
Σήμερα και αύριο ο Κυριάκος Μητσοτάκης βρίσκεται σε επίσημη, διήμερη επίσκεψη στο Άγιον Όρος σημειώνοντας την πρώτη του παρουσία εκεί ως εν ενεργεία πρωθυπουργός.
Ο κύριος λόγος είναι ότι γνωρίζει ότι αρκετές μονές της Αθωνικής Πολιτείας στις εκλογές έχουν υποστηρίξει το κόμμα “Νίκη” και σ’ αυτές χρωστάει ο Δημήτρης Νατσιός ότι απέκτησε κοινοβουλευτική ομάδα. Το είχε παραδεχθεί δημοσίως και ο ιδρυτής του κόμματος αυτού όταν δήλωνε ότι «υπάρχουν μοναστήρια που μας στηρίζουν». Δεν θέλει, λοιπόν ο Μητσοτάκης να επαναληφθεί το φαινόμενο ηγούμενοι και καλόγεροι να στέλνουν SMS ή μηνύματα σε προσκυνητές για να ψηφίσουν τη “Νίκη”. Πόσο μάλλον μου η φθορά του κόμματος του είναι ορατή και αποδεκτή ακόμα και από φίλια προς την κυβέρνηση μέσα, και το κλίμα στην κοινοβουλευτική ομάδα της Ν.Δ είναι … για πλερέζες.
Και φυσικά για να έχει την στήριξη απ’ τους καλόγερους του λαμόγιου όρους δεν αρκούν οι παπαρολογίες του τύπου ότι το Άγιον Όρος είναι «λαμπρό κέντρο πνευματικής προσφοράς» και «πυξίδα σε έναν κόσμο που συχνά χάνει τον προσανατολισμό». Πρέπει να τσοντάρει πλουσιοπάροχα για υποδομές και έξοδα της Αθωνικής Πολιτείας.
Ετσι, λοιπόν, ο πρωθυπουργός απευθυνόμενος τους εκπροσώπους των μοναστηριών τους μετέφερε “την ευγνωμοσύνη της Πολιτείας και του λαού μας για το τεράστιο έργο που επιτελείται, μεταφέροντας επί αιώνες, για πάνω από μια χιλιετία, μια πολύτιμη, ιστορική, πνευματική αλλά και εθνική σκυτάλη”. Επειδή όμως, ως γνωστόν, με τα λόγια δεν πείθονται οι καλόγεροι ο Μητσοτάκης τους υποσχέθηκε και 100.000.000 από το ΕΣΠΑ. Οπότε ας ξεχάσει από δω και πέρα η κλίκα του Νατσιού τα βουλευτιλίκια και τα προνόμια τους. Οι ηγούμενοι και οι καλόγεροι μ’ αυτά τα λεφτά θα ξεχάσουν τα πύρινα κηρύγματα που έκαναν καταδικάζοντας την κυβερνητική πολιτική για τους γάμους των ομοφυλόφιλων κ.α.
Δώστε τώρα βάση. Το κράτος τους δίνει τώρα 100 εκατομμύρια ευρώ σε κάποιους καλόγερους για να ψέλνουν και να κάνουν κομποσκίνια. Για θυμηθείτε όμως πως αντιμετώπισε το ίδιο αστικό κράτος και η κυβέρνηση της Ν.Δ τους σεισμόπληκτους της 27ης Σεπτέμβρη του 2021 σε Θεσσαλία και Αρκαλοχώρι. Στους πρώτους έδωσε ενίσχυση 4.350.237 € σε 587 δικαιούχους. Δηλαδή 7.410 ευρώ σε ανθρώπους που έχασαν τα σπίτια τους. Στους σεισμόπληκτους στο Αρκαλοχώρι όχι απλώς δεν τους έδωσαν ούτε ένα ευρώ αλλά έχουν υπάρξει καταγγελίες ότι έχουν ήδη πραγματοποιηθεί πλειστηριασμοί σεισμόπληκτων περιουσιών, ακόμη και μοναδικών κατοικιών — όπως σε μονογονεϊκή πολύτεκνη οικογένεια με «κίτρινη» κατοικία — παρά τις κυβερνητικές δεσμεύσεις ότι αυτά θα προστάτευαν.
Και επανερχόμαστε στο θέμα μας τώρα.
