Αναδεικνύωντας τις σκοτεινές πλευρές του myschool

myschool

Το myschool δεν προσφέρει ασφάλεια και κατ’επέκταση θα είναι διάτρητο και το σύστημα εισαγωγής στα ΑΕΙ

Αναλυτικά:

1.Με τον ίδιο κωδικό θα έχουν πρόσβαση όλοι οι χρήστες σε κάθε σχολείο.Δηλαδή θα μπορεί κάποιος να αλλάξει
βαθμούς, απουσίες, στοιχεία καθηγητών κλπ. χωρίς να γίνει αντιληπτός μιας και η εφαρμογή αναγνωρίζει έναν χρήστη(κωδικό)που όμως τον ίδιο θα χρησιμοποιούν πολλά φυσικά πρόσωπα (Δ/ντης, υπεύθυνος βαθμολογιών, υπεύθυνοι τμημάτων για απουσίες κλπ)

Το παραδέχτηκαν και στο Υπουργείο  και  απάντησαν ότι θα λυθεί μελλοντικά!!!

Στην ουσία απαιτείται να κατασκευαστεί μια δεύτερη εφαρμογή ασφάλειας που κάθε χρήστης θα έχει διαφορετικά δικαιώματα πρόσβασηςσε κάθε περιοχή της εφαρμογής καθώς και κωδικό εισόδου και βέβαια θα καταγράφει ποιός έκανε τι και πότε στην εφαρμογή. Ίσως να μην έχουν την εμπειρία να το κάνουν ή ίσως αρχικά να θεώρησαν ότι δεν είναι αναγκαίο, μιας και ξεκίνησε για εφαρμογήστη πρωτοβάθμια και τα Γυμνάσια, όπου το κίνητρο αλλοίωσης στοιχείων είναι μηδαμινό.

2. Ακόμα και να φτιάξουν στο μέλλον κάτι και πάλι από τη στιγμή που τα στοιχεία θα είναι αποθηκευμένα μόνο στη βάση δεδομένωντου Υπουργείου είναι δυνατόν να παρεμβαίνουν από εκεί και να αλλάζουν στοιχεία (βαθμούς) και μάλιστα ο administrator χωρίς βεβαίωςνα γίνεται αντιληπτός από καμία εφαρμογή ασφάλειας. Μέχρι τώρα είχαμε δύο διαφορετικές βάσεις δεδομένων. Μία σε κάθε σχολείο και μία στο Υπουργείο, τις οποίες τις χειρίζονταν διαφορετικά και πολλά πρόσωπα και επίσης γίνονταν πολλαπλοί έλεγχοι (βλέπε φυσούνες).

3.Η διαδικασία μετάπτωσης από την εφαρμογή “νεστωρ” στο myschool δεν είναι καθόλου απλή για όσους γνωρίζουν.

α) Ζητούν να την κάνουν τα σχολεία φτιάχνοντας συγκεκριμένο αρχείο excel και στη συνέχεια να αντιπαραβάλλουν και να διορθώσουν
ένα προς ένα όλα τα στοιχεία. Μιλάμε για μερικά 10ωρα και αρκετές ημέρες. Δουλειά που θα πέσει στις πλάτες των καθηγητώνπληροφορικής, κυρίως, ή άλλων συναδέλφων.

β)Το ερώτημα είναι πότε και πως,  αφού όλοι έχουμε 20 ώρες στην τάξη. Σε κενό μιας ώρας ή και δύο ωρών είναι αστείο να μιλάμε ότιμπορεί να γίνει. Μάλλον άτυπα και προφορικά θα μας πουν να βγούμε από την τάξη για μερικές ημέρες για να κάνουμε τη μετάπτωση.

Οι χαμένες διδακτικές ώρες  για τις οποίες υποτίθεται ότι κόπτεται το Υπουργείο!!!

γ)Στον υπόλοιπο δημόσιο τομέα και ιδιωτικό η μετάπτωση στοιχείων θεωρείται ιδιαίτερα σημαντική δουλειά και πραγματοποιείται συνήθωςαπό εταιρείες πληροφορικής με το ανάλογο οικονομικό τίμημα. Εδώ το Υπουργείο πάει να βγάλει ανέξοδα τη δουλειά και στα μουλωχτά,  ρίχνοντας το βάρος στις πλάτες μας. Άλλωστε δεν πρόκειται για συνηθισμένη διοικητική δουλειά και άρα δεν είναι μέσα στα καθήκοντά μας.

Επειδή προχωρούν γοργά και στις 8 Γενάρη ζητούν να λειτουργήσει το myschool και στα Λύκεια (σε έγγραφό τους μιλάνε για μετάπτωση μέσα στις διακοπές?), τα ζητήματα πρέπει να αναδειχτούν γρήγορα και άμεσα να παρέμβει η ΟΛΜΕ.

ΕΠΙΣΤΟΛΗ  ΣΥΝΑΔΕΛΦΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ

    ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ

ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΑΘΗΝΑΣ

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Current ye@r *