλο, εκπαιδευτικό, εργασιακό, φορολογικό και ασφαλιστικό που ίσως δεν έχει προηγούμενο για εκπρόσωπο της Βουλής και μάλιστα εκπαιδευτικό. Επίσης, σε μια περίοδο που το πανελλήνιο βοά για τους θανάτους νέων ανθρώπων λόγω πλημμελούς εποπτείας σε δομές που διαβιούν/διασκεδάζουν/αθλούνται χιλιάδες παιδιά, το γεγονός ότι ένας Βουλευτής ενδέχεται να επιχειρεί να αποφύγει κτηριακό έλεγχο για τη δομή του αποτελεί γιγαντιαία κοινωνική πρόκληση.

Η ΟΙΕΛΕ ζητά:

➤ Την διαγραφή του από την Κοινοβουλευτική Ομάδα της Νέας Δημοκρατίας

➤ Τον άμεσο έλεγχο του κτηρίου από τον ΕΟΠΠΕΠ κυρίως σε σχέση με τη στατικότητα, την πυροσβεστική ασφάλεια, την ύπαρξη αύλειων χώρων, τις διαστάσεις των αιθουσών, τις προβλέψεις για επαρκή φωτισμό, αερισμό και κλιματισμό.

➤ Τον έλεγχο από το τοπικό παράρτημα της Επιθεώρησης Εργασίας των συμβάσεων που έχει καταθέσει στην Εργάνη για τους εκπαιδευτικούς της δομής και αν αυτές είναι σύμφωνες με το νομοθετικό πλαίσιο για τα Φροντιστήρια/Κέντρα Ξένων Γλωσσών.

Θεωρούμε, πάντως, πως ο κ. Καλλιάνος θα έπρεπε, για λόγους ευθιξίας και αξιοπρέπειας, να πράξει το ελάχιστο που απαιτείται σε τέτοιες περιπτώσεις. Να παραιτηθεί, αφού πρώτα θέσει εαυτόν στον έλεγχο των εποπτικών αρχών και στην κρίση της δικαιοσύνης.

Η υπόθεση αυτή αποδεικνύει για μια ακόμη φορά πόσο διάτρητο είναι το πλαίσιο εποπτείας της ιδιωτικής εκπαίδευσης και πόσο σημαντικός είναι ο κίνδυνος εμπορευματοποίησης του εκπαιδευτικού αγαθού λόγω της εκτεταμένης ανομίας και ασυδοσίας, όπως τονίσαμε σε πρόσφατη ανακοίνωσή μας. Όταν ένας Βουλευτής ανοίγει και διαφημίζει παράνομη εκπαιδευτική δομή, ποιο παράδειγμα δίνει στους πολίτες; Ποια είναι η εικόνα που σχηματίζεται για το χώρο της εκπαίδευσης;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Current ye@r *