Υπογράμμισε ο Μητσοτάκης ότι η οικονομική στήριξη προς τις μονές δεν είναι μόνο πολιτική αλλά και προσωπική – καθήκον προς την παράδοση και «πνευματικό χρέος». Παραμύθια. Ποια παράδοση και «πνευματικό χρέος». Εξαγορά είναι για να στηρίξουν από δω και πέρα οι καλόγεροι το σημερινό κυβερνητικό κόμμα, και να ξεχάσουν ότι το Άγιο Όρος, διά της Ιεράς Κοινότητος της Ιεράς Κοινωνίας των 20 Ιερών Μονών, έχει εκδηλώσει ξεκάθαρη και επίμονη αντίθεση στον πολιτικό γάμο ομοφυλοφίλων και στην τεκνοθεσία από τέτοια ζευγάρια. Με 100 εκατομμύρια ευρώ πολλά εξαγοράζεις…
Και μια ιστορική αναφορά:
«Μέσα στα 20 μοναστήρια του Άθω, θα βρούμε: εμπόρους ναρκωτικών, εμπόρους κι αγοραστές της… ανδρικής σάρκας, σχολειά του αλκοολισμού και συστηματικά εκπαιδευτήρια μισανθρωπίας κι αλληλοεξοντωμού. Κι ακόμα σπείρες απατεώνων που τις επιτυχίες τους θα ζηλεύανε κι οι πιο μοντέρνοι διεθνείς τύποι του είδους των.
Στα όμορφα γαλάζια ακρογιάλια του ακρωτηριού του Άθω, που μονάχα αυτά είδανε οι ποιητές κι οι δημοσιογράφοι θα δούμε εμείς “υπ’ ατμόν” τα “πλωτά πορνεία” του Αγ. Όρους. Αλλά εκεί θα συναντήσουμε και πατέρα που τραβά το παιδάκι του 12 και 13 χρονώ, να τριγυρίζει τα κελιά να το παζαρεύει με τους ασκητές, ή να το νοικιάζει για μια ή για περισσότερες βραδιές, αναλόγως “της ποιότητος”, γιατί αυτοί τον μάθανε να πιστεύει “πως όλα είναι ηθικά και τίμια”.
Είναι ανάγκη, για να τα δούμε όλ’ αυτά, να χρησιμοποιήσουμε κι εμείς μια μάσκα. Εγώ μεταχειρίστηκα με ικανοποιητικά αποτελέσματα τη μάσκα της ηλιθιότητας. Τριγύριζα μ’ αυτήν οκτώ μήνες σ’ όλες τις Μονές, τις Σκήτες, τα Ησυχαστήρια, τα Μεθυστήρια, χωρίς να φοβίζω κανένα και να τον αναγκάζω να μου κλείνει την πόρτα. Αντίθετα είχα όλη την ελευθερία. Τους υπηρετούσα.
Έτσι πρέπει να επισκεφτεί κανένας το παζάρι αυτό της σάρκας, των ναρκωτικών, το σκολείο της ανομίας, για να το γνωρίσει. Όχι με επίσημο “ένδυμα” και σπουδαίο όνομα. Γιατί στη δεύτερη αυτή περίπτωση, θα δει μονο χαμόγελα, υποκλίσεις, προσευχόμενους και… άγια λείψανα Δε θα μάθει τι σημαίνει η λέξη “διωχτικά”, τι είναι το “μνήμα του πλούσιου”. Δε θα δει τον άγιο Παντελεήμονα να μαστιγώνει τους αμαρτωλούς με βρεμένο σκοινί το χειμώνα, ούτε θα μάθει πώς πεθαίνει ο φθισικός εργάτης, πάνω στη δουλειά, που εργάζεται για 8 δραχμές μεροκάματο.
Κι όταν κανένας αντιληφτεί όλ’ αυτά τα… μικροπραματάκια, θα πρέπει να σκεφτεί αν είναι ηθικό να ζητούμε τη γνώμη των εκπροσώπων του Θεού “γράφε των παιδεραστών και των λαθρεμπόρων” για τη ρύθμιση της κοινωνικής μας ζωής, ή τη συμβολή τους για τη σύνταξη του… αστικού κώδικα μιας πολιτισμένης κοινωνίας…».
Πρόλογος από το έργο του Θέμου Κορνάρου «Οι άγιοι χωρίς μάσκα» που γράφτηκε το 1931.
Υποθέτουμε ότι και σήμερα η κατάσταση δεν θα έχει αλλάξει ριζικά, αν πιστέψουμε ότι ισχύουν οι σχετικές αναφορές ενός ρασοφόρου:
Αφήστε μια απάντηση